Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
muntdrop schreef:Yay heb bij de scapino een 3/4 hardlooplegging gekocht voor 15 euro. Alleen, waarom zit er een zakje aan de achterkant boven je bil?
. viel me bij die van de h&m ook al op. Lijkt me een beetje onhandig om daar iets in te doen? xD
Ik heb dus deze : http://www.scapino.nl/product/995_24856 ... loopbroek/
Giolli schreef:Danseresje schreef:gefeliciteerd met je verjaardag anoli! en geniet van je schoenen straks!
ik ga vanavond nog een rondje doen. vanochtend niet vroeg genoeg opgestaan en dan zou ik te laat zijn voor de eindbeoordeling (overigens voldoende).....dus dan vanavond lekker aan de slag met les 22!
Jeetje les 22, ik heb net 1 afgerond.Hoeveel minuten moet je dan?
Danseresje schreef:Giolli schreef:
Jeetje les 22, ik heb net 1 afgerond.Hoeveel minuten moet je dan?
Giolli, vergeet niet dat ik een aantal weken geleden ook gestart ben met les 1! Komt echt wel goed!
Mag 11-11-8 gaan lopen met 2-2-1 wandelen. Totaal dus 30 rennen, 5 wandelen in een training van 35min.
muntdrop schreef:Ben er ook echt blij mee. viel me wel op dat ze vooral veel L XL en XXL hadden een paar Metjes en Sjes waren echt zeldzaam
gelukkig toch nog een S gevonden
. Maar misschien verschilt dit ook wel per filiaal. Morgen moet ik weer lopen. Maar ik moet ook werken van 5 tot 7 (ja echt kort
) Dus ik denk dat ik in de ochtend ga.
Giolli schreef:Danseresje schreef:Giolli, vergeet niet dat ik een aantal weken geleden ook gestart ben met les 1! Komt echt wel goed!
Mag 11-11-8 gaan lopen met 2-2-1 wandelen. Totaal dus 30 rennen, 5 wandelen in een training van 35min.
Kan me haast niet voorstellen dat ik dit ook ga rennen over een paar weken weer.Heb het toen wel gedaan, maar als ik zo 11-11-8 zie lijkt het vies tegen te vallen... Toch ging mijn eerste les heel goed en zie ik het positief in.
Stacey schreef:Mijn decathlon heeft ook zo'n zakje op de kont. Daar doe ik altijd mijn sleutel in. Mijn ipod past daar volgens mij niet in.
Loopt er trouwens ook iemand met een zweetband? Ik zie dat eigenlijk niemand doen (vind het ook meer iets voor tennis) en ik zweet altijd als een tierelier en veeg het nu af aan mijn shirt, maar vind dat nogal smerig.
muntdrop schreef:Haha goedzo! Ben trots op je en hoop over een paar weken dat ook te kunnen lopen. Ik moet ook een paar bruggetjes op, is dat erg eigenlijk?
Verder wou ik nog iets zeggen maar ben vergeten wat
vuurneon schreef:Dank je vuurneon! Die heuvel ga je ook ooit op kunnen, zeker weten! Nadeel is dat dit geen grote heuveltjes zijn, maar kleine en redelijk steil!Danseresje; hele fijne ego post hoor! Super gedaan![]()
Ik heb geen heuveltjes, wel een grote heuvel maar die kan ik nog niet op haha want die is hoog