Eydis schreef:Succes Quir! Na alle rottigheid heb je wel wat positiefs verdiend!
Dankjewel!
Hannanas schreef:Yes!
M'n olie binnen.
Ff doorbijten en niet slikken, haha.
Nu 2 druppels geprobeerd, ben benieuwd.
Wauw een drachtige merrie!!
Mooi cadeau, ik ben benieuwd!
Is t vies? Haha.
Ben benieuwd of t je iets oplevert?!
Ja gaaf he! Vind haar zo fantastisch leuk!
Ik lig alweer de hele nacht wakker, van de pijn. Heftige pijn. In m'n hoofd, buik en rug. Ben ook erg misselijk en weer continue braken. Door de pijn en de hoge hersendruk. Vreselijk. Bah.
Heb ook weer flink koorts, voel ik me ook behoorlijk beroerd om. Gisteren had ik alleen maar wat verhoging (37.6) nu echt koorts (39.8). Heb t idee dat de temperatuur toeneemt als de pijn heftiger is (of andersom...). Vrijdag mag ik absoluut geen koorts hebben, want dan gaan ze niet opereren. Stomme infecties. Operatie moet gewoon door gaan, ik heb hoop dat t nu eindelijk eens een beetje beter mag gaan. Ook al kan ik de eerste twee maanden bijna niets en de vier maanden er op nog heel weinig. Hoop zo dat deze drain t wel gaat vol houden, maar begin sinds meer twijfels te krijgen. Deze drain is vijf keer gruwelijk fout gegaan. Waarom zal t nu wel goed gaan? Maar ik hoop, hoop heel erg hard dat t nu wel goed mag gaan. Een keer een klein beetje geluk mag wel. Beetje hoop houden.
Maar wakker liggen nu is niet goed, komen allerlei doemscenario's voorbij. Terwijl ik absoluut niet zenuwachtig ben voor de operatie, echt totaal niet. Ik weet alleen hoe fout t kan gaan en kan steeds minder redenen bedenken waarom t nu wel goed zou gaan. Elke extra/nieuwe operatie is er een (veel) grotere kans op complicaties en elke operatie heeft al flinke complicaties gehad. Elke nieuwe operatie heeft een nog hogere kans op infecties en die was al zo hoog. Frustrerend. Heel erg frustrerend.
Ik moet gaan slapen, doemscenario's moeten niet meer voorbij flitsen. Het gebeurd toch zoals t gebeurd. Kan alleen maar heel hard hopen en duimen dat ik nu één keer een heel klein ieniemienie beetje geluk heb. Dat t gewoon goed gaat. De chirurg gaat er alles aan doen en ik ga proberen me zo goed mogelijk aan de bedrust te houden, liefst zo lang mogelijk. Lastig met de stollingsstoornis en zo'n enorm risico op trombose en longemboliën. Zal niet de eerste keer zijn en ook niet de eerste keer door de bloedverdunners heen. Vast ook niet de laatste keren.
Had ik maar een knopje waarmee je je hersenen uit kon zetten. Misschien maar op zoek naar de man met de hamer.
Straks was er tegenover ons ook een grote brand, om 12 uur. Auto's in brand gestoken. Tweede keer nu hier, pyromaan actief in Maastricht. Alleen waren de auto branden steeds aan de andere kant van Maastricht, nu al zo'n 40 auto branden aangestoken.
Stomme tinypic heeft de foto gedraaid, maar de brand vanuit ons slaapkamer raam:

Vlak hierna kwam de brandweer, vuur was na tien minuten alweer bijna uit. Maar wat een enorme knallen en rook, zwarte rook, stinken dat t deed. Gelukkig staat onze auto in de garage, maar zetten m soms ook daar neer. Nu dus echt niet meer.
Nu wil ik echt gaan slapen.
Maar t lukt me niet, rot pijn en rot lichaam. Over een ruim uur gaat de wekker al, om 05:45.