Maar goed om te horen dat dat voor jullie niet zo is! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar goed om te horen dat dat voor jullie niet zo is! 
Mijn weegschaal kan vetpercentage wel meten, heb ik al een tijd niet meer gedaan. Zal ik morgen weer eens doen. Die onderbuikspieren vallen denk ik idd wel mee, als ik oefeningen doe is het altijd gericht op die spieren, en eigenlijk gaan ze me altijd vrij makkelijk af. Billen daarentegen
Wel met speltbrood, en rijstmelk ipv koemeld, eitje van de kippen van de huisbaas. Maar na afloop nog lekker koffie met wat chocoboontjes. Jemig, als ik het zo opschrijf schaam ik me dat ik me er slecht over voel... Miste gewoon wel de groente...
Nu al zin in!
Slik sinds toen wel speciale vitaminen voor vegetariërs bij (volgens mij van kruidvat).
Was gelukkig niet hard maar was zo hard geschrokken omdat het me normaal nooit overkomt dat ik maar gestopt ben.
Ik helemaal in paniek want ik zag hem eerst niet, en toen kreeg ik hem er niet uit! Hij had voor een keer zijn harnas eens niet aan, enkel een halsband dus ik kon hem er niet uittillen want dan zou ik hem wurgen! Gelukkig kwamen er 2 opa's voorbij en die hebben geholpen hem eruit te trekken
We zijn er beide met de schrik vanaf gekomen.
...
Nou ja, evt kan ik gaan hardlopen of maar weer eens een Jilian Michaels sessie meepakken (die doe ik meestal in de winter als ik geen zin heb om te gaan hardlopen). ILoveJip schreef:@gribaldi Ik zie ook dat vitamines B inderdaad helpen bij energieregulatie. Het schijnt dat een magnesium te kort niet snel voorkomt, maar in het geval van een te kort je wel vermoeid kan zijn en last kan hebben van spierkrampen. Mineralen leveren echter geen energie, dat geld ook voor vitaminen trouwens.
Waarschijnlijk komt de extra energie dus ook van het slikken van de vitamine D en niet van de A-Z tabletten.

Het is echt een hele zware 'moeten' nu. Als ik eenmaal aan het sporten ben vind ik het best leuk, maar om daar te komen.. 
en verder veel poetsen en wandelen... en een dagje niet tellen/bijhouden in MFP, vind dat altijd heerlijk

Daarom vandaag lowcarb om de overtollige vochtjes uit te plassen.
phormicola schreef:Oei even rustig aan dus trijnie!
Ik als niet vegetariër slik D en A bij, in een levertraancapsule. D is sowieso moeilijk aan te komen dus voor vrijwel iedereen is dat een belangrijke om te nemen.
Zolang je geen veganist bent en je intrinsic factor goed is heb je waarschijnlijk genoeg B12. Maar goed, dat weet je niet voordat je je bloed laat testen
Vandaag heb ik weer lekker KT gedaan. Morgen ff lowcarb om water af te drijven. Dag daarna weer carbloaden om de spiertjes op te vullen en zondag heb ik auditie voor een professioneel toneelstuk
)
, maar toch mis ik beetje motivatie en doorzettingskracht. Omdat ik ook wel niet zo heel ontevreden ben met hoe ik eruit zie
. Ben 1m71 ongeveer en weeg 65 kilo. Maar zou het wel leuk vinden om 60 te wegen. 5 Jaar terug woog ik maar 49kilo (vond ik te dun trouwens). Ondertussen heb ik een auto en zittend beroep
.
.
.
. 
Er is niet veel in huis want mama heeft heel de week hard gewerkt en gaat vandaag pas naar de winkel. Ik eet dus al 3 dagen boterhammen met choco omdat er niets is voor op de boterham. Fruit was ook op en ook geen yoghurt meer. Havermoutpap zonder fruit eet ik niet graag. Ik kan natuurlijk ook zelfnaar de winkel maar dat doe ik dan weer niet 
Hop, met je luie reet naar die supermarkt, zal je moeder ook waarderen als ze zo druk is!
Avondje met meer dan genoeg bier... Wel twee keer 10 km fietsen, en veel gedanst.