Bikinilijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe scheer jij je bikinilijn?

Een streepje
162 (16%)
Ik scheer alles
712 (70%)
Ik laat het gewoon groeien
60 (5%)
Anders
69 (6%)

Totaal aantal stemmen: 1003

sax89

Re: Bikinilijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 18:57

Nou ik heb mn benen gedaan zojuist. Had geen zin om te douchen, dus even een handdoek onder de warme kraan en die op mijn benen gelegd en afgedroogd.
Helemaal voorbereid en niks geen pijn..... Had echt zo iets van jow! Heb ik me daar al die tijd druk voor gemaakt. Had behoorlijk wat haar gespaard, maar huid strak houden en gaan.
Heb nog niet alles weg, van die kleine nablijvertjes maar die zal ik morgen even doen.
Zal niet zeggen dat het zonder vrezen was, maar het viel mij 200% mee.

niks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 18:58

Ik heb 'm niet besteld, heb besloten dat ik liever pijn ga lijden bij en door een salon.. Weet iemand een goede in Leeuwarden of Harlingen...? :x

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 19:04

Pff, net weer dit topic doorgelezen en kreeg "inspiratie" om weer eens te gaan waxen.. :+ Dus HUP naar de drogist die ook nog toevallig Veet en eigen merk in de aanbieding had..
Begonnen met bikinilijn en venusheuvel.. My god, was de pijn van vorige keer vergeten, nou het zit nu weer goed in m'n geheugen!
Oké overdreven, maar het wegtrekken van de strips doet wel zeer, nu voelt het warm..
Helaas pakken de strips niet elk haartje mee, waardoor ik elk stukje 2 keer wax, maar hij pakt de korte haartjes niet optimaal..
Over 48uur nog een keer de rest en de achterblijvers eruit roetsjen! :wave:

Btw, wat zit er veel haar nog in je huid zeg! M'n haartjes waren echt niet lang, maar als ik naar die strips kijk, lijkt het wel of ik zo behaard als een Yeti was :roll:

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 19:20

BelleTessa schreef:
Pff, net weer dit topic doorgelezen en kreeg "inspiratie" om weer eens te gaan waxen.. :+ Dus HUP naar de drogist die ook nog toevallig Veet en eigen merk in de aanbieding had..
Begonnen met bikinilijn en venusheuvel.. My god, was de pijn van vorige keer vergeten, nou het zit nu weer goed in m'n geheugen!
Oké overdreven, maar het wegtrekken van de strips doet wel zeer, nu voelt het warm..
Helaas pakken de strips niet elk haartje mee, waardoor ik elk stukje 2 keer wax, maar hij pakt de korte haartjes niet optimaal..

Btw, wat zit er veel haar nog in je huid zeg! M'n haartjes waren echt niet lang, maar als ik naar die strips kijk, lijkt het wel of ik zo behaard als een Yeti was :roll:

dit is waarom ik NOOIT meer mijn bikilijn ga waxen, de horror... :+

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 19:30

merrylegs schreef:
BelleTessa schreef:

dit is waarom ik NOOIT meer mijn bikilijn ga waxen, de horror... :+

Ooit m'n schenen geprobeerd met een epileer ding en toen werd ik ook gek -O-
Liefst onder een roesje alles eraf laten halen haha beste oplossing :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 19:59

Een roesje? Algehele narcose en verder al het haar wat geen wenkbrauw of hoofdhaar is eruit roppen. Blijvend ~~}>

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 20:01

Nou ja, de pijn kan met de epilator toch niet erger zijn als met waxstrips? Toch? ;(
Wijn/alcohol drinken ga ik niet doen, ik drink bijna nooit en heb geen zin om mezelf in alcoholverdoving te begeven.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 20:03

ik vond van wel! :+

ik ga me verplaatsen naar de badkamer. :〓

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 20:04

Ik denk dat waxen bij een salon minder pijn doet dan met een epilator, waarmee je er langer over doet :P

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 20:44

er zat gewoon bloed aan mijn epilator maar ik vond het deze keer minder pijnlijk en ik merkte gelijk welke toe waren aan een tweede ronde. :+

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 21:06

Ohh nee!! Bol.com heeft de prijs van de Epilator verhoogd volgens mij. :=
Was vorige week nog 42 euro volgens mij, staat nu voor 44.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 21:07

Grote vraag :))

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 21:08

Die ruiken geld natuurlijk :))

Net weer m'n benen gedaan. Of nou ja, één been. Dat ging beduidend soepeler dan de eerste keer.

Blondie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 21:13

Voor de dames die de oksels niet trokken: het is het waard! Ik moet normaal elke dag scheren (en dan is het écht nodig) en ik heb 3 dagen super gladde oksels gehad! Echt, dat is zo fijn! Oké, de pijn was echt de hel de eerste keer :') maar net voor de 2e keer gedaan en dat deed amper zeer.. Deed oksels trouwens wel met de grote.. Had het idee dat die de kleine haartjes beter pakte dan de kleine.. Ik ben happy met m'n philips setje! +:)+

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 21:43

Ik durf geen deo op te doen nadat ik gister mijn oksels heb gedaan met de epilator. :') Net lekker paardgereden... Zo snel onder de douche!

WhatsUpJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 21:49

Ik lees ook al een tijdje mee, geweldig topic! Gewoon geen schaamte en alles kan gevraagd worden, heerlijk! :D
Tot dusver deed ik ook alles met het scheermes, maar n.a.v. de tips hier heb ik afgelopen maandag de boel eens laten sugerwaxen in de salon. Heb altijd veel last van ingegroeide haren, dus hoop dat dit de oplossing biedt. Vond het van tevoren behoorlijk spannend, maar het viel me alles mee! Is het pijnlijk? Ja, maar de suikerwax plakt alleen aan de haren, niet aan de huid, dus het is denk ik vergelijkbaar met de epilator (alleen dan sneller). Ik ben zeer tevreden over het resultaat en was met 45 minuten klaar (oksels en brazilian).

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 21:52

Sem_ schreef:
Ik durf geen deo op te doen nadat ik gister mijn oksels heb gedaan met de epilator. :') Net lekker paardgereden... Zo snel onder de douche!

Ik heb het de 3e dag erna pas gedaan. :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 21:53

Ik de dag erna wel, maar wel alcoholvrije deo :j En dan een roller.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:05

Simone0308 schreef:
Ik lees ook al een tijdje mee, geweldig topic! Gewoon geen schaamte en alles kan gevraagd worden, heerlijk! :D
Tot dusver deed ik ook alles met het scheermes, maar n.a.v. de tips hier heb ik afgelopen maandag de boel eens laten sugerwaxen in de salon. Heb altijd veel last van ingegroeide haren, dus hoop dat dit de oplossing biedt. Vond het van tevoren behoorlijk spannend, maar het viel me alles mee! Is het pijnlijk? Ja, maar de suikerwax plakt alleen aan de haren, niet aan de huid, dus het is denk ik vergelijkbaar met de epilator (alleen dan sneller). Ik ben zeer tevreden over het resultaat en was met 45 minuten klaar (oksels en brazilian).

Stoer hoor! Misschien durf ik zelf ook ooit...ooit.. :')

Angie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:06

Van de week dit topic tegen gekomen en helemaal doorgelezen, interessant en af en toe leedvermaak _/-\o_
Maar door dit topic ook overstag gegaan om een epilator aan te schaffen. Gisteren deze besteld: http://m.wehkamp.nl/Winkelen/ProductDet ... r%3d557095

Vandaag binnen gehad en gelijk begonnen, beetje huiverig door de verhalen maar.... ik vond het goed te doen, eerst even gescrubbed en toen begonnen. Heb onderbenen, bikinilijn/venusheuvel en oksels gedaan. Toen ik de douche uitkwam alles ingesmeerd met bio oil en het is nu alleen wat rood.
Hier dus geen spijt van mijn aankoop :D

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:07

Berdien schreef:
Een roesje? Algehele narcose en verder al het haar wat geen wenkbrauw of hoofdhaar is eruit roppen. Blijvend ~~}>

Yep, ik ben voor *\o/* nu nog een gekke salon mét anesthesist vinden die ons willen ontharen :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:08

Misschien moet ik de tandarts vragen wanneer ik mijn verstandskiezen er uit moet halen!
ps. Ik heb een hele knappe jonge tandarts. :7

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:12

In plaats van 'doet u uw mond maar even open' moet je dan wat anders open doen :') _O-

Wie weet is het wel dé nieuwe doorbraak, bij de tandarts ook direct even de boel down under bij laten werken als je toch al in die stoel ligt :D

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:13

Geryon schreef:
Sem_ schreef:

Ik heb het de 3e dag erna pas gedaan. :')

Ik heb het meteen gedaan _O-
Als ie normaal ook niet prikt na 't scheren zal die nu ook niet prikken lijkt me?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 22:13

MarlindeRooz schreef:
Misschien moet ik de tandarts vragen wanneer ik mijn verstandskiezen er uit moet halen!
ps. Ik heb een hele knappe jonge tandarts. :7

Zegguh meneer de dokter?? *knippert verleidelijk*
Zou u misschien ook een spuitje in mn foef willen plaatsen? O:)