Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 12:14

nee nog niks gekocht hier hoor.. wel hebben we ideetjes over de kamer en krijg ik spulletjes van mn zusje als het zo ver is. wij gaan ook nog verhuizen begin volgend jaar, dus als het goed is, is kamer in een nieuw huis. maar het kan ook in dit huis, we hebben kamertje vrij.

heel leuk zeg een jip en janneke kamer <3

tessie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 12:15

ik wilde het zodra het kon weten wat het geslacht is
op de 20 weken echo werd gevraagd of ik het wilde weten en toen zeiden ze
het is een meisje haha kon wel huilen was zo blij, niet dat het mij uitmaakte wat het geslacht zou zijn
maar gewoon dat je het eindelijk weet! babykamer is heel zachtroze met wit, volgende week word de kamer helemaal afgewerkt en de spullen in elkaar gezet
ik heb geen pretecho gedaan want ik kreeg/krijg elke 3/4 weken een gewone echo in het ziekenhuis en elke keer een foto mee naar huis :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 12:38

Esplendido schreef:
Als onze kruimel een meisje is, moet ik me een beetje inhouden qua kleertjes, ik heb nog dozen vol meidenkleding van ons ukkie. Maar als het een jongen is, vind ik dat ik lekker mag gaan shoppen!

babyshoppen is leuk, lief wil me meenemen naar 1 van de babypark locaties t weekend maar wil zelf nog ff wachten :D

Joanne1987 schreef:
Lijkt me echt fantastisch als het snel zichtbaar is...

Ik haal straks de punch koffer van m'n moeder op, kan ik mooi al beertjes maken voor evt op het lakentje ofzo :D

Niet op je werk :')

MissToseland schreef:
hihi :D

ben al 2 nachten misselijk van het maagzuur... bluh

he gadver! nog niet gespuugd?

Miseria schreef:
Vanaf welke week waren jullie eigenlijk zichtbaar zwanger? Dus que buik, borsten, billen zeg maar?

*Is aan het rekenen voor de bruiloft :')

week 9/10 maar daarvoor vooral van de gezwollen darmen, 2 weken terug paste ik al geen bh meer, en ik heb al zoveel :')

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 12:48

zit tegen het spugen aan maar heb een overgeeffobie :o eigenlijk zou ik moeten overgeven en dan is het een stuk minder denk ik...

Leuk DQ :') zo opzetten, hoop dat het hier bij blijft voor je.

Wij wilden ook weten wat het werd en dan geheim houden.. Mislukt :P
Moet zeggen dat het wel heel leuk is hoor! Vriend en ik zeggen ook wel eens de naam als we met z'n 2e zijn maar dat is zoooo raar nog, hihi.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 12:53

Maakt me niks uit DQ, hoef nergens naar te kijken in dat opzicht

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 12:56

Das wel fijn, als ik hier een wijd blousje aanheb (ben van mezelf goed stevig al maar wel plattere buik) dan zag je alsnog zo'n balletje en mijn contract loopt af 5 september := maar hij weet het nu toch al want omdat ik zo ziek was moest ik t wel vertellen..

MT; dat hoop ik ook, blijf geen bh's en broeken kopen :')

ben heel benieuwd naar de naam, wij hebben voor beide al leuke namen :D geslacht mogen ze wel weten, naam nog niet :D

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 12:58

alles wat bol gaat voor de 12 weken schijnen je darmen te zijn, want met 12 weken komt de baarmoeder pas boven je schaambot uit.. Maar het is wel een teken dat je zwanger bent :D ik had het ook heel erg, maar 's ochtends was ie 'plat' en 's avonds had ik een buikje.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 13:01

Ja zei mijn verloskundige ook maar het gebeurd weleens dat het rond week 10 te zien is, heeft denk ik ook te maken met mijn buik (bokser dus voorheen werd ik regelmatig in mijn buik gestompt :') ) dus die is het niet gewend zo opgezet te zijn :')

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 13:05

ja, is bij iedereen weer anders. Mijn baarmoeder zat steeds 2 weken hoger dan dat ik zwanger was.
Vandaar dat ik zo benauwd ben en last heb van maagzuur..
baby zit hooooooooooooooooog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 13:12

dat heb ik altijd al met mijn darmen zo opgeblazen.. 's ochtends ben ik plat en na het avondeten lijk ik 4 maanden zwanger ^)

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 13:20

ja ik had het voor mijn zwangerschap idd ook.. PDS!
dus suze, als je zwangr word, word het alleen maar erger.. hihi
dan moet constant de knoop los :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 13:20

dat ja misstoseland :j

ow fijn :+

StormTitan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 13:23

Bij mij was het ook met 10 weken niet meer te verbergen :) En kon met 12 weken mijn broeken al niet meer aan...toch ideaal elastiekjes ;)

Tequilaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 13:36

Ik heb mezelf ook even op het lijstje gezet als meelezer voorlopig:) Mijn jongste is pas 4 weken dus nog maar even rustig aan.
Ik vond zwanger zijn ook echt niet leuk, bij Luna gespuugd totdat ze geboren was, bij Mika tot 5 maanden en daarna heel veel bekkenpijn ed dus niet echt een feest en afschuwelijk veel aangekomen:( bij Luna 23 kg en bij Mika 30 dus dat moet er eerst nog even af. Hopelijk gaat het snel straks als ik weer mag rijden.

fanci_mike schreef:
Dikke Buiken
Suzzy_3 - Suzanne - 21 jaar - uitgerekend 15 juli 2012
Bluppie - Chantal - 27 jaar - uitgerekend op 13 augustus 2012
MissToseland - Corina -8 jaar samen, 4 jaar samenwonend - uitgerekend op 8 september 2012 van een jongen!
tessie1985 - 27 jr - uitgerekend 15 september 2012 van een meisje!
xxmayleexx - ? - uitgerekend op 11 oktober 2012
Rinske - Rinske - 29 jaar - uitgerekend op 22 oktober 2012
StormTitan - Hanneke - 33 jaar - samenwonend - uitgerekend op 14 november 2012
D_Travis - Dagmar - 26 jaar - uitgerekend 5 November 2012 eerste kindje, wordt een meisje!
Esplendido - 29 jaar - uitgerekend op 1 december 2013 tweede kindje
fanci_mike- Daniëlla-29 jaar, getrouwd met Raoul- uitgerekend 1 januari 2013
xDramaQueen - 23 jaar - uitgerekend op 15 januari 2013
Sandra694- Sandra - 22 jaar en samenwonend - eerste kind uitgerekend januari 2013
Haagsemeid - Wendy - 26 jaar en getrouwd- eerste kind en uitgerekend 26(?) januari 2013 in ZH
NaSan - Sandra - 30 jaar en samenwonend, maar gaan binnenkort trouwen - eerste kind uitgerekend 18 januari 2013

Klussers
Joanne1987 - Joanne -25 jaar - getrouwd met Michel en nu 1 maand aan het klussen haha
Gogonut - Mellanie - 23 jaar - 7,5 jaar samen met Dennis - 3 maanden aan het klussen
Zahlina - Emma - 32 jaar - samenwonend met Daan - sinds oktober spiraalloos - zwanger in febr/maart - 12 mei miskraam
Leandra - Rosa - 29 jaar - getrouwd met Jeroen - 5 maanden aan het klussen
Saffier - Jessy - 26 jaar - 18-08-2012 trouwen met Nicolas - vanaf bruiloft echt klussen
Zonnebloem18 - Bianca - 26 jaar - 2 jaar samen met Justin - vanaf half februari aan het klussen
Loonew - Lione - 22 jaar - 2-4-2010 samenwonend met Marcel - sinds 17-11-2010 aan het klussen
Amenicora - Mariska - 23 jaar - samenwonend met Jordy - 8 maanden aan het klussen - eind november 2011 miskraam
Kinscem - Jose - 31 jaar - getrouwd met Arnoud - sinds augustus aan het klussen - onder behandeling bij gynaecolooog
Suze_ - Suzanne - 32 jaar - 15-08-2012 trouwen met Willem - vanaf bruiloft echt klussen
Fleur1984 - Fleur - bijna 28 jaar - getrouwd sinds 17-12-11 - Vanaf volgende maand beginnen klussen
nameless - marjon 30 jaar trouwt 7-6-2012 , onder behandeling gynaecoloog
rienne - Manon 21 jaar getrouwd 4-5-2012 - sinds 3 maand aan het klussen
Skyka -
Theedoos - 24 jaar - sinds 2 maanden aan het klussen

Meelezers
SuperLiesje - Lisanne - 21 jaar - 4,5 jaar samen met Jochum
Rockwitch - Lieke - 26 jaar - 9 maanden samen met Rob, waarvan 6 maanden samenwonend en sinds 21 mei geregistreerde partners. Hopelijk eind dit jaar beginnen met klussen.
Satine - Nikki - 27 jaar - getrouwd met Filip - twijfelt nog een beetje om te beginnen klussen ivm eigen zaak en grote renovatie woning
Calimero_ - Kim - 20 jaar - 3 jaar samen met Ype
Anne_Mieke88 - Lees gewoon mee omdat ik het zo leuk vind 2,5 jaar samen met Jarno voorlopig nog geen kinderen voor ons
Lynniiie - Lynn - 22 jaar - 4,5 jaar samen, waarvan 2 jaar samenwonend
Meliszy - Melissa - 21 jaar - 5 jaar samen met Ronald, gaan bijna samenwonen
Boompje - Leest ook mee, gaat pas over x aantal jaar weer klussen
Suuskipje - Suzanne - 22 jaar - 4 jaar samen met Jeroen - gaat eerst maar eens samenwonen binnenkort
Duppie_ 23 jaar,5,5 jaar samen met Mikel,waarvan bijna 2 jaar samenwonend.vorige jaar miskraam.(voorlopig even meelezer)
Djesseka - Linda - 22 jaar - Eerst op zoek naar een leuke pappa
Miseria- 23 jaar - Trouwt 10-10 met Mark (2,5jr samen) en gaan pas klussen als er geen gevaar is voor dikke buik in trouwjurk ;)
Melanie -29 jaar- trouwt 12-9-12 met jos (4.5 jr samen)
Tequilaatje - Merel - 27 jaar - Getrouwd met Maarten en moeder van Luna en Mika - we gaan binnen nu en een jaar weer beginnen met klussen. Ik wil eerst afstuderen voordat ik beval van nummer 3

Tequilaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 13:38

Ow ja, iemand wilde ervaringen horen van studeren met kinderen dacht ik, Nasan toch?
Als je vragen hebt pb maar, ik heb mijn eerste gekregen tijdens mijn bacholor geneeskunde en doe nu een master. Als het goed is ben ik 30 augustus 2013 eindelijk klaar

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 13:39

stretchbroeken :+: MT ik zal maandag eens vragen waar die van mij uitspookt, ben ook heel kortademig misschien zit die van mij ergens boven in de lucht _O-

NaSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 13:44

O ja ik ga je even pb'en Tequilaatje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 13:45

stretchbroeken zijn altijd lekker :+

hoi tequilaatje ;)

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 13:52

Goedemorgen Dames.

Heb begrepen dat het in nederland weer eens lekker weer is.

DQ, dat klinkt echt niet fijn. Hoop dat je toch echt snel beter mag worden en van de medicijnen af.
En ook nog last van de ademhaling, brrrr...

Vraagje aan de zwangeren.
Hebben jullie het ook dat jullie niets lekker vinden?
Dat is echt een van de dingen waar ik zelf echt weer tegen op zie, ik lust nu eigenlijk alles maar toen ik zwanger was, lustte ik alleen maar tomatensoep en verder echt helemaal niets.

Welkom Tequilaatje

Vandaag wonen vriendlief en ik 2 jaar samen!!!!
Tis ook 2 jaar geleden dat ik op deze rots aankwam en er ging wonen.
Het zou een erg mooi jubileum kado zijn dat ik deze maand gezond zwanger mag worden.
Eigenlijk had ik nu gewoon 15/16 weken zwanger moeten zijn en mee horen klagen over allemaal zwangerschapskwaaltjes en kleding die niet meer past.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 13:55

zahlina :(:)

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 13:57

Zahlina :(:) hoop ook dat je snel gezond zwanger bent!

welkom tequilaatje :)

ik eet alles, in het begin hoefde ik alleen geen koffie. Lus nu ook tomaten en dat hoefde ik voor mijn zwangerschap écht niet.

NaSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 13:58

Ik wil in de babykamer zelf een muurschildering van Winnie de Pooh maken. Binnenkort gaan de leidingen in de muur en wordt de muur gladgestreken (is nu gespakt) en dan kan ik aan de slag :D.

Zahlina, gefeliciteerd met dat jullie 2 jaar samenwonen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 13:59

lijkt me zo raar opeens dingen niet te lusten die je eerder wel luste :D

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 14:01

ja is ook erg raar..
bestel altijd broodjes zonder tomaat, nu een keer vergeten, neem een hap..
hmmm tomaat is toch wel lekker :')

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 14:03

Oh Suze voor mij was het echt een ramp. Was dan ook binnen een maand 4/5 kilo kwijt, net als DQ ook heel erg misselijk en daarnaast echt nergens trek in, nou ja ik had wel hele erge trek in rood vlees maar dat mag je dan net weer niet hebben.
Mijn vriend werd er wanhopig van, ging allemaal verschillende dingen voor me kopen en koken en na 2 happen hoefde ik het al niet meer.

Ik kan me alleen niet voorstellen dat ik tomaat wel lekker ga vinden, soep oke maar dit echte tomaat, bah....
Maar zal het de volgende keer als het raak is maar eens proberen.