Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BelleTessa schreef:Pff, net weer dit topic doorgelezen en kreeg "inspiratie" om weer eens te gaan waxen..Dus HUP naar de drogist die ook nog toevallig Veet en eigen merk in de aanbieding had..
Begonnen met bikinilijn en venusheuvel.. My god, was de pijn van vorige keer vergeten, nou het zit nu weer goed in m'n geheugen!
Oké overdreven, maar het wegtrekken van de strips doet wel zeer, nu voelt het warm..
Helaas pakken de strips niet elk haartje mee, waardoor ik elk stukje 2 keer wax, maar hij pakt de korte haartjes niet optimaal..
Over 48uur nog een keer de rest en de achterblijvers eruit roetsjen!![]()
Btw, wat zit er veel haar nog in je huid zeg! M'n haartjes waren echt niet lang, maar als ik naar die strips kijk, lijkt het wel of ik zo behaard als een Yeti was
merrylegs schreef:BelleTessa schreef:Pff, net weer dit topic doorgelezen en kreeg "inspiratie" om weer eens te gaan waxen..Dus HUP naar de drogist die ook nog toevallig Veet en eigen merk in de aanbieding had..
Begonnen met bikinilijn en venusheuvel.. My god, was de pijn van vorige keer vergeten, nou het zit nu weer goed in m'n geheugen!
Oké overdreven, maar het wegtrekken van de strips doet wel zeer, nu voelt het warm..
Helaas pakken de strips niet elk haartje mee, waardoor ik elk stukje 2 keer wax, maar hij pakt de korte haartjes niet optimaal..
Over 48uur nog een keer de rest en de achterblijvers eruit roetsjen!![]()
Btw, wat zit er veel haar nog in je huid zeg! M'n haartjes waren echt niet lang, maar als ik naar die strips kijk, lijkt het wel of ik zo behaard als een Yeti was
dit is waarom ik NOOIT meer mijn bikilijn ga waxen, de horror...
Simone0308 schreef:Ik lees ook al een tijdje mee, geweldig topic! Gewoon geen schaamte en alles kan gevraagd worden, heerlijk!![]()
Tot dusver deed ik ook alles met het scheermes, maar n.a.v. de tips hier heb ik afgelopen maandag de boel eens laten sugerwaxen in de salon. Heb altijd veel last van ingegroeide haren, dus hoop dat dit de oplossing biedt. Vond het van tevoren behoorlijk spannend, maar het viel me alles mee! Is het pijnlijk? Ja, maar de suikerwax plakt alleen aan de haren, niet aan de huid, dus het is denk ik vergelijkbaar met de epilator (alleen dan sneller). Ik ben zeer tevreden over het resultaat en was met 45 minuten klaar (oksels en brazilian).
Geryon schreef:Sem_ schreef:Ik durf geen deo op te doen nadat ik gister mijn oksels heb gedaan met de epilator.Net lekker paardgereden... Zo snel onder de douche!
Ik heb het de 3e dag erna pas gedaan.