[Centraal] Piercings (deel 17)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 13:21

Nu word ik stiekem wel nieuwschierig.. :) ik heb even gegoogled op tongue web piercing. Gewoon nieuwschierig niet aanvallend ofzo bedoeld hoor maat waarom wil je daar een piercing? En doet dat niet heel veel pijn? Nogmaals just curiousity ;)

Jeey reactie 1400!

Klis

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 14:11

Simpelweg omdat ik het een toffe plek vind :D ik ben helemaal niet van de 'normale' tongpiercings, dat vind ik helemaal niks haha. Of het pijn doet weet ik niet, het is maar een dun velletje, dus ik kan me voorstellen dat het meevalt. M'n rook deed veel pijn, dus ik kan wel ergens tegen :')

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 14:45

Tongue web is heel dun, dus zal waarschijnlijk meevallen qua pijn. Wel tof hoor! Ik wilde hem ook laten zetten een paar jaar geleden maar het ging niet ivm te weinig ruimte tussen de aders die daar lopen. Baalde er toen echt van.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 14:49

Volgens mij is het een pijnloze piercing, smiley is ook pijnloos.

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 14:50

Ah jammer dat het niet kon! Dat is idd het enige puntje, hij kan nou eenmaal niet bij iedereen gezet worden.. Moet eigenlijk nog even een alternatief hebben voor als het bij mij ook niet kan :P

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 14:53

Klis schreef:
Ah jammer dat het niet kon! Dat is idd het enige puntje, hij kan nou eenmaal niet bij iedereen gezet worden.. Moet eigenlijk nog even een alternatief hebben voor als het bij mij ook niet kan :P

Mijn alternatief was een rook, en die ging ook niet omdat mijn kraakbeen daar te dik was -O- Uiteindelijk een forward helix laten zetten, maar daar bleef mijn haar steeds achter hangen en na een paar weken was ik hem zat :Y)

Nu heb ik alleen alleen nog 5 oorbelgaatjes, een tragus en binnenkort een helix :j

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 15:11

Daenerys schreef:
Klis schreef:

Mijn alternatief was een rook, en die ging ook niet omdat mijn kraakbeen daar te dik was -O- Uiteindelijk een forward helix laten zetten, maar daar bleef mijn haar steeds achter hangen en na een paar weken was ik hem zat :Y)

Nu heb ik alleen alleen nog 5 oorbelgaatjes, een tragus en binnenkort een helix :j

Haha wat een pech! Helix is ook wel lastig met haar hoor, moet ik zeggen.. Bij mij blijft het daar ook echt altijd achter hangen as ik er iets anders dan een ringetje in heb.

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 15:22

Kwal schreef:
[ [url=m/DBhRzt.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij zit dus gewoon door mijn oor heen :) Andere balletje aan de achterkant van mijn oor.

Ik ben stiekem wel heel benieuwd naar het vooraanzicht ipv het zij aanzicht :=

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 15:24

Zo? Sorry voor de draai, krijg hem niet recht.

Afbeelding

Nou is ie wel recht, never mind.

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 15:35

Die is wel gaaf zeg! :wow:

evaac

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 19:35

Hoii, stiekem lees ik al heeeeel lang mee,maar liet nooit wat horen omdat ik zelf geen piercings heb. Nou liep ik al een tijdje met het idee dat ik wel een tongpiercing wilde,maar nooit de ballen er voor had.
Nu zei een vriendinnetje dat zij binnenkort een navelpiercing wilde, en heb ik de stoute schoenen aangetrokken en gezegd dat ik mee ga voor mn tong. 23 okt is het zo ver,na mn werk meteen door.
Dat weekend verder niks gepland maar die maandag wel weer werken (caissière ). Ben heel benieuwd!
Hoe lang hadden jullie last van een dikke tong? En wat hielp het beste kwa koelen,ijs of juist koud water

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 19:51

Tongpiercing stelt niet zoveel voor hoor qua pijn, veruit de minst pijnlijke van al mn piercings. Mijn tong is echt wel een dag of 5 dik geweest, in ieder geval zodanig dat je het ook met praten een beetje kon horen. Ook eten vond ik in het begin vrij lastig. Ik vond water en koude drankjes prettiger, makkelijker weg te slikken ook :)

Het is handig om alvast mondspoeling zonder alcohol in huis te halen. Moest ik 2x per dag mee spoelen de eerste 2 weken :)

evaac

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 20:11

Oke, dus op het werk zullen ze het vast merken
Mondspoeling zoals listerine dus?

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 20:13

Zoiets, alleen dan geen listerine want daar zit alcohol in :P
Ik heb die van sensodyne volgens mij, die is alcoholvrij. Maar dat staat ook gewoon op het etiket.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 21:43

evaac schreef:
Oke, dus op het werk zullen ze het vast merken
Mondspoeling zoals listerine dus?

Listerine heeft ook een alcoholvrije versie, gewoon ff bij kruidvat kijken. Elk merk is verder wel prima :)

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 22:28

Ik heb een week wel last gehad van een gezwollen tong. En inderdaad behoorlijk moeilijk eten en heel erg wennen. De pijn viel reuze mee.

evaac

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 08:24

Oke dan ga ik van te vorem vast even neuzen in de kruidvat! Dat jullie beide toch nog lang een dikke tong hebben gehad maakt me wel een beetje zenuwachtig. . Ik hoef waarschijnlijk aar 4 uur te werken, maar dat is nog niet zeker. .
Denk dat ik sowieso het weekend het beste idioot veel kan koelen?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 10:20

Koelen heeft alleen de eerste paar uur zin en die tong gaat toch wel opzetten hoor :P Hoe erg en hoe lang het duurt is per persoon een beetje verschillend. Maar misschien nog wel lastiger dan de opgezette tong is het idioot lange staafje dat je de eerste paar weken erin krijgt. Toen die eindelijk gewisseld mocht worden vond ik dat een enorme opluchting en hoorde je ook niets meer aan mijn praten.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 10:23

Het beste is om gewoon te eten en te drinken zoals je altijd doet. Dus niet alleen ijs en zacht voedsel. Je tong is een spier en die moet in beweging blijven. Opzetten doet hij inderdaad toch wel. Maar dit helpt wel qua pijn en slinken.

Alleen spaghetti en noodles zijn wel flink af te raden op dat moment :')

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 13:40

Ik vroeg me af hé, ik vind mijn rechteroor namelijk veel te leeg. :') En ik zie zo'n outer conch wel steeds meer zitten.
Maar voel je dit niet ontzettend terwijl je slaapt? Dat het achterkantje in je hoofd gedrukt wordt? :+
Dezelfde plek als @Kwal had ik in gedachten.

Mijn linkeroor ziet er nu zo uit, het 3e gaatje is het laatst gezet, door mijn vriend.
Voor een outer conch ga ik wel naar een shop, over mijn oorlel maak ik me nooit zo veel zorgen. O:)
Al zou ik het mensen niet aanraden het zomaar door iemand te laten zetten, het is dat hij al eerder een geslaagde lippiercing en septum heeft gezet. :P
Afbeelding

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 14:06

Je moet maar durven :+

Zou t zelf nooit doen. 8 jr geleden ongeveer bovenin m'n oor een oorbel laten schieten in zo'n sieradenwinkel. Wist ik veel dat t gepierced moest worden. Was zooo scheef gezet en t bleef maar ontsteken. Na een week eruit gehaald :') Verder vind ik oren echt wel gevoelig.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 14:45

Beide helix piercings van mij zijn geschoten. Wist toen ook niet beter. :=
Maar, zoals je ziet, is dat gewoon goed gegaan. :D
Nu zou ik kraakbeen nooit meer laten schieten hoor, daar niet van.

Overigens, mijn vriend heeft het gepierced hoor, met een steriele piercingnaald. ;)
Ook hadden we steriele schoonmaakdoekjes, en het zweerknopje wat ik zelf nog had heb ik van te voren in kokend water gelegd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 14:52

Mijn zusje heeft haar forward helix ook laten schieten, leek in de eerste instantie prima maar toen ze hem wou wisselen voor een ringetje zwol het binnen een paar seconden dusdanig op dat ze er helemaal niks meer in kreeg := Mijn vader is uiteindelijk drie uur bezig geweest om er weer een piercing in te krijgen.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 14:55

Mijn helixen en zelfs mn tragus zijn destijds geschoten. Wist ik veel, ik was 15, internet was nog lang niet wat t tegenwoordig is... En ik vond t gewoon leuk. Tragus schieten kostte geloof ik €6,- :=

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-15 15:21

Suliko schreef:
Ik vroeg me af hé, ik vind mijn rechteroor namelijk veel te leeg. :') En ik zie zo'n outer conch wel steeds meer zitten.
Maar voel je dit niet ontzettend terwijl je slaapt? Dat het achterkantje in je hoofd gedrukt wordt? :+
Dezelfde plek als @Kwal had ik in gedachten.

Mijn linkeroor ziet er nu zo uit, het 3e gaatje is het laatst gezet, door mijn vriend.
Voor een outer conch ga ik wel naar een shop, over mijn oorlel maak ik me nooit zo veel zorgen. O:)
Al zou ik het mensen niet aanraden het zomaar door iemand te laten zetten, het is dat hij al eerder een geslaagde lippiercing en septum heeft gezet. :P
[ Afbeelding ]

Voor mijn IC kreeg ik een labret en dat vond ik wel handig om zo te laten. Voor een OC zou je dat dus ook kunnen doen: heb je geen last van met slapen.