Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flying_Angel schreef:Hmm vind het behoorlijk saai. Kan me niet tot hardlopen zetten, ben wel elke dag aan het wandelen.
Hoe is het bij jou?
arjaaaaa schreef:Heb stiekem nog wel een klein beetje hoop dat we vanaf juni nog 6 weken kunnen trainen(hebben hier laat vakantie).
En wellicht kunnen we dan met 2 of 3 verenigingen een mini competitie opzetten...
In China zie je dat 3 maanden na de uitbraak het sociale leven weer op gang komt... dus wie weet...
Flying_Angel schreef:Pff, ik verveel me ook zeg. En thuis onderwijs geven, ben er echt klaar mee. Het kost echt zoveel energie. Ben ook mentor, dat kost momenteel ook zoveel tijd en energie.
Maar ben wel gezond gelukkig! Hou me ook echt aan de regels. Ik kom buiten de deur alleen bij de supermarkt en voor een wandeling.
arjaaaaa schreef:Pfff... wat een weken! Heb de afgelopen weken in een zorghotel gewerkt voor patiënten die corona hebben... in 1 week opgezet vanuit het niets... en nu heb ik zelf helaas klachten...voel me flink beroerd. Ben vandaag getest en ik krijg morgen de uitslag..
Werd overigens wel blij van het nieuws dat de kinderen na de meivakantie week naar school mogen en dat ze weer mogen sporten!
Jammer dat het seizoen niet meer uitgespeeld kan worden, maar wel begrijpelijk...
arjaaaaa schreef:Uitslag is binnen, ik ben positief... nu maakt dat voor mij op zich niet zoveel uit, ik moet gewoon uitzieken. Maar als ik 24 uur klachten vrij ben, dan starten de 14 dagen thuis quarantaine voor man en kinderen... en dat terwijl ik dus gewoon weer aan het werk ga!
Ik kreeg van de GGD nog de vraag of ik als ik hersteld ben bloed wil doneren voor onderzoek, dat ga ik zeker doen!
arjaaaaa schreef:Ik hoop toch wel dat we een beetje mogen gaan trainen... Ik zou al blij zijn met een wekelijkse schot training, dat kan prima op 1,5m afstand... en een loop/conditietraining moet kunnen... partijen en wedstrijdgericht wordt inderdaad lastig helaas...
Seizoen moet maar een weekje later beginnen en dan tussen veld en zaal een weekje korter rust... Dit seizoen zat daar in ieder geval 2 weken tussen en voor de jeugd nog langer...