Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joanne1987 schreef:Die verhalen zijn voornamelijk over als herstel niet naar wens gaat, over operatie zelf zegt het niks aangezien dat ingeleende chirurgen zijn. Tevens heb ik van heel dichtbij een hele fijne ervaring met Diana persoonlijk gezien, bij mijn zusje. Kon Diana persoonlijk bellen al was het midden in de nacht als ze kliniek niet te pakken kreeg, is extra op en neer gemogen toen ze het niet vertrouwde en mag kosteloos dr littekens en degelijke laten 'verwijderen'
En dan heb ik het niet over medisch advies vanuit Diana, dat laat ik ook niet bij haar doen
)
Heb volgende maand nog wel een consult/passessie staan. _Ekenna schreef:Is bij jullie het resultaat vergelijkbaar met de passessie(s) voor de operatie?
Ik heb mijn bv gepland op 15 mei, maar ik twijfel nog over de maat.Heb volgende maand nog wel een consult/passessie staan.

Ladyson schreef:Natuurlijk, ik twijfel lekker door..
Ik zit op het punt tocj tevreden te zijn. Ik ben te bang voor risico's , hele ontstekinggevoelige huid. Andere cosmetische operatie ook volledig ontstoken en dat was zonder siliconen of lichaamsvreemd spul..en ze zijn iets gegroeid dus ik hou hoop op het bovennatuurlijke
en tis perfect! BiBiQ schreef:_Ekenna schreef:Is bij jullie het resultaat vergelijkbaar met de passessie(s) voor de operatie?
Ik heb mijn bv gepland op 15 mei, maar ik twijfel nog over de maat.Heb volgende maand nog wel een consult/passessie staan.
Achteraf had ik toch die maat groter moeten nemen haha. Maar ik ben wel tevreden hoor![]()
Kletskoekje, you go girl!

Buikslapen gaat alleen als ik een arm net onder m'n boobs leg (ter hoogte van m'n ribben), zodat niet al het gewicht op de dames ligt. Ik hou dat dus ook niet lang vol, want die arm gaat slapen na een tijdje. En ik ben helaas een echte buikslaper
BiBiQ schreef:_Ekenna schreef:Is bij jullie het resultaat vergelijkbaar met de passessie(s) voor de operatie?
Achteraf had ik toch die maat groter moeten nemen haha. Maar ik ben wel tevreden hoor![]()
Kletskoekje, you go girl!