Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 16:53

Dominique_96 schreef:
Hee :)
Ik heb een vraagje over mascara. Mijn wimpers zijn al best lang van zichzelf en ik ben zelf niet echt fan van hele lange wimpers dus ik doe vaak geen mascara op omdat het dan gewoon echt niet mooi wordt. Nu zou ik graag een mascara willen die geen volume geeft en eigenlijk alleen als functie heeft ''wimpers zwart maken''.
Weet iemand hier een goede mascara voor?

Ik zou dan gewoon je wimpers laten verven i.p.v. een mascara gebruiken.

Benfan

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 17:05

Weer wat nieuwe kleurtjes gehaald, wou nog een 'finishing' powder halen voor mijn gezicht maar kon er niet helemaal uitkomen welke ik moest hebben. Eigelijk zoek ik gewoon een kleurloze poeder waar ik evt tegen zou kunnen (dus geen parfum/ alcohol) weet iemand zo een?

Yvie_Juudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 18:09

De MaxFactor is bij de kruitvat 2 halen 1 betalen.
Ik heb de False Lash Effect gekocht en ben benieuwd of die mij fantastisch wimpers gaat geven. :-D

Eclare

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 20:25

Loose schreef:
Ah op die manier. :D Nou ik vind de potlood van MAC dus heel fijn, is ook niet zo superduur. En ik hoor vaak goede verhalen over het Wet 'n Wild wenkbrauwkitje, maar zelf geen ervaring mee. Bij de MAC counter hebben ze me ook wel eens oogschaduw opgedaan als wenkbrauwpoeder, leek ook wel mooi. Misschien dat je daar een keer langs kan gaan?

Ah das nog is een goed idee! Bevalt het niet heb ik iniedergeval nog een oogschaduw. Bedankt!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 20:33

Max Factor is bij Etos en Kruidvat 2 voor 1. Rimmel is bij Trekpleister 2 voor 1

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 20:36

Eclare schreef:
Loose schreef:
Ah op die manier. :D Nou ik vind de potlood van MAC dus heel fijn, is ook niet zo superduur. En ik hoor vaak goede verhalen over het Wet 'n Wild wenkbrauwkitje, maar zelf geen ervaring mee. Bij de MAC counter hebben ze me ook wel eens oogschaduw opgedaan als wenkbrauwpoeder, leek ook wel mooi. Misschien dat je daar een keer langs kan gaan?

Ah das nog is een goed idee! Bevalt het niet heb ik iniedergeval nog een oogschaduw. Bedankt!

Ik gebruik potlood én poeder, beide van MAC. Vind beide mooi. En indd, de oogschaduw (kleur: Omega) kan ik ook gewoon als oogschaduw gebruiken :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 21:11

Benfan schreef:
Weer wat nieuwe kleurtjes gehaald, wou nog een 'finishing' powder halen voor mijn gezicht maar kon er niet helemaal uitkomen welke ik moest hebben. Eigelijk zoek ik gewoon een kleurloze poeder waar ik evt tegen zou kunnen (dus geen parfum/ alcohol) weet iemand zo een?

Helaas heb ik ook een erg gevoelige huid -O- De transparante prep+prime powder van MAC is erg fijn. Catrice heeft ook zo'n poeder. Maar deze is dikker en er zit een grote hoeveelheid talk in. Als je snel een vette huid krijgt is deze not done.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:22

meelezer hier...

Vanmiddag even wat cheap make up gekocht bij kruidvat.
2 gekleurde oogpotloden
2 blushers
1 nude lippenstift
Mascara

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:55

Dames ik kan melden dat de nivea mascara van de action van 3 euro nog wat erg fijn is!

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 15:57

Glossi schreef:
Benfan schreef:

Helaas heb ik ook een erg gevoelige huid -O- De transparante prep+prime powder van MAC is erg fijn. Catrice heeft ook zo'n poeder. Maar deze is dikker en er zit een grote hoeveelheid talk in. Als je snel een vette huid krijgt is deze not done.

Thanks glossy! Helaas heeft het niet zo zeer met mijn huid te maken... maar mijn ogen. Die branden figuurlijk uit mijn hoofd als ik 'normale' make-up gebruik. Kan het daarom niet verdragen. Heb dan ook lang niet geshopt voor make-up omdat het zo'n gedoe was. Bij de Etos ben ik toen echt super geholpen :) Allerlei monstertjes mee gekregen en moest maar terug komen op die en die dag waneer zij aan het werk was zodat ze me verder kon helpen. Super zaak die hier in Emmen :) Scheelt een hoop gezoek en als ik de prijs vergelijk van John van G en Clinique scheelt het ook weer een paar centjes.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 16:05

Als jullie t leuk vinden hier staat wat van m'n stash:
http://www.forum.beautygloss.nl/viewtop ... =18&t=7836

Is wel veel van weg en nieuw bijgekomen maar voor t idee :D

Er is daar trouwens ook een verkoop/swap topic waar je je make up kunt aanbieden..
Ga dat doen als ik m'n nieuwe kastje heb alles wat ik niet verkocht krijg ga ik weggeven, opruimen die zooi :D

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:03

Leuke stash Suus
Zitten leuke dingen bij.

Leuke site ook,maar om er nog 1 te gaan volgen hiihhi.

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:20

Hoi bokkers!

Wat gaaf al die stash hier! Mijn make up la is een grote rommel en ik heb ook zo veel dat ik nooit iets kan vinden.. Moet daar echt eens iets op verzinnen!

Met oud en nieuw ga ik naar de FreaQshow, ik wil er graag mijn ogen uit laten knallen, ik heb van mezelf blauwe ogen en heb hele grove nepwimpers, hebben jullie nog ideeen om ze zo veel mogelijk op te laten vallen? Ik heb ook nog ergens glitters liggen, is dat een idee?

Senna012

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:21

Ik denk dat je die het beste bij de Hema of Etos kan halen !

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:38

Sennag, voor als je het tegen mij hebt hihi. Ik heb glitters, maar ik weet niet hoe ik ze kan laten plakken... Stom he...

Senna012

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:40

Laurabyoux schreef:
Sennag, voor als je het tegen mij hebt hihi. Ik heb glitters, maar ik weet niet hoe ik ze kan laten plakken... Stom he...

O ja dan werkt het niet :P !!

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:41

Ik zat te denken om het misschien voor elkaar te krijgen met zo een vloeibare oogschaduw? Ik heb echt geen idee hoe zo iets werkt haha. Wel bedankt voor je tip :)

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:42

Iemand hier ervaring met de Sleek oh so special? En dan in het bijzonder de mat roze tinten zoals ribbon en pamper?

Afbeelding
bron: http://www.fabulously-beautiful.blogspot.nl/

Ben dol op Sleek make up :+: Roze oogschaduw laat mij al snel ziek / huilerig ogen... Dus als jullie do's en don'ts hebben voor mij (blond, lichte huid, blauwe ogen)? Ben best ervaren met make up dus heb in principe alles in huis :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:46

Laurabyoux schreef:
Hoi bokkers!

Wat gaaf al die stash hier! Mijn make up la is een grote rommel en ik heb ook zo veel dat ik nooit iets kan vinden.. Moet daar echt eens iets op verzinnen!

Met oud en nieuw ga ik naar de FreaQshow, ik wil er graag mijn ogen uit laten knallen, ik heb van mezelf blauwe ogen en heb hele grove nepwimpers, hebben jullie nog ideeen om ze zo veel mogelijk op te laten vallen? Ik heb ook nog ergens glitters liggen, is dat een idee?

Paarse smokey eyes misschien met een winged eyeliner en dan glitters eroverheen? Je ooglid dus paars, en je arcadeboog en onder je ogen en waterlijn enzo met zwart of donkerpaars. Vind paars altijd heel mooi lijken bij blauwe ogen, en het is ook wel een opvallende kleur.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:56

Hoe ze het doen weet ik niet,maar het ziet er makkelijk uit;

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:57

Dat ga ik morgen proberen, ik heb die kleurtjes wel in huis, enige is dat ik niet zo goed weet hoe ik een smokey eye maak... Heb je miss ook een idee met wat ik de glitters kan laten plakken?

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:58

Smokey eye staan volgens mij ook wel her en der filmpjes hier.
En anders zat op youtube :)

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 19:00

O dat ziet er idd makkelijk uit! Die glitters heb ik ook. Misschien morgen even bij de douglas vragen? Of zou ik echt plakspul moeten hebben?

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 19:01

Dank jullie wel! Top! Als het gelukt is zal ik even een foto plaatsen haha!

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 19:07

Essence heeft glittereyeliners... zou je dat niet kunnen gebruiken i.c.m. je eigen glitters? Aanbrengen terwijl het nog nat is :) Of wenkbrauwgel? is ook vochtig en kleurloos.