Het "Laat je even opbeuren" topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 01:01

Ik hoop dat ik dit topic weer even een schopje mag geven.

Ik ben kapot, gebroken en helemaal op. Ik heb m'n paard vandaag dood gevonden. Vertel me maar wat er erger is. Is ben zo geschrokken. Ik zag dat koppie en ik wist het meteen. Ik heb al contact opgenomen met de fokker. Ondanks dat het nu vijf uur geleden is, staat het allemaal op mijn netvlies gebrand. Sorry, ik moest even mijn ei kwijt...

Shirley

Re: Het "Laat je even opbeuren" topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 01:06

Ik heb in je topic ook gereageerd, maar je kunt in zo'n geval geen steun genoeg krijgen ...
Vrees dat je dit beeld nog lang voor ogen zult houden, maar geloof me, straks komen de leuke herinneringen aan Calimero ook weer terug :(:)

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 01:07

Bedankt voor je reactie in mijn topic, Shirley.
Ik snap ook gewoon nog steeds niet dat het me overkomen is.
Dat beeld... Het liefst raak ik het gewoon kwijt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 01:14

Ik begrijp hoe je je voelt... Sterkte :(:)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 01:15

Dat heeft tijd nodig, meid ...
Kwijtraken zal je het beeld nooit, maar ook al die andere leuke beelden van 'm die je in je hoofd hebt, die raak je ook niet kwijt en die komen straks gewoon weer terug :j

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 01:17

Ik weet nog wel dat ik vorige week zondag met hem voor de grap bij een tankstation ging staan, omdat hij voor de kar stond. Hoeveel lol ik had met dat beessie, gewoon onnozele lol...

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 01:18

;(

Hij heeft ook vast een heerlijk leventje bij je gehad ...

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 01:20

Lang leve de lol was het bij ons. Gewoon lekker doen wat we lachen vonden. Dit is niet bepaald lachen, al probeer ik me gewoon vrolijk te gedragen nu. 't Gaat gewoon niet.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 01:22

Waarom zou je je vrolijk gedragen :?
Je bent verscheurd van verdriet ... gewoon lekker janken, hoor, jeetje zeg ... je bent net je vriendje verloren !

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 01:25

Wat ik eigenlijk niet durfde te schrijven is dat ik zelf Rendak gebeld heb. Het bedrijf dat kadavers ophaalt. Misschien vinden mensen dat raar, maar ik doe het liever zelf als dat een lomp iemand dat zo doet. Klinkt raar, maar ik wilde dat. Ik heb constant de drang om morgen om zes uur al op de boerderij te gaan zitten om te kijken en nog eens afscheid te nemen. Dat moet ik niet doen, maar toch wil ik...

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 01:31

Ik vind dat niet raar: het is jouw pony, dus jouw taak en eigenlijk gevoelsmatig het laatste wat je voor 'm doet.

Heb ze ook al meerdere malen moeten bellen, altijd in tranen ;( , maar die mensen zijn echt vriendelijk en begripvol !

En waarom zou je niet nog even bij 'm gaan kijken als je daar behoefte aan hebt ?
Zou dat gewoon wel doen, hoor, als je het niet doet en je krijgt er spijt van, kun je het niet terugdraaien ..

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 01:33

Ik kreeg een computerbandje te horen... Gelukkig was Jan dus heel vriendelijk en hielp hij me ermee, want het is mijn eerste keer. Jammer dat jij al vaker hebt moeten bellen. :(:)
Ik denk dat ik morgen gewoon de wekker vroeg zet en ga kijken. Ik weet denk ik wel waar hij ligt, maar toch doet het me pijn. Ik kan geen afscheid nemen...

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 01:39

Ik wens je veel sterkte.
Hoop dat je vannacht toch nog een beetje kunt slapen :(:)

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 01:40

Bedankt..
Slaap lekker, allemaal.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 07:58

:oo Wat een bericht................ Ik zag dat het topic weer naar boven was en dacht wat leuk iemand heeft het een schopje gegeven...... Maar was dat even een bericht dat ik niet verwacht had -O-
Héél erg veel sterkte met het proberen dit een plaatsje te geven!!!
Dat je nog wilt gaan kijken om afscheidt te nemen zou ik zeker doen als dat jou een goed gevoel geeft!! Wat ik absoluut niet zou doen, is gaan kijken als Rendac hem komt ophalen!!!
Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen vanacht!?

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 08:10

Hoi Kentaro,
Ja, triest bericht.. Ik ben vanmorgen nog even wezen kijken en heb zijn hoefje vastgehouden. Koud en stijf beentke voelt vreselijk, maar jammer genoeg is het de nare realiteit.
Ik probeer een beetje te ontspannen met de kat op schoot, maar ik mis mijn grote kleine hond wel... Toch achteraf wel blij dat ik niet op Rendac gewacht heb. Ik vond het al erg genoeg hoe hij de trailer in gesjord werd aan zijn achterbeentjes met halstertouwen. Gelukkig weet ik dat het nu klaar is. Geen pijn meer en rust in zn buikje.

Vannacht jammer genoeg alleen gehuild, niet geslapen. Dat scheelt wel: de tranen zijn nu ff op.

Bedankt. :)

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-13 08:17

Veel sterkt JoopC!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 08:35

:(:) dat gemis gaat nog wel heel lang blijven, maar dat betekend alleen maar dat je veel van hem gehouden hebt!!
Probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken. Bij dieren kan ik altijd heel veel troost vinden!
Als je een keer in de buurt kunt komen, kom je lekker bij onze kinders knuffelen!! Gék zijn ze op aandacht en zo ontzettend goed in alles om je heen laten vergeten!

Afbeelding

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 08:43

@JoopC, ik had het gelezen, prachtig geschreven, maar man, wat ben je sterk geweest... Respect en sterkte met het verwerken van dit vreselijke nieuws

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 08:52

Lieve JoopC, wat moet jij een verdriet hebben zeg! Lekker huilen, dat is het beste! :(:)
Vreselijk om je vriendje zo te moeten verliezen, maar überhaupt een dierenvriendje verliezen is verschrikkelijk, het doet zo'n pijn hè? :(:)

Ik wilde net gaan klagen over mijn werk, maar vergeleken bij jouw verdriet vallen mijn sores in het niet. Kan ik gelijk mooi even relativeren... Hoewel dat best moeilijk is als je 14 weken zwanger bent... O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 09:14

He bah wat naar , heel veel sterkte meid !

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-13 10:27

@ Sunshine: ff klagen over je werk mag natuurlijk altijd hoor!

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 10:39

Heel veel sterkte Jody! Dat zal moeilijk zijn :(:)

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 10:48

Bedankt allemaal.
Ik had eigenlijk nooit verwacht te hoeven vertellen over "een dood paard", omdat onze merrie van 22 nog super vitaal en lekker bitchy is. Dan moet uitgerekend je ventje van 4 doodvallen...
Ik heb veel gehad aan al de lieve reacties en berichtjes, die hebben me de zware nacht door gesleept.
Bedankt daarvoor.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 11:10

Fijn dat je er een beetje troost uit kunt putten, JoopC, denk dat we allemaal wel weten hoe belangrijk een berichtje en wat begrip voor een mens kan zijn, ook al is het maar vanaf een beeldscherm ... daarom niet minder gemeend !