Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jodie_ schreef:Moet 't een nude achtige kleur nog wel zijn wat betreft een opvallende kleur? Of ook echt kleur-kleur?
Denk dat MAC Taupe jou ook wel mooi staat, als je 'm niet al hebt, het is echt mijn eeuwige favoriet
Jodie_ schreef:Gaaaf Shizzel! En je haar, super vet!
Taupe is bij mij best wel bruinig, had 'm toen op voor de lipstick challenge. Ik ben zelf ook erg donker maar heb een hele lichte huid, op zich geen Hollandse tint maar toch erg licht, en bij mij valt ie zo:
[ [url=m/EyDPOz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder ben ik zelf ook gek van m'n MAC D is for Danger wat meer opvallende kleurtjes betreft
Lisitano schreef:Ik ben voor Velvet Teddy en Whirl gegaan en Taupe gaat er elke keer weer in en uit dus die komt denk ik ook wel mee
En ik moet nog een lipliner denk ik? Als ik dat in Velvet Teddy doe kom ik toch wel aardig weg als ik dat wat kan blenden met bovenstaande kleuren?
Drunksheep schreef:Lisitano schreef:Ik ben voor Velvet Teddy en Whirl gegaan en Taupe gaat er elke keer weer in en uit dus die komt denk ik ook wel mee
En ik moet nog een lipliner denk ik? Als ik dat in Velvet Teddy doe kom ik toch wel aardig weg als ik dat wat kan blenden met bovenstaande kleuren?
Ik gebruik de lipliner Etcetera vaak in combinatie met Velvet Teddy
http://www.temptalia.com/mac-styledrive ... ws-part-1/
DnT schreef:Ik stik in de lipliners, allemaal MAC
Vind die het fijnste en mijn lipstick blijft beter zitten met een liner en het helpt echt om de lijntjes strakker te krijgen.