Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Irene18 schreef:JA die sinaasappel is helemaal niet lekker!geen idee hoe het zit met de dextro´s. eet ze eigenlijk nooit. Het enige wat ik weet is dat die dingen heel lekker zijn. (behalve de sinaasappelsmaak. bahh)
loveshadow schreef:Hebben jullie ook tijdens het lopen dat je steeds minder goed gaat zien? Ik heb dat vooral verderop in de training, dan zie ik allemaal gewriemel en geflikker in m'n ooghoeken en lijkt het net alsof ik door een bril met een luipaardpatroontje kijkIk eet gezond, drink voldoende, krijg geen hoofdpijn.. Ik voel me verder dus eigenlijk wel prima, hihi.
loveshadow schreef:Hebben jullie ook tijdens het lopen dat je steeds minder goed gaat zien? Ik heb dat vooral verderop in de training, dan zie ik allemaal gewriemel en geflikker in m'n ooghoeken en lijkt het net alsof ik door een bril met een luipaardpatroontje kijkIk eet gezond, drink voldoende, krijg geen hoofdpijn.. Ik voel me verder dus eigenlijk wel prima, hihi.
idinn schreef:Loveshadow... oei dat klinkt niet goed! Vriendin van mij zag ook vlekken en die is zelfs een keer tegen de vlakte gegaan. Had verder nergens last van. Volgens mij had het bij haar deels te maken met ademhalen. Misschien eens opletten of je niet af en toe perongeluk je adem in houdt? Of juist te snel ademt?
Edit: uitslagen.nl staat ook bijna alles op geloof ik qua wedstrijden
myrt3 schreef:Ik meld me bij deze ook..
ben nu 8 weken bezig met hardlopen en met zo'n interval training van music2sport (mp3 cursus)..
opzich gaat alles wel lekker, ben nu bij het blokje van 2x 12 min hardlopen en 1x 1.5min wandelen.. Alleen krijg ik elke keer als ik aan het hardlopen ben, onwijs pijnlijke steken rechts boven in m'n zij.. Heb hier tot voorheen eigenlijk geen last van gehad. Ik loop eigenlijk altijd na het ontbijt ( special K met magere melk), dus totaal geen zware last op mijn maag lijkt me.
Weten jullie hoe ik hiervan af kom?
Overigens ben ik nu al 2 weken dat blokje van 12 aan het doen, aangezien ik het toch lastig vind om die laatste 12 min helemaal uit te lopen!
Elise95 schreef:idinn schreef:Loveshadow... oei dat klinkt niet goed! Vriendin van mij zag ook vlekken en die is zelfs een keer tegen de vlakte gegaan. Had verder nergens last van. Volgens mij had het bij haar deels te maken met ademhalen. Misschien eens opletten of je niet af en toe perongeluk je adem in houdt? Of juist te snel ademt?
Edit: uitslagen.nl staat ook bijna alles op geloof ik qua wedstrijden
Ademhaling zou heel goed kunnen. Ik moet zelf ook altijd opletten dat ik door mijn neus naar m'n buik adem en dan met m'n mond weer uitademen. Vooral naar je buikademen is heel belangrijk, gaan ook je steken weer weg