Morgen weer sporten normaal gesproken. Wel zin in, afgelopen twee weken wilde het allemaal echt niet. Afgelopen woensdag moest ik later lessen voor auto doordat er een gunstige examentijd vrij was gekomen voor een leerling, die anders nog 3 weken moest wachten. Dus toen de aquafitness laten schieten, maar wel in het donker gereden ook eens fijn om te doen, rijd normaal altijd rond 1 uur, dan is 5 uur wel ineens druk.
Ik lijk ook de klachten met mijn schouder nu onder controle te hebben i.c.m een voor het examen niet legale manier van het stuur vast houden. Maar dat komt in orde zegt mijn instructeur, er is een geldige reden.
Morgen maar weer sporten als het enigsinds lukt, lekker zwemmen denk ik maar.
Momenteel nog bezet maar naar horens gaat dat totaal niet goed dus wie weet iets voor jou hahaha!
Moonfish, hoe houd jij je stuur vast dan?
Ik heb gisteren mijn nekspier toch verrekt met sporten.. Bij de deadlift keek ik naar links omdat ik in gesprek was en toen trok ik dat ding omhoog, ineens mega kramp in m'n nek. En nu kan ik 'm niet naar links bewegen oeps..
Wat is eigenlijk de 'gemiddelde' leeftijd in dit topic? Ik ben zelf 22
Ik ben 29, een oudje Tot mijn 24/25e kon ik eten wat ik wilde en had ik nog een te laag BMI. Maar dat is door de jaren heen wel minder geworden. Nu moet ik er voor werken om weer een goed lichaam te krijgen . (oke, ik mijn ogen goed)
Elmira30
Geplaatst: 30-01-15 11:02
Hier nog een oudje, 30 Vanavond weer lekker fitnessen
manzano
Geplaatst: 30-01-15 11:03
Elmira30 schreef:
Hier nog een oudje, 30 Vanavond weer lekker fitnessen
Ik ben ook 19. Alhoewel, over 3 weekjes 20 Gewicht let ik eigenlijk niet op. Ik kijk in de spiegel om te kijken of er vooruitgang inzit. Vanmiddag ipv een groepsles maar even gewoon in de zaal fitnissen!
Simoonzel
Geplaatst: 30-01-15 12:33
Helaas, ik ben 20
De spiegel vertrouw ik ook niet echt, haha. Ik meet mijn middel/heupen en zo. Als ik mijn BFP kon meten zou ik dat ook wel doen maar daar heb ik niet de middelen voor (misschien hebben ze dat bij de sportschool?).
Best lekker getraind.. Even paar stapjes terug gedaan.. Mm techniek was in 1x helemaal Flut tijdens squaten.. Moest voor jongen even filmen zodat die tips kon geven.. Schrok wel hoe belaberd eruit zag .. Nu moet ik toch echt gewichtshef hok in zodar ik mezelf aanleer om dieper te squaten en moet meer op MN hielen blijven staan
Vanmorgen was de funxtion les vol, 1 min nadat de inschrijflijst er hing was hij meteen vol. Dus crosstrainer, fiets en fitness circuit. Achteraf had funxtion ook niet goed geweest, heb nog steeds last van mn rug, maar gelukkig wel minder.
Ook follow up gehad en gek genoeg was alles precies hetzelfde als op 1 oktober, toen ik net een maandje fanatiek bezig was met fitness en voedsel. Ben blij dat ik weer op dat gewicht, spier, vet, bmi zit.
Ga het vanavond vieren met chips:-):-)
Ook heb ik oefeningen gehad speciaal voor mn rugspieren. En ben ik over op het "echte" circuit en niet meer het 'beginnerscircuit' . Tevens gesprekje gehad over voeding, maakte me zorgen over de kcal wat ik binnenkreeg. Maar dat is volgens hem niet nodig. 3 hoofdmaaltijden en 3x tussendoor. Geen ramp als ik sommige dagen maar 1800 kcal binnenkrijg, het gaat erom wat je eet en dat je goed naar je lichaam luisterd.
Al met al tevreden! Morgen heeft mn oudste wedstrijden, voetbal en paardrijden, zondag weer fitnessen dus of bp als mn rug het toe laat.
Zojuist voor het eerst zelf mijn knie getapet, ben benieuwd of het net zo veilig voelt als wanneer fysio het doet. Het voelt iig stevig...
moonfish13
Geplaatst: 30-01-15 23:00
Emita, zoals half nederland.. Dus 10 voor half en 10 over half.. Alleen dat mag officieel voor het examen dus niet, maar ik krijg teveel pijn als ik het doe op de correcte manier die ze willen zien. Daarom zal er wat geregeld moeten worden maar daar gaat mijn instructeur mee aan de slag.
Vanavond helaas niet sporten, mijn ouders wilden de weg niet op, het sneeuwde hier behoorlijk vanavond.
hmm raar. ik had ook zo mijn handen aan het stuur. Vond het maar vervelend handen zo hoog aan het stuur. is mij nooit iets van gezegd.
Vanmiddag ook even gesport. samen met een vriendin de fitness zaal in geweest. moet zeggen na 3 kwartiertjes had ik het eigenlijk wel gezien. Het is me allemaal te eentonig. De lessen vind ik wel allemaal super leuk.
Ik moet nu op kwart voor met mijn duimen hangend aan het stuur zeg maar. Helemaal klote voor mij met mijn lijf en schouders. Met de huidige manier gaat het goed, en kan ik ook best eens hoger maar dan zit ik algemeen gewoon pijnloos.
Ik ben weer terug van mijn vakantie (verrukkelijk eten daar en all-in ) en ik weeg nog vrijwel hetzelfde als voor mijn vreetfestijn Morgen maten ook eens even opnemen en vetpercentage.