Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rinske

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 09:18

Ik heb nog een mailtje gestuurd, als die andere bieder niks van zich laat horen dan ben ik de 2e, voor 100 euro. Dus zoveel biedingen hadden ze niet. En niet zo slim van die bieder om meteen 150 te bieden, vraag dan eerst wat het hoogste bod is dat staat :') .

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 09:24

Ach ja sommige mensen snappen het niet helemaal.
Ik had zaterdag op diverse boxen geboden. Toen ik antwoord mijn bod op de Paris geaccepteerd was heb ik netjes al mijn biedingen verwijderd met de opmerking dat ik er 1 had gevonden.
Krijg je toch nog emailtjes terug van u mag hem ophalen voor dat bedrag of een tegenbod, dus weer netjes melden ik heb er 1 vandaar dat ik mijn bod heb ingetrokken. Vonden ze het stom dat ik überhaupt had geboden. :')

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 09:26

Hahaha ja dat heb ik ook vaak :') .

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 09:31

Nou ik heb antwoord op de kast die ik op het oog had, nu weet ik niet zo goed wat ik als tegenbod moet doen.
Straks eerst maar eens kijken of ik dat ding wel achterin de auto krijg...

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 09:33

Wat is het voor kast Daisyree?
Gisteren trouwens ook op een Stokke Newborn set geboden, prijs was akkoord, krijg ik vanmorgen een mail dat ze een hoger bod heeft en of ik dan 100 euro wil bieden. Uh NEE, voor 2 tientjes meer heb ik dan een nieuwe :') :') .

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 09:34

Joanne1987 schreef:
zij vliegt op eigen vleugels. afsluiting moeilijke periode, ben nu 'vrij' (symbool vlinder) en niet meer alleen (vandaar 2)
ik heb wel foto's waar je ze op ziet, maar dat zijn er echt maar een paar idd
naam van de kleine wil ik tegen die tijd op mn triceps. mn rus wordt nu al doorgetrokken naar mn schouderkop (heb trouwens ook michel bovenop mn schouder staan sinds een paar weken, wordt erin verwerkt) en dan wil ik richting een halve sleeve

mooi :j

ik heb the key of life ter nagedachtenis aan mijn moeder...
wij komen al jaren in egypte, daar komt het symbool vandaan
en mijn zus en ik kregen toen een keer een ketting met dit symbool eraan omdat hij staat voor een lang gelukkig leven, mijn moeder gaf deze met tranen in haar ogen, omdat ze wist dat zij nooit oud zou worden....
maar omdat ik nergens tegen kan qua metalen heb ik m op mijn pols laten zetten

Rinske, haha het is het proberen waard toch whaha

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 09:35

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 09:36

Zo, even slapen (voor mij zeker 14 uur) en ik loop al bijna 4 pagina's achter, alles bijgelezen en nu proberen te antwoorden.

@NathalieW: heftig verhaal hoor, wisten jullie het vantevoren dat ze het niet zou redden? Vreselijk....

Ik moet ook nog op zoek naar een box. Maar ik wacht nog even... Ben pas 10 weken... De rest van de baby kamer krijg ik van mijn zusje ;)

Oh nou ben ik het alweer kwijt zucht...... werk zwangerschap ook op je korte termijn geheugen? Arghhhh

Oh ja de tattoos. Ik heb 10 kleintjes. Chinese symbolen onder elkaar op mijn ruggengraad van boven naar beneden. Ze staan voor: gezondheid, liefde, geluk, succes, innerlijke kracht, geld, eeuwige vriendschap, moed, eerlijkheid en passie.....

Edit: ik zag ook nog super leuke foto's van Tjady en een heel leuk filmpje! wat een voetballertje zeg ;)

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 09:44

Rinske schreef:
Ik heb nog een mailtje gestuurd, als die andere bieder niks van zich laat horen dan ben ik de 2e, voor 100 euro. Dus zoveel biedingen hadden ze niet. En niet zo slim van die bieder om meteen 150 te bieden, vraag dan eerst wat het hoogste bod is dat staat :') .

Mmm dat is altijd balen pfff. Op vakantieveiling zijn er ook van die mensen die gaan bieden, maar geen flauw idee hebben wat zoiets normaal kost. Dan krijg je van die achterlijke bedragen dat je het net zo goed "nieuw" aan kan schaffen.

Voordeel van vakantieveiling is dat er vaak meerdere zijn van hetzelfde :D Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Helaas op marktplaats niet :(

Ik hoop voor jouw dat die 150 euro persoon niks meer laat horen :P

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 09:46

pfff vakantieveilingen, daar snappen mensen het echt niet, gaan ze overbieden met €50 er boven op..
hallo! :')

ik ben wel bij, maar dit zijn voor mij echt de laatste zware loodjes en ben heel moe, dus geen uitgebreide bijlees.

heb btw gister zo'n voetbal filmpje van mijn buik gemaakt :D hij reageerde op mijn aanraking. mooi om te zien

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 11:13

Mooi en emo verhaal erachter Cindy...

Fleur gewoon nog eens testen hoor!

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 11:33

Hoi meiden, ik meld me ook even. Volgende week zaterdag ga ik trouwen!!! Jeeeeee!!! En vanaf daarna willen we gaan proberen zwanger te raken. Mijn beste vriendin is al zwanger. het idee was om samen zwanger te zijn. En dat zij dan een jongen krijgt en ik een meisje en ze dan voor hun 1e verjaardag aan elkaar uit te huwelijken (hahaha nee hoor, alhoewel in elk grapje zit een kern van waarheid).
Mijn vriendinnetje is in januari uitgerekend.

Wel een probleem. Ik heb pcos en geen cyclus. Ik word 1 keer per jaar hoogstens ongesteld. Dus het zal allemaal niet vlot gaan verlopen bij mij. Dus misschien aan de clomit? Geen idee..... ik ga binnenkort in ieder geval contact opnemen met mijn gyn, dat moest van hem als ik wilde gaan beginnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 11:40

goeiemorgenn :D

nathaliew :(:) wat een verdrietig verhaal.

haha sharmila zon plan heb ik ook met een vriendin _O-

hier ook een aantal tattoos :D

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 11:43

welkom sharmila!

ja suze jij bent ook plaatjesfan he haha

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 11:45

Sharmila, welkom!! en leuk plan!!
al vrees ik dat jij met pcos nog wel even onderweg bent
denk aan meds om bloeding op te wekken, dan clomid om eisprong op te wekken, dan afwachten of het wat doet anders zwaardere dosering, etc etc
maaaaar voor hetzelfde geldt is het gelijk raak!!!!! het is iig al fijn dat je gelijk naar de gyn mag :j

Suus, ja een paar maar jij he :')

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 11:50

WHHHHHHHhhhhhhhhhhAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA somebody punch me! Ik heb de Bopita Paris vor 80 euro :D :D :D :D !!!!! (Die uit Nieuwpoort)

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 11:52

Haha hier ook een paar plaatjes op mijn lijf.

Ik ben wel eens benieuwd of ik ook pcos zou hebben. Toen ik namelijk net met mijn menstruatie begon duurde het echt maanden voor ik weer eens ongesteld werd, toen na een paar jaar naar de gyn geweest. Die had het over dat ipv een eisprong er bij mij blaasjes met vocht in mijn eierstokken zouden zitten die dan knapten, maar daar kwamen geen hormonen bij vrij dus ging je niet menstrueren (had overigens behoorlijk overgewicht, nu niet meer) Toen ben ik dus aan de pil gegaan en verder gaat het daarmee prima.
Maar ben dus echt benieuwd of ik als wij eenmaal gaan stoppen met de pil of het dan weer op gang zal komen aangezien ik nu 40 kilo lichter ben.
Ik heb wel eens zitten kijken bij de symptomen, maar k heb geen overbeharing ofzo, dus geen idee of ik dan ook evt dat zou hebben, en of je er vanaf kan komen als je gewicht kwijt raakt, of dat dat er niks mee te maken heeft.
Iemand daar verstand van?

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 11:53

ja door over- of ondergewicht kan dat volgens mij heel goed komen :j

gefeli rinske!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 11:55

Maar zou je er dan ook weer vanaf kunnen zijn als je op een normaal gezond gewicht zit?

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 11:57

gaaf rinske!!!! gefeliciteerd

helass wordt het hier waarschijnlijk een standaard box, terwijl ik een lade erg mooi vind. ik heb maar weinig ruimte langs mn dressoir en de korte kant past er precies naast dan zeg maar, maar aangezien de lade altijd de brede kant beslaat...

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 11:58

Sharmila welkom! Balen dat je pcos hebt!

Rinske heeft haar box! Super zeg :D

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 11:59

Je hebt een test die met zo een digitaal beeld scherm en die geeft 99% zeker resultaat en die geeft ook de weken aan succes
Fleur1984 schreef:
Goeiemorgen bokkers,

Ik heb gisteren niks meer gepost omdat ik een beetje depri was. ik zal het even uitleggen:

Gisterenmorgen had ik dus een test gedaan van kruidvat en die toonde positief. ik was dus heel de dag in de wolken, maar ik wilde voor de zekerheid toch nog een test doen van bij de apotheek, omdat het streepje toch niet volledig 'vol' was. En ja, je raadt het al: de test van de apotheek was negatief. Toch beginnen twijfelen, want mss had ik er niet goed op geplast enzo. Enfin, na nog eens 5 minuten wachten zagen mijn man en ik toch een heeeeeeeel licht tweede streepje.
Ik werd toen helemaal gek, ik wou gewoon zekerheid. Dus nog een andere test gehaald en dit maal in een potje geplast. Deze toonde ook negatief. Maar na een twintigtal minuten toch weer een heeeeeeel licht streepje.

Pff nu weet i het dus niet meer! Ik had me er gisterenavond maar bij neergelegd dat het niks zou zijn en dat ik wel mn regels zou krijgen.

Maar vanmorgen nog steeds niet. Sinds ik gestopt ben met de pil ( 9 maanden geleden ongeveer) ben ik altijd heel regelmatig geweest, exact 30 dagen. En nu ben ik al vier dagen overtijd!
Het rare is: gisteren voelde ik mij ook anders: ik had wat een kramperig gevoel en ook het gevoel dat mn borsten opgezwollen waren; maar vandaag voel ik dus niks! Geen maandstonden gevoel, geen zwangerschapsgevoel, geen misselijkheid.

Ik word er echt gek van. ik ga nu echt wachten tot donderdag en dan op vrijdagochtend een nieuwe test doen indien er dan nog niks is!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:06

hmmm manlief vind de joolz dus best mooi en hij vind die bugaboo cameleon dus idd ook te laag (we hebben hem gezien in landal en hij is idd erg laag...) maaaar ik wil eigenlijk een wagen waar maxi cosi/autostoeltje op te bevestigen is, wie weet of dit kan bij de joolz?

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:07

Rinske gefeliciteerd! ;-)

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 12:08

Joanne, bijna elke wagen kan maxi-cosi op. Heb je bevestigings stukken bij of kan je kopen :D