tot nu toe vind ik t trouwens veel fijner om naar het ziekenhuis (gyn, dermatoloog) te gaan dan naar de huisarts. voel me bij een arts in t ziekenhuis veel meer op mn gemak, ze hebben meer tijd voor je enz.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Geryon schreef:Het is voor mij geen optie om een kledingstuk uit te doen. Laat staan met mijn benen wijd.. Dat is een groot probleem met allemaal achterliggende redenen. Het is niet zomaar angst om naar de gyn te gaan.
Zwitsal schreef:hmmm en is een seksuologe misschien iets?lijkt me toch vrij onhandig als je het zo moeilijk vindt om een kledingstuk uit te trekken
Jolliegirl schreef:Geryon schreef:Het is voor mij geen optie om een kledingstuk uit te doen. Laat staan met mijn benen wijd.. Dat is een groot probleem met allemaal achterliggende redenen. Het is niet zomaar angst om naar de gyn te gaan.
Ik geloof dat ik je snap...![]()
Ik heb dit probleem zelf ook.. Dit is de reden dat mijn vriend maandag mee gaat ter ondersteuning..
Jolliegirl schreef:Bah.. heb griepverschijnselen..
Maakt dit uit voor het zetten van een spiraaltje als ik ziek ben? (als het doorzet)
Geryon schreef:Dat is wel een idee ja!
Dit is iets wat ik niet durf en dus liever niet doe, maar wel iets waarvan ik denk dat is een optie. Ik denk dat ik en mijn vriend mij daar na een tijd wel toe kunnen zetten (met de nodige dwang). Dat hij dan een afspraak maakt (no way dat ik dat ga doen, ik ken mezelf) en me er mee naar toeneemt. Hij heeft zelfs aangeboden om het woord te nemen aangezien ik zeer waarschijnlijk geen woord erover uit durf te brengen..
Alleen omdat ik er zo bang voor ben omdat ik steeds denk aan kleren uit.
Alleen ik voel me sowieso niet fijn bij mijn huisarts.. Terwijl ik die van kleins af aan heb.
Een huisarts heeft zwijgplicht toch? Ik wil namelijk niet dat mijn ouders (en de rest) het te weten komt.