Korfballende bokkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DideH

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-20 21:52

Houden jullie het nog een beetje vol zo zonder ons spelletje?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 22:41

Hmm vind het behoorlijk saai. Kan me niet tot hardlopen zetten, ben wel elke dag aan het wandelen.

Hoe is het bij jou?

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-20 22:48

Flying_Angel schreef:
Hmm vind het behoorlijk saai. Kan me niet tot hardlopen zetten, ben wel elke dag aan het wandelen.

Hoe is het bij jou?

Ik ben nu zo'n 2 a 3x per week aan het hardlopen en doe thuis wat oefeningen, maar verveel me inderdaad ook echt te pletter.
Elke dag is hetzelfde: ik sta op, kleed om etc. Ga naar beneden, start laptop op en werk tot 's avonds. Dan soms hardlopen, koken en dan start ik voor de zoveelste keer maar weer een serie oid op netflix of videoland :roll:
Zal wel herkenbaar zijn?

Kan weekenden "gelukkig" nog een beetje vullen met klussen in nieuwe huisje, maar verhuizen gaat ook een crime worden met die restricties voor bijeenkomen...

Wou dat ik mijn skates niet had ingepakt voor opslag... "omdat ik die toch pas van de zomer weer ging gebruiken", dan had ik nog een beetje afwisseling van dat hardlopen.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 12:57

Respect voor het hardlopen zeg!

Hier hetzelfde. Opstaan, ga wel make-up doen en gewoon nette kleren aan. Dan start ik de computer op en geef ik les aan de leerlingen. Daarna ga ik koken en eten, dan wandelen en dan naar bed. :=

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 15:03

Ik mis het echt enorm!
Doe nu wel om de dag een groepsles van de sportschool en heb tot nu toe iedere dag gewandeld en ga vanaf vandaag om de dag hardlopen, maar dat geeft toch niet echt voldoening...

En daarnaast moet ik gewoon werken, werk in de zorg, en ook nog mijn oudste thuis les geven. Ik ben het nu na 2 weken wel behoorlijk zat! Maar ik vrees dat het in ieder geval nog wel tot na de meivakantie zal duren.. al hoop ik dat ze op school iets gaan bedenken dat ieder kind 1 dag in de week naar school kan ofzo.. dan heb je groepjes van 6 kinderen en krijgen ze toch nog les... Ik doe mn best, maar ik ben tenslotte geef juf...

Morgen ga ik met nog iemand wat klussen in de kantine... da's tenminste iets aan afleiding.

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 15:07

Heb stiekem nog wel een klein beetje hoop dat we vanaf juni nog 6 weken kunnen trainen(hebben hier laat vakantie).
En wellicht kunnen we dan met 2 of 3 verenigingen een mini competitie opzetten...
In China zie je dat 3 maanden na de uitbraak het sociale leven weer op gang komt... dus wie weet...

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-20 18:38

arjaaaaa schreef:
Heb stiekem nog wel een klein beetje hoop dat we vanaf juni nog 6 weken kunnen trainen(hebben hier laat vakantie).
En wellicht kunnen we dan met 2 of 3 verenigingen een mini competitie opzetten...
In China zie je dat 3 maanden na de uitbraak het sociale leven weer op gang komt... dus wie weet...

Dat zou wel leuk zijn als je dat kan opzetten! Wellicht dat wij met de Nijmeegse verenigingen of beetje regio hier dat ook nog kunnen doen! :D

Hardlopen is saai he :\

Wel lastig dat met de kinderen! Werk je als verpleegkundige of arts ofzo? Lijkt me heftig in deze tijd!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 19:00

Ooh dat klinkt leuk! Dat wil ik ook :D

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 21:43

Ik werk als kwaliteits verpleegkundige in een verpleeghuis. Ik sta niet aan het bed, maar houdt me bezig met het beleid vertolken snaar de werkvloer. En ben nu dus erg druk met corona. Protocollen wijzigen steeds naar de nieuwste inzichten, materialen worden centraal bewaard om goed zicht te houden op de voorraad. Het moeilijkste is dat medewerkers het erg spannend vin de allemaal. Wat betekend het voor hun werk, voor de ouderen, maar ook voor zichzelf en hun gezin... wat te doen als een oudere verkoudheidsklachten krijgt etc etc... ik hoop dat het ons voorbij gaat, het levert veel spanning op...

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-20 21:52

Pfoe, kan me voorstellen dat dat een boel stress met zich meebrengt!

Je hebt hier niet heel ver vandaag verpleeghuis Kalorama. Daar is het virus helaas wel gekomen en zijn er nu al meerdere overleden :( Hopen dat het bij jullie buiten de deur blijft!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-20 22:20

Ik verveeeeeeeel me... -O-

Hoe gaat het met jullie?
Allebei nog gezond?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 09:45

Pff, ik verveel me ook zeg. En thuis onderwijs geven, ben er echt klaar mee. Het kost echt zoveel energie. Ben ook mentor, dat kost momenteel ook zoveel tijd en energie.

Maar ben wel gezond gelukkig! Hou me ook echt aan de regels. Ik kom buiten de deur alleen bij de supermarkt en voor een wandeling.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-20 20:58

Flying_Angel schreef:
Pff, ik verveel me ook zeg. En thuis onderwijs geven, ben er echt klaar mee. Het kost echt zoveel energie. Ben ook mentor, dat kost momenteel ook zoveel tijd en energie.

Maar ben wel gezond gelukkig! Hou me ook echt aan de regels. Ik kom buiten de deur alleen bij de supermarkt en voor een wandeling.

Oh ja dat lijkt me idd wel vermoeiend!

Ik ben ook echt continue met collega's en met klanten aan het bellen :z

Ik houd me er ook netjes aan. Kom alleen buiten om naar mn nieuwe huisje te gaan om te klussen en inderdaad supermarkt. En 2 a 3x per week voor een rondje hardlopen.
Als het goed is kan ik a.s. weekend oververhuizen, dus dan komen mijn skeelers die nu opgeslagen staan ook weer uit een doos tevoorschijn! :D
Lijkt me een fijne afwisseling met het hardlopen. Heb al wat fijne paadjes gespot daarvoor. :j

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 14:26

Volgend seizoen 11 ploegen in de korfballeague!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-20 15:56

Ik las het ja! Wel sneu voor Oost-Arnhem. Voor het eerst sinds jaren gekwalificeerd voor de playoffs na een mega goed seizoen en dan eindigt het zo...

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 20:52

Pfff... wat een weken! Heb de afgelopen weken in een zorghotel gewerkt voor patiënten die corona hebben... in 1 week opgezet vanuit het niets... en nu heb ik zelf helaas klachten...voel me flink beroerd. Ben vandaag getest en ik krijg morgen de uitslag..

Werd overigens wel blij van het nieuws dat de kinderen na de meivakantie week naar school mogen en dat ze weer mogen sporten!

Jammer dat het seizoen niet meer uitgespeeld kan worden, maar wel begrijpelijk...

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-20 23:43

arjaaaaa schreef:
Pfff... wat een weken! Heb de afgelopen weken in een zorghotel gewerkt voor patiënten die corona hebben... in 1 week opgezet vanuit het niets... en nu heb ik zelf helaas klachten...voel me flink beroerd. Ben vandaag getest en ik krijg morgen de uitslag..

Werd overigens wel blij van het nieuws dat de kinderen na de meivakantie week naar school mogen en dat ze weer mogen sporten!

Jammer dat het seizoen niet meer uitgespeeld kan worden, maar wel begrijpelijk...

Oooh buhh jeetje! Hoop dat de test dan negatief is! Laat je het ons weten?
Ik duim voor je!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 12:06

Pfoeh heavy! :(:) sterkte!

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 15:38

Uitslag is binnen, ik ben positief... nu maakt dat voor mij op zich niet zoveel uit, ik moet gewoon uitzieken. Maar als ik 24 uur klachten vrij ben, dan starten de 14 dagen thuis quarantaine voor man en kinderen... en dat terwijl ik dus gewoon weer aan het werk ga!
Ik kreeg van de GGD nog de vraag of ik als ik hersteld ben bloed wil doneren voor onderzoek, dat ga ik zeker doen!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-20 18:21

arjaaaaa schreef:
Uitslag is binnen, ik ben positief... nu maakt dat voor mij op zich niet zoveel uit, ik moet gewoon uitzieken. Maar als ik 24 uur klachten vrij ben, dan starten de 14 dagen thuis quarantaine voor man en kinderen... en dat terwijl ik dus gewoon weer aan het werk ga!
Ik kreeg van de GGD nog de vraag of ik als ik hersteld ben bloed wil doneren voor onderzoek, dat ga ik zeker doen!

He bah, dus die kunnen dan dus ook niet naar school toe?

Rustig aan, goed uitzieken!

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 18:44

Met een beetje mazzel kunnen ze na de meivakantie wel naar school. Ze hebben vanaf nu 2 weken vakantie..
Maar Mette mag dus nog niet gaan trainen de komende 2 weken... en mocht de pardrijles wel doorgaan, dan mag ze ook niet.... maar dat ga ik geloof ik nog maar even niet vertellen...

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-20 19:21

Contactsporten 1 sep... dat wordt ook geen normaal veldseizoen..

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 22:44

Ik hoop toch wel dat we een beetje mogen gaan trainen... Ik zou al blij zijn met een wekelijkse schot training, dat kan prima op 1,5m afstand... en een loop/conditietraining moet kunnen... partijen en wedstrijdgericht wordt inderdaad lastig helaas...
Seizoen moet maar een weekje later beginnen en dan tussen veld en zaal een weekje korter rust... Dit seizoen zat daar in ieder geval 2 weken tussen en voor de jeugd nog langer...

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-20 23:05

arjaaaaa schreef:
Ik hoop toch wel dat we een beetje mogen gaan trainen... Ik zou al blij zijn met een wekelijkse schot training, dat kan prima op 1,5m afstand... en een loop/conditietraining moet kunnen... partijen en wedstrijdgericht wordt inderdaad lastig helaas...
Seizoen moet maar een weekje later beginnen en dan tussen veld en zaal een weekje korter rust... Dit seizoen zat daar in ieder geval 2 weken tussen en voor de jeugd nog langer...

Ja precies, beetje balletje schieten en loopwerk. Kunt wat vaktraining doen zonder verdedigers...? Maar bij ons moet de gemeente eerst toestemming gaan geven of dat mag vanaf 11 mei...

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 13:46

De knkv past voor of in het weekend het protocol aan...
Gisteren bij de eerste training van de jeugd ging het prima! Ook met (ongeveer) 1,5 meter afstand!

Ik was zelf corona coördinator, maar dat heeft me er niet van weerhouden om ook een balletje te schieten...