Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ine23 schreef:Wat een super knappe tattoos komen hier weer voorbij!
Heeft iemand van dit topic al eens contact gehad met Jay Freestyle? Ik denk erover mijn rug te laten doen door hem, maar ik heb wel een idee met wat ik er op wil hebben. Ik vraag me af of je dat wel gewoon kan zeggen, anders valt hij af voor mij. Dat ik geen ontwerp zie op voorhand is geen probleem, als ik maar weet dat m'n idee op m'n lijf komt en niet dat van hem, als in: ik wil bvb een bloem maar krijg een aap ofzo
chantalboes schreef:Ine23 schreef:Wat een super knappe tattoos komen hier weer voorbij!
Heeft iemand van dit topic al eens contact gehad met Jay Freestyle? Ik denk erover mijn rug te laten doen door hem, maar ik heb wel een idee met wat ik er op wil hebben. Ik vraag me af of je dat wel gewoon kan zeggen, anders valt hij af voor mij. Dat ik geen ontwerp zie op voorhand is geen probleem, als ik maar weet dat m'n idee op m'n lijf komt en niet dat van hem, als in: ik wil bvb een bloem maar krijg een aap ofzo
Ik heb contact met hem gehad, en je kan zeker je eigen ideeën voorleggen. Het is bij hem alleen dat hij niets tekent van te voren, tijdens het zetten verzint hij ter plekke wat het gaat worden. Altijd een verrassing wat eruit komt dus.
Moet er ook bij vermelden dat ie ontzettend duur is.
Ine23 schreef:Hoe duur is ontzettend duur? Dat ik voor een halve rug 1000euro kwijt ben zou ik wel willen betalen als er dan ook echt zo'n goed resultaat is als bij hem, maar ik ga geen 3000 betalen. Bedankt alvast! Jij hebt het niet gedaan? Waar ga je dan wel?
Ik denk dat met Gizmo idd het gewoon is dat het dezelfde foto is die de klanten hebben gevraagd, dan krijg je natuurlijk een soortgelijke tattoo.
Tinkerloos schreef:Je kan voor 16 cent vast kijken of je het wat vind, een hert op je arm.
![]()
http://www.aliexpress.com/item/Waterpro ... 01399.html
UhNee schreef:Tinkerloos schreef:Je kan voor 16 cent vast kijken of je het wat vind, een hert op je arm.
![]()
http://www.aliexpress.com/item/Waterpro ... 01399.html
Hahahah, voor dat geld moet het wel een heel slecht ding zijn....