[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 17:49

wat een mooie dingen heb ik voorbij zien komen , ik ga me alleen maar meer storen aan mijn mislukte plaatje
annieksolana wat een mooie betekenis

de mevrouw die 5 vogels wilde op de schouder die 3 vind ik erg mooi

bij de andere zou ik voor 4 gaan en een ster

een foto het is gelukt maar kreeg de flitser niet gezet regelt de camera automatisch

mijn ex en ik vonden het paardje zo leuk dat we besloten hebben dat dat het logo zouo worden voor zijn bedrijf http://www.hoefsmederijgeerts ( kreeg op een andere manier dat plaatje niet te voroscheid getoverd is het paardje wat op de zware kar staat

toen dacht ik van dat ben ik beu hij moet anders en met het idee om dan de bestaande in te laten kleuren aan de hand van deze foto,
Afbeelding

de tatoeerde verteld me: o we kunnen wel wat kleine dingen wijzigen dan is hij echt anders
en dit is nu het reslutaat
Afbeelding
Afbeelding

als ik even snel kijk denk ik van ja valt mee maar als ik dan nog een keer kijk dan stoor ik mij zo ontzettend aan de achterkant..

ben wel benieuwd wat jullie zouden doen,
Laatst bijgewerkt door hutch84 op 17-10-12 18:27, in het totaal 1 keer bewerkt

NatassJa

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 18:18

Mooie gedachte achter je tattoo Anniek.

Ik zou dan persoonlijk voor 4 vogels gaan en een ster. Anders staat je moeder er 2x op. (Edit: Dit kan misschien raar overkomen, dit bedoel ik absoluut niet zo!)
Vind het juist mooi dat je moeder de ster is en de vogels daar heen vliegen. Heel mooi idee!

Quebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 18:21

Ik ben ondertussen wat inspiratie aan het doen als ik er ooit een plaats (wat ik erg graag wel wil :j)
Soort als afsluiter van mijn 'kinder'tijd (echt volwassen zal ik nooit worden,haha).

Vind ik gaaf, symbool van HP's Deathly Hallows, met "The last enemy that shall be defeated is death".
Afbeelding
Of een klein bliksemschichtje :j
Afbeelding
The White tree of Gondor is ook mooi...
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 18:25

Jeetje Hutch die is wel goed mislukt zeg, als ik eerlijk mag zijn. Ik vraag me af of je daar uberhaupt nog iets aan kunt verbeteren... Ik zou ermee naar een echte goede shop gaan zoals Thomas Kynst, en vragen of ze er nog wat aan kunnen veranderen.

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 18:31

de bovenkant dus zeg maar hoofd gedeelte lijf kan ik nog in komen , maar die achterhand.. ik weet het ook niet, vandaar ook zijn er mensen met ervaringen als de shop het dus verkeerd gedaan heeft ( ik ga niet meer terug na deze shop en zijn er mensen met ervaring van goede shop in bergen op zoom roosendaal of richting goes?

ik wil alleen maar eerlijke reactie en hopelijk kn er iets aan gedaan worden want ik heb geen zin om nog eens alles opnieuw te laten doen het was niet echt pijn vrij

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 18:34

Quebelle, dan pas je bij mijn tattoo :Y)
Afbeelding

Quebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 18:47

Geweldige tattoo Yasmine! Had hem nog niet gezien :j

elles9

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 18:59

wow supermooi anieksolana!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 19:43

Yasmine schreef:
Quebelle, dan pas je bij mijn tattoo :Y)
[ Afbeelding ]

Deze blijf ik heel gaaf vinden <3

korrie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 19:53

ik volg dit topic sinds kort want ik wil later ook graag een tattoo :D, maar ik heb misschien een hele domme vraag maar ...; wat betekenen die rondjes met een driehoek er omheen en een streep van boven naar beneden, ik vind dit echt een super mooi teken maar waar staat dit eigenlijk voor? :o

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 20:00

NatassJa schreef:
Mooie gedachte achter je tattoo Anniek.

Ik zou dan persoonlijk voor 4 vogels gaan en een ster. Anders staat je moeder er 2x op. (Edit: Dit kan misschien raar overkomen, dit bedoel ik absoluut niet zo!)
Vind het juist mooi dat je moeder de ster is en de vogels daar heen vliegen. Heel mooi idee!

Ik snap wat je bedoeld hoor :), ik dacht dus inderdaad precies hetzelfde vandaar dat ik nog twijfelde, maar ben er zo goed als zeker van dat het 4 vogeltjes gaan worden die dus naar de ster toe vliegen.

Bedankt voor de lieve reacties allemaal!

En zag hem al eerder voorbij komen, maar super mooie tattoo Yasmine!

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 20:06

korrie22 schreef:
ik volg dit topic sinds kort want ik wil later ook graag een tattoo :D, maar ik heb misschien een hele domme vraag maar ...; wat betekenen die rondjes met een driehoek er omheen en een streep van boven naar beneden, ik vind dit echt een super mooi teken maar waar staat dit eigenlijk voor? :o

Van de laatste Harry Potter films is dat teken toch? De legende van The Deathly Hallows. Die met de steen van wederkeer, de onzichtsbaarheids mantel en de elderwand [weet de Nederlandse term niet]

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 20:39

Harry Potter films? Pardon? Je bedoelt de boeken zeker? :P

Korrie, je kan het hier lezen: http://harrypotter.wikia.com/wiki/Deathly_Hallows
Deathly Hallows zijn de cloak of invisibility (driehoek), stone of resurrection (cirkel) en elder wand (streepje). Samen zorgen ze ervoor dat je volgens een tovenaarslegende dood kan overwinnen, maar voor mij staan ze symbool voor Harry Potter, voor mijn liefde voor lezen, voor mijn jeugd, voor mijn passie voor schrijven. De "always" komt uit één van de laatste hoofdstukken van het laatste Harry Potter boek, waar blijkt dat Snape na al die jaren nog steeds van Harry's moeder houdt:
Citaat:
“But this is touching, Severus,” said Dumbledore seriously. “Have you grown to care for the boy, after all?”
“For him?” shouted Snape. “Expecto Patronum!”
From the tip of his wand burst the silver doe. She landed on the office floor, bounded once across the office, and soared out of the window. Dumbledore watched her fly away, and as her silvery glow faded he turned back to Snape, and his eyes were full of tears.
“After all this time?”
“Always,” said Snape.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 20:44

Yasmine schreef:

Korrie, je kan het hier lezen: http://harrypotter.wikia.com/wiki/Deathly_Hallows
Deathly Hallows zijn de cloak of invisibility (driehoek), stone of resurrection (cirkel) en elder wand (streepje). Samen zorgen ze ervoor dat je volgens een tovenaarslegende dood kan overwinnen, maar voor mij staan ze symbool voor Harry Potter, voor mijn liefde voor lezen, voor mijn jeugd, voor mijn passie voor schrijven. De "always" komt uit één van de laatste hoofdstukken van het laatste Harry Potter boek, waar blijkt dat Snape na al die jaren nog steeds van Harry's moeder houdt:
Citaat:
“But this is touching, Severus,” said Dumbledore seriously. “Have you grown to care for the boy, after all?”
From the tip of his wand burst the silver doe. She landed on the office floor, bounded once across the office, and soared out of the window. Dumbledore watched her fly away, and as her silvery glow faded he turned back to Snape, and his eyes were full of tears.
“After all this time?”
“Always,” said Snape.

Oeh, dat is inderdaad zo'n kippenvel stukje!

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 20:46

Yasmine schreef:

Citaat:
“After all this time?”
“Always,” said Snape.

Ik heb de boeken niet gelezen, en ik weiger ze te lezen. Nu is mijn fantasiebeeld verpest, en ik wil graag zelf mijn eigen situatie kunnen schetsen :P

Maar je hebt gelijk, sorry!

Simi12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 21:55

Hallo mensen,

Ik ga binnenkort een tattoo laten zetten.
Waarschijnlijk met de letter S van Souleymane (zo heet mijn paard)
alleen wil ik er nog een mooie tekst bij ik weet alleeen niet precies wat iemand voorbeelden of weet iemand iets?
ik dacht zelf iets aan Mijn wondertje voor altijd, of in het engels.

Groetjs Samantha

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 22:02

Er is een topic met heel veel mooie zinnen, misschien vind je daar iets?

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 22:03

Hutch, ik vind hem echt niet mooi := . Lijkt op een kindertekening... Sorry... Achterhand is niet mooi.

Denk niet dat je er heel veel aan kunt veranderen. Misschien naar een goede tattooshop gaan? En daar het 1 en ander overleggen ?

Simi12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 22:39

en waar kan ik dat topic vinden?

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 22:40

Simi12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 22:52

maar wat vinden jullie van mn tekst?
weet er niemand echt een mooie zin? iets met geluk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 22:54

Dat moet je toch echt zelf bepalen, t is jouw lijf, jouw tatoeage.

Simi12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 22:55

jaa weet ik zoek alleen wat voorbeelden (inspiraties)

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 22:57

:oo :oo

Om nog even terug te komen op die documentaire.. Wat erg zeg :oo !
'Ja, ze bewoog haar been, haar beenspier en daarom is het zo scheef'

WTF := .. Wat erg :') !! Maargoed, die mensen die dat doen zijn allemaal ook niet helemaal jofel :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 22:58

Simi12 schreef:
jaa weet ik zoek alleen wat voorbeelden (inspiraties)

Ik wil je alleen meegeven dat dat niet met een vingerknip gebeurd. Kijk om je heen en neem er de tijd voor :) Het komt vanzelf op je pad :)

Haha gieren he SB _O-