Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb ook echt nog geen flauw idee wat ik wil gaan eten. Vanavond moet ik dus op het werk eten, dus waarschijnlijk wordt het een salade of brood met soep ofzo 

Maanlicht schreef:4 liter water is echt bizar veel. Heb een tijdje 3 liter per dag gedronken maar na een tijdje kreeg ik alleen maar super veel dorst, echt niet fijn.
 heel slecht, maar mn vriend nam me mee naar een koffietentje en wilde niet ongezellig doen 

) drink ik eigenlijk alleen maar (groene) thee. Stuk of 6 per dag denk ik. En dan grote waterglazen en geen kopjes. Denk dat ik zo'n 2 liter thee drink op een dag. Thuis drink ik meestal 1 kopje koffie of thee of een glas crystal clear. Gewoon omdat ik dan wat anders wil drinken en het liefst zonder suiker en ik vind gewoon water niet lekker.                                                         
 Ik blijf nog steeds binnen mijn doelen, maar het lijkt wel of ik steeds minder honger krijg 
 )
 Gisteren had vriendlief mijn rug nog gemasseerd, maar het heeft helaas niet echt geholpen 

dat voel je vaak ook met alles, of je nou zit, staat of ligt                                                         
. Hopelijk kan de dokter het fixen..

)

)
 Heb van de vorige training spierpijn gehad tot vandaag aan toe, ben toen dus wel over m'n grens heen gegaan... Hopelijk deze keer wel binnen de grenzen gebleven, had wel een zwaar trillend lijf dus zal het morgen wel zien 
                                                         urosa schreef:Lijstje van vandaag:
O: Banaan smoothie met whey
L: 2 vk broodjes met 1 gekookt ei
T: 250ml kwark met eetl honing 30 gram muesli
A: zilvervliesrijst met kip, broccoli, tomaat
B: Kayla Leg and Cardio
T: reepje pure chocola en 50 gr dorito cool american
Eindstand 1.791
Vriendlief was later klaar met trainen en kreeg echt hongerMaar het maakt niet uit want zit nog netjes in mijn doel