Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ControlFreak schreef:Hoeveel kg wordt aangeraden om te gebruiken tijdens de workout? Ik zie hier namelijk 1 kg voorbijkomen, maar ook 3 kg.
Ik doe zelf 6x per week 60 minuten cardio intervaltraining (loopband, hometrainer en crosstrainer), maar niks aan krachttraining dus vandaar mijn vraag.
ControlFreak schreef:1 kg zou ik jou aanraden in dat geval. Ik doe zelf ook veel cardio intervaltraining, maar krachttraining was toch helemaal nieuw voor mij en ik gebruik ook 1 kg. Dat bevalt me goed. Na de 30 dagen ga ik verder, want mijn doel zal dan nog niet behaald zijn verwacht ik, en dan ga ik over op 2 kg.Hoeveel kg wordt aangeraden om te gebruiken tijdens de workout? Ik zie hier namelijk 1 kg voorbijkomen, maar ook 3 kg.
Ik doe zelf 6x per week 60 minuten cardio intervaltraining (loopband, hometrainer en crosstrainer), maar niks aan krachttraining dus vandaar mijn vraag.
Davinia_ schreef:Verstanding DaviniaIk las de vraag wanneer iemand die oefeningen deed. Ik heb ze gisteravond gedaan, maar heb vannacht gelijk slecht geslapen wegens veel honger en een hoop adrenaline.
Denk dat ik het nu dus vanmiddag ga doen.
Loesss schreef:Klopt. Mits je dit drinkt uit een versgeperste citroen met water en vóór alle andere dingen die je gaat eten op die dag. Citroen zorgt er o.a. voor dat vetten uit voedingsstoffen niet zo snel worden opgenomen door het lichaam. De citroensap moet echter wel als een bodem op je maag liggen. En het is wel lekker inderdaadIk drink trouwens na t shredden 2 (of sws na het sporten) 2 glazen water met flinke scheut citroensap. Heerlijk! En schijnt ook mogelijk nog eens iets te kunnen helpen bij afvallen.
Raponsje schreef:Pas wel op met citroensap - wanneer je het teveel drinkt of ineens heel veel gaat drinken kun je er maagkrampen van krijgen.
Mri schreef:We moeten wel even opletten dat het geen eindeloos lijstjes quoten wordt!
Ik vind het ook goed als de datum naar mij gestuurd wordt dat ik het vandaag en morgen verzamel en dan post
wil je in het lijstje, stuur dan even een PB met je start datum (met als onderwerp 30 day Shred lijstje)
Ik plaats morgen dan even een lijstje in het topic
ik hou die van sakkia hierboven aan als laatste in het topic.