Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lins_Vetra schreef:Fotografie91 schreef:Mag ik mij ook melden hier??
Ik ben sinds halverwege januari al bezig met afvallen sporten en change of live
Ik ben 1.65 groot ongeveer
Ben 23 jaar oud
En woog 87,4
Inmiddels 11 kilo kwijt en een gedeelte conditie erbij.
Mis af en toe een gebakje of koekje nemen echt wel heel erg maar ik heb nog 19 kilo te gaan dus ik moet nog even
Overigens eet ik wel redelijk mijn normale eten alleen wat minder woon nog thuis dus eet wat de pot schaft.
En als tussendoortje vaak een appel
Wauw wat goed! hoe heb je dat aangepakt? En hoe snel was je die 11 kilo kwijt?
Fotografie91 schreef:Lins_Vetra schreef:
Wauw wat goed! hoe heb je dat aangepakt? En hoe snel was je die 11 kilo kwijt?
Dankje ik heb echt de knop in mijn hoofd omgezet dat ik er voor moest gaan dus geen koekje bij de koffie en als ik echt trek heb een appel pakken.
Vind het wel heel moeilijk hoor ik werk bij de Mc Donalds dus ja het lekkere eten ligt om me heen haha...
Ik ben de eerste maand al 8 kilo kwijt geraakt dat ging heel snel nu zit ik rond de kilo soms iets meer soms iets minder per week.
Romyv schreef:Ahhh ik ben ongesteld en wil ook crackers met roomboter en pure hagelslag![]()
Nou....
Straks maar een reep extra puur halen, had al rauwe cacao doorman kwark gedaan maar kreeg het niet weg
Lins_Vetra schreef:Fotografie91 schreef:
Dankje ik heb echt de knop in mijn hoofd omgezet dat ik er voor moest gaan dus geen koekje bij de koffie en als ik echt trek heb een appel pakken.
Vind het wel heel moeilijk hoor ik werk bij de Mc Donalds dus ja het lekkere eten ligt om me heen haha...
Ik ben de eerste maand al 8 kilo kwijt geraakt dat ging heel snel nu zit ik rond de kilo soms iets meer soms iets minder per week.
Zo, dat gaat behoorlijk hard dan! Wat is je geheim?
Lins_Vetra schreef:Romyv schreef:Ahhh ik ben ongesteld en wil ook crackers met roomboter en pure hagelslag![]()
Nou....
Straks maar een reep extra puur halen, had al rauwe cacao doorman kwark gedaan maar kreeg het niet weg
Ik las laatst ergens een recept voor chocolademouse met daarin alleen cacao, avocado en banaan als ingredientMisschien een goed alternatief voor tijdens die rotweek?
Lins_Vetra schreef:haha ja, dat is makkelijk gezegdNee ik bedoel, wat eet je op een dag, hoevaak sport je, dat soort dingen
_Tara_ schreef:Fotografie, jeetje dat lijkt me zwaar. Heel de dag met je neus boven lekker eten en dan dat niet mogen. Respect!
Fotografie91 schreef:_Tara_ schreef:Fotografie, jeetje dat lijkt me zwaar. Heel de dag met je neus boven lekker eten en dan dat niet mogen. Respect!
Haha klopt maar ik moet zeggen ik kan mezelf er redelijk vanaf houden dit jaar nog maar 2 keer gegeten en dan altijd buiten werk om en met vriendinnen haha en meestal neem ik het kleinst met minste calorieën
Simoonzel schreef:[ Afbeelding ]
Romyv schreef:Fotografie91 schreef:
Haha klopt maar ik moet zeggen ik kan mezelf er redelijk vanaf houden dit jaar nog maar 2 keer gegeten en dan altijd buiten werk om en met vriendinnen haha en meestal neem ik het kleinst met minste calorieën
Heb je niet een soort van afkeer tegen dat eten gekregen? Ik zou al mn onvrede van mn gewicht projecteren op dat eten haha
Memories schreef:Wauw Fotografie91 wat ontzettend goed, en zo te zien eet je nog best lekker en redelijk gevarieerd ookeet je ook tussendoortjes?