Jeey reactie 1400!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Klis schreef:Ah jammer dat het niet kon! Dat is idd het enige puntje, hij kan nou eenmaal niet bij iedereen gezet worden.. Moet eigenlijk nog even een alternatief hebben voor als het bij mij ook niet kan
Daenerys schreef:Klis schreef:Ah jammer dat het niet kon! Dat is idd het enige puntje, hij kan nou eenmaal niet bij iedereen gezet worden.. Moet eigenlijk nog even een alternatief hebben voor als het bij mij ook niet kan
Mijn alternatief was een rook, en die ging ook niet omdat mijn kraakbeen daar te dik wasUiteindelijk een forward helix laten zetten, maar daar bleef mijn haar steeds achter hangen en na een paar weken was ik hem zat
Nu heb ik alleen alleen nog 5 oorbelgaatjes, een tragus en binnenkort een helix
Suliko schreef:Ik vroeg me af hé, ik vind mijn rechteroor namelijk veel te leeg.En ik zie zo'n outer conch wel steeds meer zitten.
Maar voel je dit niet ontzettend terwijl je slaapt? Dat het achterkantje in je hoofd gedrukt wordt?![]()
Dezelfde plek als @Kwal had ik in gedachten.
Mijn linkeroor ziet er nu zo uit, het 3e gaatje is het laatst gezet, door mijn vriend.
Voor een outer conch ga ik wel naar een shop, over mijn oorlel maak ik me nooit zo veel zorgen.![]()
Al zou ik het mensen niet aanraden het zomaar door iemand te laten zetten, het is dat hij al eerder een geslaagde lippiercing en septum heeft gezet.![]()
[ Afbeelding ]