Hardlopen, wie nog meer? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

Re: Hardlopen, wie nog meer? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 14:34

Ik ook ja, ik stop mijn huissleutel en ID- kaart daar altijd in.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 14:36

Mijn Nikebroek heeft ook een zakje midden achter op de kont. Ik stop mijn telefoon daar in.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 14:37

ik denk dat ik dat ook maar ga doen :). Maar het lijkt me er zo dom uitzien als je voor je voordeur helemaal in dat zakje loopt te graaien :').

Itrichta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 14:52

Gefeliciteerd en veel plezier met je nieuwe schoenen.

Leuke broek. Bij veel broeken zie je het zakje daar. Zit natuurlijk niet in de weg met lopen. Lijkt me alleen lastig om er wat in te doen, te pakken.

Ik zie in dit topic elke keer de kleren van decathlon voorbij komen, kan je deze ook online bestellen of alleen in de winkel.

Hier vanavond weer naar de hardloopgroep. Vorige week waren we met 17 en er komen er nog een aantal bij. Erg leuk om te lopen met veel mensen die je kent. De groep wordt wel opgesplitst. Ben benieuwd hoe het vanavond gaat.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 15:01

Ik heb in dat zakje altijd een papieren zakdoek :P

Zo, les 2 gelopen. Viel wat tegen, was erg warm op sommige plekken (vol in de zon, uit de wind), maar ging wel goed. Heb zelfs begin stuk van les 2 opnieuw gedaan omdat ik de ronde groter had dan de Evy ging :P

Nu heerlijk (en vrij koud) douchen :D

Goede tip zie ik voorbij komen van de scapino broek! Ik ga er even kijken

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 15:05

Ben er ook echt blij mee :). viel me wel op dat ze vooral veel L XL en XXL hadden een paar Metjes en Sjes waren echt zeldzaam :') gelukkig toch nog een S gevonden :). Maar misschien verschilt dit ook wel per filiaal. Morgen moet ik weer lopen. Maar ik moet ook werken van 5 tot 7 (ja echt kort :') ) Dus ik denk dat ik in de ochtend ga.

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 15:14

muntdrop schreef:
Yay heb bij de scapino een 3/4 hardlooplegging gekocht voor 15 euro :). Alleen, waarom zit er een zakje aan de achterkant boven je bil? :'). viel me bij die van de h&m ook al op. Lijkt me een beetje onhandig om daar iets in te doen? xD

Ik heb dus deze : http://www.scapino.nl/product/995_24856 ... loopbroek/

Volgens mij is dat bedoeld voor een sleutel. :P

Ik ga straks opnieuw les 2 lopen. Maandag ging les 1 goed dus ik hoop volgende week eindelijk maar toch aan week 2 te beginnen. :)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 15:15

Giolli schreef:
Danseresje schreef:
gefeliciteerd met je verjaardag anoli :D! en geniet van je schoenen straks!
ik ga vanavond nog een rondje doen. vanochtend niet vroeg genoeg opgestaan en dan zou ik te laat zijn voor de eindbeoordeling (overigens voldoende).....dus dan vanavond lekker aan de slag met les 22!

Jeetje les 22, ik heb net 1 afgerond. O:) Hoeveel minuten moet je dan?

Giolli, vergeet niet dat ik een aantal weken geleden ook gestart ben met les 1! Komt echt wel goed!
Mag 11-11-8 gaan lopen met 2-2-1 wandelen. Totaal dus 30 rennen, 5 wandelen in een training van 35min.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 15:38

Danseresje schreef:
Giolli schreef:

Jeetje les 22, ik heb net 1 afgerond. O:) Hoeveel minuten moet je dan?

Giolli, vergeet niet dat ik een aantal weken geleden ook gestart ben met les 1! Komt echt wel goed!
Mag 11-11-8 gaan lopen met 2-2-1 wandelen. Totaal dus 30 rennen, 5 wandelen in een training van 35min.

Kan me haast niet voorstellen dat ik dit ook ga rennen over een paar weken weer. := Heb het toen wel gedaan, maar als ik zo 11-11-8 zie lijkt het vies tegen te vallen... Toch ging mijn eerste les heel goed en zie ik het positief in. :)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 15:39

muntdrop schreef:
Ben er ook echt blij mee :). viel me wel op dat ze vooral veel L XL en XXL hadden een paar Metjes en Sjes waren echt zeldzaam :') gelukkig toch nog een S gevonden :). Maar misschien verschilt dit ook wel per filiaal. Morgen moet ik weer lopen. Maar ik moet ook werken van 5 tot 7 (ja echt kort :') ) Dus ik denk dat ik in de ochtend ga.

Dat komt natuurlijk omdat die het meest (en snelst!) verkocht worden! :j

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 16:20

Giolli schreef:
Danseresje schreef:

Kan me haast niet voorstellen dat ik dit ook ga rennen over een paar weken weer. := Heb het toen wel gedaan, maar als ik zo 11-11-8 zie lijkt het vies tegen te vallen... Toch ging mijn eerste les heel goed en zie ik het positief in. :)

Gewoon per week kijken en nog niet te veel vooruit kijken! Dan kan je je gewoon concentreren op je tijden aan de betreffende week en dan ga je vanzelf elke keer een stapje verder. Komt echt wel goed!
Inderdaad dat positieve gevoel van je eerste les vasthouden!

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 17:51

Vandaag weer rondje 3,6km gelopen, ging wel goed eigenlijk.
Mijn hardloopbroeken hebben ook een zakje op de kont, doe daar mijn MP4 spelertje in werkt prima.

ArzilJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 18:38

Mijn decathlon heeft ook zo'n zakje op de kont. Daar doe ik altijd mijn sleutel in. Mijn ipod past daar volgens mij niet in. :n

Loopt er trouwens ook iemand met een zweetband? Ik zie dat eigenlijk niemand doen (vind het ook meer iets voor tennis :)) ) en ik zweet altijd als een tierelier en veeg het nu af aan mijn shirt, maar vind dat nogal smerig. :')

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 18:39

Stacey schreef:
Mijn decathlon heeft ook zo'n zakje op de kont. Daar doe ik altijd mijn sleutel in. Mijn ipod past daar volgens mij niet in. :n

Loopt er trouwens ook iemand met een zweetband? Ik zie dat eigenlijk niemand doen (vind het ook meer iets voor tennis :)) ) en ik zweet altijd als een tierelier en veeg het nu af aan mijn shirt, maar vind dat nogal smerig. :')

Gewoon lopen met een zweetband hoor :j

Ik droeg er met tennis idd 1 ja, maar wel smalle polsband...
niet zo'n grote als die mannelijke tennisers dragen...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 18:45

Ik laat het zweet gewoon lopen haha :')

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 18:59

*\%/* *\%/* *\%/* *\%/*
heb 4,5km gelopen vandaag! vond het helemaal niet zo lekker gaan. Dacht dat de afstand zo ong. wel gelijk zou zijn aan die van de vorige lessen....ergens hoog in de 3km, begin 4km. kijk ik bij het afsluiten van de training op endomondo, en dus gewoon 4,5km *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*
Ok, de training ging dus niet zo lekker. toch wel zware benen, maar volgehouden. volgens mij heeft het verleggen van mijn grenzen zondag ook wel wat meegeholpen. hartslag zit nog steeds wel redelijk hoog, maar met wandelen herstel ik ineens sneller en krijg ik mijn hartslag goed omlaag!

overigens is evy volgens mij een beetje in de war. ik zou volgens het schema al 11m gelopen hebben. zegt ze bij de 2m wandelen dat ik het volgende blokje mijn grenzen ga verleggen, namelijk dat ik voor het eerst 11m ga lopen....uhm, volgens mij had ik dat het blokje ervoor ook al gedaan :D! hahaha!

Wel een leuk detail van endomondo. mijn eerste en derde km waren gelijk qua tijdsduur. de 2e en 4e ronde waren wel langzamer, maar daar had ik volgens mij ook lichte heuveltjes in zitten := .

excuus trouwens voor deze ego-post, maar ben toch stiekem wel heel trots op mezelf!

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 19:09

Haha goedzo! Ben trots op je en hoop over een paar weken dat ook te kunnen lopen :). Ik moet ook een paar bruggetjes op, is dat erg eigenlijk?

Verder wou ik nog iets zeggen maar ben vergeten wat :')

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 19:12

muntdrop schreef:
Haha goedzo! Ben trots op je en hoop over een paar weken dat ook te kunnen lopen :). Ik moet ook een paar bruggetjes op, is dat erg eigenlijk?

Verder wou ik nog iets zeggen maar ben vergeten wat :')

haha, dank je :D! ik ben trots op jou dat je begonnen bent en je houdt het vast vol en dan loop je over een paar weken ook 4,5km (of meer, haha!).
Bruggetjes of heuveltjes zijn niet erg....maar ik merk gewoon dat het mij in mijn tempo tegenhoudt. en ik moet er met mijn been ook een beetje mee oppassen (dus ik maak echt bijna een soort van passen op de plaats op dat moment).
zo ook de laatste minuut vandaag. evy zegt 'komaan, nog 1 minuutje volhouden, je kan het' en ik kijk naar voren en zie een stukje pad heuvel op gaan en niet heel vlak ofzo, toch wel enigszins steil, haha!
Laatst bijgewerkt door Danseresje op 29-08-12 19:23, in het totaal 1 keer bewerkt

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 19:13

Goedzo! Ego's zijn goed hoor zo af en toe!

Mijn vriend is zojuist vertrokken voor de 5 km wedstrijd hardlopen, nu moeten we een half uur wachten. :P

Ik had gehoopt dat ik hem gezelschap kon houden maar daar loop ik nog te onregelmatig voor helaas.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 19:14

Danseresje; hele fijne ego post hoor! Super gedaan *\o/*

Ik heb geen heuveltjes, wel een grote heuvel maar die kan ik nog niet op haha want die is hoog :')

Judie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 19:18

Netjes danseresje!
Ik had het vorige x ook, dat evy in de war was.
Mocht 2 minuten wandelen en na 1 miniut zei ze oke we gaan weer!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 19:18

Evy toch :+

Evy zet er wel het tempo in haha.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 19:25

vuurneon schreef:
Danseresje; hele fijne ego post hoor! Super gedaan *\o/*

Ik heb geen heuveltjes, wel een grote heuvel maar die kan ik nog niet op haha want die is hoog :')
Dank je vuurneon! Die heuvel ga je ook ooit op kunnen, zeker weten! Nadeel is dat dit geen grote heuveltjes zijn, maar kleine en redelijk steil!

En idd, die evy! Ik weet dat de voorgeschreven tijd en de werkelijke tijd wel vaker niet helemaal overeenkomen, maar vond dit toch ook wel apart.
Kan me ook herinneren dat ze ergens in het begin ooit had gezegd dat de daar op volgende week ook 5m zou bevatten ofzo, maar ik kende het schema en dat klopte dus ook niet, haha!
Laatst bijgewerkt door Danseresje op 29-08-12 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 19:28

Ik zit nu voor de gein Evy 2006 te luisteren met een stopwatch erbij en verrek ja. :+

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 19:37

ik weet weer wat ik wou zeggen!

We hebben hier zo'n waterplas (weerwater) en om daar omheen te hardlopen is ongeveer 7km, dus dat is mijn doel voor nu :)