[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 11:53

Ok knoop doorgehakt. Ik ga zo naar Rotterdam Vice kopen en naked skin concealer. Maak er vanmiddag gelijk een look mee want ik ga uit eten met mijn man.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 11:55

Ik ga toch voor een online Mac bestelling omdat ik voorlopig niet naar de stad kan. Ik zou graag een nude matte lipstick willen hebben met een bruinroze zachte kleur. Mijn lippen zijn heel licht, bijna huidskleur. Ik denk aan Velvet Teddy.

En ik zou er graag een wat warmere, opvallende kleur bij willen hebben.
Ik vind Stone een heel mooie kleur maar met mijn donkere ogen en heel witte huid wordt dat 'm niet vrees ik. Iemand een goede suggestie?
Even een idee:
Afbeelding

Jodie_

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 12:13

Moet 't een nude achtige kleur nog wel zijn wat betreft een opvallende kleur? Of ook echt kleur-kleur?

Denk dat MAC Taupe jou ook wel mooi staat, als je 'm niet al hebt, het is echt mijn eeuwige favoriet <3

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 12:21

Ik denk idd dat Velvet Teddy wel mooi is voor jou. Ik heb best roze lippen en toen ik laatst velvet teddy op had zag ik gewoon geen verschil met mijn echte lipkleur.

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 12:23

velvet teddy zal je prachtig staan! Weet ik zeker. Denk alleen niet echt een nude maar meer natural bij jou. Bij mij is velvet teddy namelijk nude.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 12:27

Jodie_ schreef:
Moet 't een nude achtige kleur nog wel zijn wat betreft een opvallende kleur? Of ook echt kleur-kleur?

Denk dat MAC Taupe jou ook wel mooi staat, als je 'm niet al hebt, het is echt mijn eeuwige favoriet <3

Nee hoor, nude hoeft niet eens, ik hou ook wel van kleur alleen vind ik het lastig een knalkleur te vinden die me staat.

Taupe is inderdaad erg mooi! Wel wat meer oranje denk ik?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 12:30

Denk dat Rebel/Craving/Have Your Cake (geen idee of ie nog te krijgen is) je ook gaaf zou staan. :)

Heb vandaag omdat ik voor de challenge oranje lipstick op deed m'n oogschaduw erop aangepast met m'n Alice palette en de oranje en zwartachtige kleur gebruikt. Licht is overal alleen waardeloos dus dit is het beste wat ik op de foto kreeg. :')

Afbeelding

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 12:38

Gaaaf Shizzel! En je haar, super vet! <3

Taupe is bij mij best wel bruinig, had 'm toen op voor de lipstick challenge. Ik ben zelf ook erg donker maar heb een hele lichte huid, op zich geen Hollandse tint maar toch erg licht, en bij mij valt ie zo:
Afbeelding

Verder ben ik zelf ook gek van m'n MAC D is for Danger wat meer opvallende kleurtjes betreft :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 12:44

Even een gekke vraag.. hoe gaan jullie om met lipstick op vakantie? Ik ga naar Spanje over ee nweek en daar is het heet, 31 graden is zegmaar minimum temperatuur. En 3 jaar terug smolten de enige twee lipsticks die ik toen had een beetje erg :=

Leggen jullie ze in een warm land gewoon in de koelkast?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 12:52

Jodie_ schreef:
Gaaaf Shizzel! En je haar, super vet! <3

Taupe is bij mij best wel bruinig, had 'm toen op voor de lipstick challenge. Ik ben zelf ook erg donker maar heb een hele lichte huid, op zich geen Hollandse tint maar toch erg licht, en bij mij valt ie zo:
[ [url=m/EyDPOz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Verder ben ik zelf ook gek van m'n MAC D is for Danger wat meer opvallende kleurtjes betreft :j

Wauw! Die kleur staat jou ook wel heel erg mooi zeg <3 En je kat is prachtig <3
Hm, dan toch maar drie bestellen :=

Mooi Shizzel, alles past mooi bij elkaar. Die tinten staan je echt heel mooi :j

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 12:54

Ik ben dus geen fan van naked skin concealer, het is ok maar kan niet zeggen wauw.

Prachtige looks weer!

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 12:57

Tot nu toe iedereen die ik met Taupe heb gezien vond ik 'm mooi staan, dus ik zeg aanrader :j maargoed ik ben forever taupe fan dus ik ben niet objectief. :')

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 13:12

Ok furrow. Ja ga eerst even swatchen hoor.

En shizzel wat een super strakke look! Zeker in combi met je kleding. Gaaf!!!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 13:24

Ik ben voor Velvet Teddy en Whirl gegaan en Taupe gaat er elke keer weer in en uit dus die komt denk ik ook wel mee :')

En ik moet nog een lipliner denk ik? Als ik dat in Velvet Teddy doe kom ik toch wel aardig weg als ik dat wat kan blenden met bovenstaande kleuren?

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 13:27

Hi! ik lees sinds kort pas mee maar mag nu eindelijk reageren :D

Sinds kort ook aan het proberen, vind het toch wel lastig af en toe hoor haha!
Voornamelijk wat qua kleuren bij me past en het hele oogschaduw werk mislukt me meestal nog :x O:)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 13:28

Lisitano schreef:
Ik ben voor Velvet Teddy en Whirl gegaan en Taupe gaat er elke keer weer in en uit dus die komt denk ik ook wel mee :')

En ik moet nog een lipliner denk ik? Als ik dat in Velvet Teddy doe kom ik toch wel aardig weg als ik dat wat kan blenden met bovenstaande kleuren?

Ik gebruik de lipliner Etcetera vaak in combinatie met Velvet Teddy <3

http://www.temptalia.com/mac-styledrive ... ws-part-1/

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 14:02

Drunksheep schreef:
Lisitano schreef:

Ik gebruik de lipliner Etcetera vaak in combinatie met Velvet Teddy <3

http://www.temptalia.com/mac-styledrive ... ws-part-1/

Ik heb het besteld, 80 euro aan lippenstift :') Dat is nieuw voor mij :D

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 14:08

Haha je wordt er hebberig van he Lisitano!

Vandaag mijn eerste foundation aangeschaft. En oeps, iets meer dan dat :o ondanks de rolberoerte bij de kassa toch blij mee hoor. Vooral de brow wizz! En de foundation is ook super fijn. Maar wel even wennen want heb nooit foundation gehad.

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Kaygee op 24-05-16 14:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 14:11

Gave aankopen en bestellingen weer! Ik gebruik qua lipliners altijd simpele van LA Girl, ooit een lading gekocht in verschillende kleuren (stuk of 10 ofzo), en die passen eigenlijk overal bij. MAC Taupe gebruik ik altijd LA Girl Nutmeg bij, bij Velvet Teddy gebruik ik LA Girl Natural. Verder dus allemaal basiskleuren die bij m'n lipsticks matchen dus rood, koraal, peach, bruin, roze etc.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 14:19

Ik heb geen enkele lipliner :+ vind dat echt zo zonde, iets wat je enkel onder je lippenstift doet... Maar Tati vindt die van essence blijkbaar heel goed en die zijn supergoedkoop, dus misschien moet ik daar maar eens wat van inslaan.

Ahh heel mooi Kaygee, ik kan echt genieten van die mooie doosjes :D

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 14:21

Ik gebruik het omdat ik het fijn vind werken icm lippenstift, dus eerst de lijntjes tekenen en dan binnen de lijntjes kleuren haha. Ik breng echt 10x zo strak aan sinds ik lipliner gebruik. Maar als je al strak kan aanbrengen zou ik het nut ook niet per se zien hoor. :D

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 14:32

Shizzle wauw wat ben je toch knap!! <3 deze look staat je echt flawless

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 14:37

Ik stik in de lipliners, allemaal MAC :')
Vind die het fijnste en mijn lipstick blijft beter zitten met een liner en het helpt echt om de lijntjes strakker te krijgen.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 14:40

Shizzle, op deze foto doe je mij echt denken aan iemand uit House of Cards haha
erg mooie lippenstift ook !

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 14:42

DnT schreef:
Ik stik in de lipliners, allemaal MAC :')
Vind die het fijnste en mijn lipstick blijft beter zitten met een liner en het helpt echt om de lijntjes strakker te krijgen.

Even een vraagje, teken jij alleen de lijn van je lippen, of kleur je ze echt in met de lipliner om daarna de lipstick er overheen te doen?