Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joanne1987 schreef:Die verhalen zijn voornamelijk over als herstel niet naar wens gaat, over operatie zelf zegt het niks aangezien dat ingeleende chirurgen zijn. Tevens heb ik van heel dichtbij een hele fijne ervaring met Diana persoonlijk gezien, bij mijn zusje. Kon Diana persoonlijk bellen al was het midden in de nacht als ze kliniek niet te pakken kreeg, is extra op en neer gemogen toen ze het niet vertrouwde en mag kosteloos dr littekens en degelijke laten 'verwijderen'
En dan heb ik het niet over medisch advies vanuit Diana, dat laat ik ook niet bij haar doen
_Ekenna schreef:Is bij jullie het resultaat vergelijkbaar met de passessie(s) voor de operatie?
Ik heb mijn bv gepland op 15 mei, maar ik twijfel nog over de maat.Heb volgende maand nog wel een consult/passessie staan.
Ladyson schreef:Natuurlijk, ik twijfel lekker door..
BiBiQ schreef:_Ekenna schreef:Is bij jullie het resultaat vergelijkbaar met de passessie(s) voor de operatie?
Ik heb mijn bv gepland op 15 mei, maar ik twijfel nog over de maat.Heb volgende maand nog wel een consult/passessie staan.
Achteraf had ik toch die maat groter moeten nemen haha. Maar ik ben wel tevreden hoor![]()
Kletskoekje, you go girl!
BiBiQ schreef:_Ekenna schreef:Is bij jullie het resultaat vergelijkbaar met de passessie(s) voor de operatie?
Achteraf had ik toch die maat groter moeten nemen haha. Maar ik ben wel tevreden hoor![]()
Kletskoekje, you go girl!