Mijn LTO3 is nog niet binnen, slome donders.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rensiepensie schreef:Ja het voordeel van je echt laten testen is, dat ALS je AD(H)D hebt, er ook een vervolg traject is. En dan bedoel ik niet een enkeltje richting de apotheek. Er worden bij Ggz diverse cursussen en therapieën gegeven waar je heel veel aan kan hebben ( ik in ieder geval wel)
Airborn schreef:Voor weekelijkse uitgaves als boodschappen, shoppen etc een extra rekening openen waar je automatisch een bepaald bedrag per week op zet. Dan heb je die hoeveelheid uit te geven en niet meer, maar kun je maximaal paar dagen zonder geld komen te zitten. Bovendien kun je dan per week kijken waar je je geld aan uit hebt gegeven. Grote uitgaven en huur enzo gaan gewoon nog van je normale rekening dus ook dat word overzichtelijker.
Zo heb ik het opgelost, en dat werkt voor mij echt super!
__PrinCes schreef:Alleen nu heb ik ze heel de zomervakantie niet gebruikt en heb ik nu toetsen dus nu pas weer een pil genomen. Nu word ik er dus een beetje hyper van, wat eerder niet het geval was, hoop dat dat weer wat minder wordt. Denk dat m'n lijf er weer even aan moet "wennen" ofzo.