[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 19:17

:)) Nee het deed gewoon flink zeer.
Die andere was nog wat gevoelig, eerst daar een nieuw bolletje op gezet waardoor ik ging twijfelen of die tweede er gelijk achteraan wel een goed plan was :') Maar toen zat ie er al in. Bloedde als een rund.

Maar goed :D

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 20:18

Haha dapper Bizzybijtje :D

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 20:26

Waar halen jullie mooie ringetjes zonder balletjes eraan en wel goede kwaliteit want nikkel ed trekken mijn oren ook nooit

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 22:53

Maar een hele dag foetushouding voor een FH? K weet niet hoor :')

Djoopie: misschien kun je naar een simpele clickring kijken bij alloverpiercings? Die zijn glad zonder balletje en als je voor titanium gaat is de kans op vervelende reacties ook klein.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 22:55

Mars schreef:
Maar een hele dag foetushouding voor een FH? K weet niet hoor :')

Djoopie: misschien kun je naar een simpele clickring kijken bij alloverpiercings? Die zijn glad zonder balletje en als je voor titanium gaat is de kans op vervelende reacties ook klein.

Ik maakte een grapje, dat doe ik soms.

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 12:45

Thans die website kende ik niet. Gelijk flink ingeslagen haha. Niet dat ik hem al wil wisselen (eng!) maar voor het geval mijn oor eraan toe is...

pien2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 12:04

Hoi, ik kom even binnenvallen met een vraag. Ik hoop dat jullie dat niet erg vinden :)
Ik ga mijn oren stretchen, maar ik heb een vraag over het schoonhouden. Ik lees overal dat je je oren(vooral in het begin) goed schoon moet houden. Maar hoe doen jullie dat helemaal in het begin, als je net hebt gestreched? Haal je dan je plug/tunnel er uit, maak je het schoon en dan doe je er een taper in en dan een plug/tunnel? Of houden jullie je sieraden de eerste dagen in?

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 12:58

Ik doe er niet veel bijzonders mee pien2010. Eerste dagen blijf ik er helemaal vanaf en daarna maak ik het onder de douche schoon door een beetje te schuiven met de tunnel.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 22:07

Help! :D
Hele leuke ball closure ring gekocht voor mn tragus, maar ik kreeg m al niet los, na iets te hard trekken kon ik het balletje zoeken op de grond... goed gevonden, maar hoe ga ik dat in godsnaam in mn oor vast krijgen? :')

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 22:19

Pfff ik had zo eentje voor mn neus gekocht. Nooit meer dat ik dat balletje erop kreeg. Heb m maar dichtgeknepen met n tangetje :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 22:50

Och jeetje ik heb ook ooit zoiets gehad... Eindeloos mee gevochten om dat erin te krijgen. Er zal vast een handigheidje voor zijn maar ik heb t nog niet gevonden :=

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 23:21

Ik heb t opgegeven :')

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 07:41

Een klein puntbektangetje is de truuk ;) oh...en een gezonde dosis geduld :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 15:19

Ik ben op zoek naar stud oorbellen in zilver(kleurig)... maar ik kan ze nergens vinden.
Van die kleine 'studs' die op kleding enz zitten dus... wie helpt!

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 10:47

Even dit topic weer omhoog schoppen!

Zoals het erop lijkt ga ik volgende week mijn tepelpiercings zetten, paar maanden eerder dan gepland. :')
Ik ga namelijk toch naar Nijmegen om mijn rookpiercing te laten verwisselen voor een korter staafje (die was daar gezet als proefpersoon) en als ik daar toch ben hé. O:)

Nu had ik wel even een vraag voor de dames hier met 2 tepelpiercings, hebben jullie ze beide in 1x laten zetten (dus tegelijkertijd door 2 piercers), vlak achter elkaar of met een paar weken/maanden ertussen en wat raden jullie aan?
En is de piercing bij jullie gaan zwellen of valt dat heel erg mee? Ik loop er namelijk iedere keer tegen aan dat mijn piercings totaal niet zwellen en dat ik dan voor maanden opgescheept zit met een (lelijk) lang staafje die het genezingsproces absoluut niet bevordert dus zat er aan te denken om te vragen of ze een staafje wouden nemen die vrijwel helemaal aansluit.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 11:13

Ja, beide gelijk (na elkaar) laten zetten. Dus wel 1 voor 1. Niet door 2 piercers tegelijk. Raad ik je ook niet aan. Ik vond het goed zeer doen. En wie weet dat je later denkt, nee ik hou het bij 1, als je ze niet gelijk allebei laat prikken. En dat terwijl je er 2 wil, is wel zonde dan.

Het is totaal niet gaan zwellen. En het staafje (lengte) die ze toen gezet hebben, zit er nu nog steeds in en past goed. En het is volledig genezen.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 11:23

Thanks! Hier heb ik wat aan. :)

Neigde sowieso al naar de optie van na elkaar laten zetten, ook voor het geval de één er net iets schuiner in komt te zitten dan horizontaal dan kan de ander ook op die manier gezet worden (zal vast niet snel gebeuren, maar heb het al wel eens gehoord).

En dan ga ik gewoon vragen of ze een staafje willen nemen die netjes aansluit, als ze dat niet al zelf doen.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 11:30

Suliko, ze weten vast wel hoe lang staafje ze het beste kunnen gebruiken. De mijne passen echt heel netjes. Wel iets ruimte, maar das echt geen halve cm ofzo.

Toen ik ze liet zetten is er heel goed gekeken en afgetekend hoe er gepierced ging worden. Bij mij zitten ze niet helemaal recht. Maar wel beide hetzelfde gepierced. De kant van borstbeen staan ze ietsje lager. Beter dat, dan de buitenkanten lager. Dan wordt het zo'n sad face zoals m'n piercster het noemde.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 12:00

Ik wil ze zelf waarschijnlijk ook niet helemaal horizontaal, maar iets schuiner. En dan inderdaad met de buitenkant hoger. Maar dat zie ik vanzelf allemaal wel als het afgetekend wordt.

Bedenk mij nu dat ik nog een vraag had, wat is het prettigste om te dragen als ze net gezet zijn. Echt een bh dat er iets stevigs tegen aanzit of juist een zacht topje (soft bh)?

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 12:17

Ik vond het fijn om gewoon een BH aan te hebben. Dan heb je gewoon je "stevigheid" zoals normaal. Zonder BH had ik het idee dat het teveel aan het bewegen was. Vond ik in het begin nog niet erg prettig.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 12:25

Ah ja, maar ik heb behoorlijk kleine tieten dus erg veel beweegt er bij mij niet. :') Dus het zal denk ik niet heel veel uitmaken bij mij.

Maar we gaan het allemaal zien. Na alle verhalen van anderen ga ik er maar gewoon in alsof het het pijnlijkste is op de hele wereld, dan kan het alleen maar meevallen.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 12:30

Het is even een flinke steek. Erna heb ik er niet heel veel pijn meer aan gehad. Ja, tuurlijk, je tepels blijven gevoelig even. Maar ik heb ze eind januari gezet en al snel geen last meer.

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 22:20

Hier dezelfde ervaring als BiBiQ!
Na het piercen zijn mijn tepels afgeplakt met een gaasje. Dat heb ik de weken erna in de nacht ook nog gedaan. Overdag gewoon bh aan en 's nachts een strakkere top en afgeplakt. Genezing heeft bij mij echt wel even geduurd!

Succes morgen!

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 00:57

Afplakken deed ik niet. Hoe meer lucht Hoe beter het geneest denk ik dan maar.
Ik heb wel een tijd lang een strak shirtje aan gehad in de nachten. Tanktop of spaghettiband shirtje. Voelde wat veiliger om in te slapen en draaien.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 01:14

Afplakken houd ik ook niet van. Strak shirtje in de nachten ga ik onthouden. :j

En niet morgen, maar maandag of dinsdag waarschijnlijk. :D