Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elisa2 schreef:Ik heb niet zo zeer last van krampen..maar meer last van verkramping..soort spasmofilie in m'n spieren. :-{ Heel erg naar is dat...gebruik je magnesium Jolandje?
Fijn dat je erachter bent Edelweis!
Vervelend is dat he Cherell...alle dingen die je zo graag wilt in je hoofd...maar dat lijf...
JonneN schreef:Slappe handjes is hier ook een heel bekend fenomeen. Laat daardoor geregeld dingen vallen. Syndroom van Sukkel, noemden we het gekscherend in onze behandelgroep
ZowieZo schreef:...Nu had ik afgelopen week wel iets verontrustend. Ik had wat geholpen met snoeien, en gebruikte daar een vrij zware heggenschaar voor. Na een tijd voelde ik mijn polsen al wel, maar dat negeer ik vaak, dus toen ook. Alleen toen ik klaar was, konden mijn handen gewoon niet stoppen met trillen en stuiptrekken, en dit ging gewoon 4 uur door, vooral als ik iets vastpakte begonnen ze heel hevig te trillen. Maar dat heb ik dus gewoon echt nog nooit gehad? Ik ken wel de krampjes die ik wel is in mijn handen krijg of dat slappe dus (heb wel het symptoom van Raynaud, kwam daar achter via iemand in dit topic).
JonneN schreef:Dat trillen, stuiptrekken en tintelen e.d. heb ik ook geregeld in die linker heup... protesterende spieren/pezen/zenuwen gok ik?
JonneN schreef:ZowieZo schreef:...Nu had ik afgelopen week wel iets verontrustend. Ik had wat geholpen met snoeien, en gebruikte daar een vrij zware heggenschaar voor. Na een tijd voelde ik mijn polsen al wel, maar dat negeer ik vaak, dus toen ook. Alleen toen ik klaar was, konden mijn handen gewoon niet stoppen met trillen en stuiptrekken, en dit ging gewoon 4 uur door, vooral als ik iets vastpakte begonnen ze heel hevig te trillen. Maar dat heb ik dus gewoon echt nog nooit gehad? Ik ken wel de krampjes die ik wel is in mijn handen krijg of dat slappe dus (heb wel het symptoom van Raynaud, kwam daar achter via iemand in dit topic).
Dat trillen, stuiptrekken en tintelen e.d. heb ik ook geregeld in die linker heup... protesterende spieren/pezen/zenuwen gok ik?
MamaJella schreef:Verder heb ik last van aura-migraine, klassieke migraine, en ik vroeg me ook af of jullie daar last van hebben? Of ben ik gewoon een verzamelvat van vreemde symptomen die niets met fibro te maken hebben