[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 12:22

Ik heb ook een putje hoor :j

Neuspiercing is compleet rustig en ook niet gevoelig meer, geen wondvocht of iets, net alsof hij er al jaren zit in plaats van een weekje. Ideaal! :D

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 12:59

Navelpiercing hier ziet er goed uit. Nog wel een beetje gevoelig maar dat zal ook echt nog wel even duren ben ik bang.
Ziet er wel heel rustig uit. Niet rood of geirriteerd.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 16:17

Hmm ik kan stilaan plannen om mijn MD's terug te laten zetten.

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 17:51

Hey hey!

Ik wil graag een Micro Dermal nemen, en ik heb de piercingshop gemaild waar ik ook mijn helix en navelpiercing heb laten zetten. (Passion for piercing) hij pierced het vanaf 55 euro. Is dat duur?

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:38

Ola,

ben ik eindelijk weer eens een keer. Ik heb nl een vraag. Ik heb vorig jaar in maart mijn tragus laten zetten, de genezingsperiode allang voorbij en wil nu mijn sieraad wisselen.. Krijg met geen mogelijkheid dat ding los! Hebben jullie nog tips of tricks, eer ik naar de piercingshop ga?

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:39

Een tangetje op de voorkant zetten en zorgen dat je stevig het achterkantje vast hebt! Echt de gouden tip. Ik heb het zelf ook gehad met mijn helixpiercing.

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:47

Zal straks in de garage ff zoeken! Nog een bepaald soort tangetje dat de voorkeur betreft?

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:48

Hoi allemaal, ik kom ook even binnenvallen :D
Aankomende zaterdag laat ik mijn navelpiercing zetten bij Damada in Heerhugowaard, is er iemand die ervaring heeft met Damada? Vind het stiekem best wel spannend :o

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:50

_Inga schreef:
Zal straks in de garage ff zoeken! Nog een bepaald soort tangetje dat de voorkeur betreft?

Nee, maar het liefst wel zo'n kleintje. :D
Succes!

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:24

Volgens mij moet ik upgraden naar twee tangetjes, want de achterkant schiet nog door mijn vingers heen -_-'

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:34

Even een vies verhaal...
Vanmiddag kwam er een heeeel klein beetje pus (??) Uit t gaatje van m'n navelpiercing.
Deed geen zeer, en heb het weg gehaald met wc papier en daarna gelijk gesprayd.
Is dat een teken van ontsteken?

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:35

Hmm vervelend Inga.

Giolli, volgens mij niet hoor. Pus hoort er gewoon bij. Ik had dat aan het begin ook heel erg met mijn navelpiercing.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:40

_Inga schreef:
Volgens mij moet ik upgraden naar twee tangetjes, want de achterkant schiet nog door mijn vingers heen -_-'

Ik hield de achterkant altijd vast met een pincet en draai de voorkant, evt met "operatiehandschoenen" zodat je meer grip hebt

Ben nu overgestapt op een kunststof labret waar je het steentje zo in duwt en, met minimale kracht, weer uit trekt :) aanrader!

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 19:46

Het is gelukt en nu wil overstappen op idd zo'n labret.. Maar ook dat gaat lastig..

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 21:01

:wave:
Ik zit er al een tijdje over te denken om een helix piercing te laten zetten, en nu vind ik dat het in 2013 er toch wel van mag komen :D Ik heb dit en het vorige topic even doorgezocht, en las dat je meestal keus krijgt tussen ringetje en staafje, en dat ringetje beter is voor de genezing? Ik vind een ringetje namelijk mooier, en zou dat graag willen :) Wat zijn goede piercingshops in Amsterdam?
Edit: Oh ja, en hoe zit het met de plek waar de piercing komt? Ik vind het namelijk niet mooi als hij te hoog zit :P Neem aan dat je dat een beetje samen met de piercer bepaalt?

freyatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 21:18

mijn tragus is ontstoken...
vandaag terug geweest naar de piercer en de heeft mn achterkantje eraf gehaald,
en nu wachten tot hij geneest...

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 21:22

heb een vraagje heb nu al 3 jaar mijn tragus piercing maar voor heen kreeg ik het balletje van me piercing altijd los als ik hem wou verwisselen maar ik wil sinds een weekje het balletje verwisselen maar krijg hem niet los hebben jullie tip's ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 21:36

Vandaag met m'n nieuwe neuspiercing naar m'n opleiding... Géén reactie erop... Ja, uiteindelijk iemand die zei; joh, heb je hem toch weer in? Ik dacht dat je hem juist niet meer wilde!

:+

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 21:41

Chantaliiejj schreef:
heb een vraagje heb nu al 3 jaar mijn tragus piercing maar voor heen kreeg ik het balletje van me piercing altijd los als ik hem wou verwisselen maar ik wil sinds een weekje het balletje verwisselen maar krijg hem niet los hebben jullie tip's ?

Staat op deze pagina ;)

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 21:43

Het is inmiddels helemaal gelukt, zit een mooi glimmertje in de tragus en het tweede gaatje van mijn linkeroor zit inmiddels op 4 mm :)

Miekemuis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 22:52

Waar kan je velig online piercings kopen van goede kwaliteit?

Suzanne556

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 22:53

Klis schreef:
:wave:
Ik zit er al een tijdje over te denken om een helix piercing te laten zetten, en nu vind ik dat het in 2013 er toch wel van mag komen :D Ik heb dit en het vorige topic even doorgezocht, en las dat je meestal keus krijgt tussen ringetje en staafje, en dat ringetje beter is voor de genezing? Ik vind een ringetje namelijk mooier, en zou dat graag willen :) Wat zijn goede piercingshops in Amsterdam?
Edit: Oh ja, en hoe zit het met de plek waar de piercing komt? Ik vind het namelijk niet mooi als hij te hoog zit :P Neem aan dat je dat een beetje samen met de piercer bepaalt?

Ik mocht zelf beslissen waar ik hem wou, zij gaf wel ongeveer een richtplek aan, maar ik kon zelf beslissen hoe hoog of laag ik hem wou :)
Over een ringetje, dat weet ik niet, ik heb altijd een staafje in gehad.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 23:22

Mij is altijd een ringetje geadviseerd, omdat dat makkelijker is met schoonmaken en daarom de kans op complicaties kleiner is. Mijn vriend wou perse geen ringetje, dus die heeft toen na enig aandringen een staafje gehad.

Ik heb trouwens wel altijd mogen beslissen waar de piercing kwam, wel in overleg natuurlijk, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat ze zeiden dat niet kon.

@Miekemuis: Ik ben fan van All Over Piercings en bestel daar praktisch alles, maar ik heb ook wel eens bij andere online zaken besteld.

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 23:24

Top, bedankt voor de info :D Is het dan een helemaal glad ringetje, of zo één met ook een bolletje eraan? En hebben jullie tips waar ik het best heen zou kunnen gaan in Amsterdam?

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 23:30

In Amsterdam is Bodycult in de Regulierbreestraat fijn :)