[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 09:24

Spirit schreef:
Die husky was ook niet serieus bedoeld, lijkt me. Ze zegt er namelijk ook nog bij: als je geld en tijd wil besparen... :D

Heeft iemand hier eigenlijk een tattoo op de heup/dij? Dus dat het zeg maar net ter hoogte van (of net onder) het randje van je ondergoed/bikinibroekje zou zitten, aan de zijkant dus.
Ik probeer namelijk een voorbeeld te vinden van hoe het er uit zou zien, om daar een zin van twee regels te zetten. Kan alleen niets vinden. :P

:j heb die op mijn heup rechts onder staan (rug). Gaat deels onder mijn boxer door. Is een tribal maar ben er niet echt tevreden van... Achteraf bleek dat da eerste tattoo te zijn van een geronomeerde zaak hier... Was mijn eerste en kende de artisten niet... Je kan die voelen zitten, is echt litteken weefsel geworden en de afwerking is ook niet goed gedaan.. De puntjen zijn vaag..

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 09:28

Ik bedoel echt aan de zijkant van je lichaam, dus niet aan de zijkant van je rug. :P Of heb jij 'm ook daar?
Wel jammer zeg, dat je er niet tevreden over bent.

Ik bedoel zeg maar deze lokatie, of iets lager: http://darkroom.baltimoresun.com/wp-con ... MING_1.jpg

Het enige wat ik met tekst kan vinden is dit: http://oi56.tinypic.com/2qnph5x.jpg, maar dat vind ik dan weer net te groot en te laag. De hoogte van het eerste woord is denk ik ongeveer wat ik bedoel.

Moet gewoon eens bij mezelf uitproberen. :D Misschien is de zin ook wel te lang om daar mooi te kunnen zetten.

Twaalf

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 09:33

Ik wil ongeveer op die plek ook een tattoo, dus lees even mee!
Een plek die je makkelijk kan bedekken, tenzij je in bikini loopt :))

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 09:33

Ja, dat is dus precies ook waarom ik die plek bedacht heb. :D
Zelfs met een korte broek is die nog te bedekken.

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 09:41

Ik heb mijn eerste tattoo, 'n Ankh teken, op m'n heup laten zetten.
Hij valt net iets onder de rand van m'n onderbroek zeg maar.
En mijn moeder heeft vorig jaar haar eerste tattoo :+ op die plek laten zetten, ik vind 't érg mooi hoor. :j

Edit, inderdaad gewoon even met oogpotlood aan de slag. :D

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 10:56

Wendy_Komen schreef:
Daar wordt ie niet mooier/lelijker van toch???

Nee, maar dat stoot je miss wel iemand voor t hoofd die er miss wel hee blij mee is ;)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 14:19

Hallo iedereen! Ik kom even dit topic binnenvallen. Ik heb over anderhalf uur een afspraak voor mijn eerste tattoo.. Het woord J'adore tussen de schouderbladen bijna in een nek; in een simpel schoonschrift. Ik ga bij een bekende salon waarvan ik al enkele werken irl heb gezien die dik in orde waren. (onder andere mijn vriend) Hier de site: http://www.htwsystem.com/

Hoe viel het bij jullie mee op deze plek? Hoe valt de wondheling mee en welke producten worden aangeraden? Ik heb hier een vette crème van weleda liggen, 'weer en wind balsam' en ga dadelijk ook even wat calendula-zalf kopen. Of is het beter om juist helemaal niets erop te smeren?

Alvast bedankt voor de tips. :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 14:24

Iedere artist raadt andere dingen aan. Ik zou wel iets smeren, maar niet te veel en zeker zorgen dat het iets is waar geen parfum in zit. En vaseline beter ook niet want dat schijnt de inkt wat uit je tattoo te trekken.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 14:27

:wave:

Ik wil me hier toch ook melden.. :o

Misschien met een simpele vraag.
Ik wil een tattoo laten zetten in de toekomst en ik had de plek al uitgedacht.. Net onder mijn broeksband.
Daar waar je bekken begint zeg maar, net daarnaast..
Is dat wel een mooie plek? Iemand zei pas dat het daar uit kan rekken en dat lijkt me erg zonde..

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 14:28

Yasmine schreef:
Iedere artist raadt andere dingen aan. Ik zou wel iets smeren, maar niet te veel en zeker zorgen dat het iets is waar geen parfum in zit. En vaseline beter ook niet want dat schijnt de inkt wat uit je tattoo te trekken.

Ok, bedankt voor je snelle antwoord. :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 14:28

Lijkt me dat ie enkel gaat uitrekken als je zwanger wordt. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 14:29

Inderdaad, ook als je wat gaat aan komen etc. Ik laat binnen een week een tattoo op mijn kuit plaatsen. Waarom? Omdat ik, of ik nu aankom of niet, op die plaats al 6 jaar een stabiele omtrek heb, dus geen kans dat hij gaat rekken etc :)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 14:30

DeMolenhoek schreef:
Inderdaad, ook als je wat gaat aan komen etc. Ik laat binnen een week een tattoo op mijn kuit plaatsen. Waarom? Omdat ik, of ik nu aankom of niet, op die plaats al 6 jaar een stabiele omtrek heb, dus geen kans dat hij gaat rekken etc :)

Ja, daar ben ik dus bang voor.. Vond het wel een hele mooie plek, maar het is zonde als hij zou veranderen, zeker omdat ik een zin wil hebben daar.

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 15:10

En ik kan alleen maar dromen over mijn nieuwe tattoo <3
Maar, ik moet hem nog steeds uittekenen en het maar weer op tafel gooien thuis :')

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 16:47

Ik ben binnenkort van plan om met een vriend een tattoo te zetten!
Dus ik meld me ook, er komen hele mooie tattoo's voorbij zeg :D
Ik ben aan het kijken voor een kleine tekst over 'the past' op waarschijnlijk op mijn armen (geen standaard plek).

En voor misschien ooit in de toekomst een hele grote over mijn rug :+ :Y)
(Maar dat moet ik eerst allemaal maar zien :'))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 16:53

upendo schreef:
DeMolenhoek schreef:

Ja, daar ben ik dus bang voor.. Vond het wel een hele mooie plek, maar het is zonde als hij zou veranderen, zeker omdat ik een zin wil hebben daar.

Het is dat ik iemand ken met een tattoo daar die 2 zwangerschappen achter de rug heeft. Het is nu een zwart vlekje met witte stippen, niemand die nog ziet dat dat een chinees teken was :')

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 18:16

xNathaliee schreef:
Hier is hij dan [ Afbeelding ]

langua

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 19:13

Ik kan hem niet zien xNathaliee.....

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 19:32

DeMolenhoek schreef:

Tsja ik heb een tattoo op mijn flank. Ik zorg wel dat ie niet gaat rekken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 19:50

Kan je nooit voorkomen als je zwanger bent ;)

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 20:08

Kom hier ook maar eens langshoppen. Ik lees al een tijdje (heel stiekum :oo) mee om alle creaties hier te bewonderen en denk ondertussen al enige tijd na over het laten zetten van een tattoo. Er spoken meerdere ideeen in mijn hoofd rond en het duurt waarschijnlijk nog wel even voor ik er echt aan toe kom het te doen, maar dat weerhoudt me er niet van om al flink wat ontwerpen op papier te zetten :)) Op dit moment ben ik bezig met het ontwerpen van een boompje met daaronder het oud-Griekse woord voor waarheid, naar de allegorie van de grot van Plato. Tweede idee is een drieregelige zin op de buitenkant van mn bovenarm, net onder mn schouder. Derde is een boomblad op het stukje hand aan het begin van mn duim, maar die vind ik erg zichtbaar dus daar wacht ik waarschijnlijk nog wel een aantal jaartjes mee. Eerst maar eens bedenken welke ik als eerste wil en wanneer :=

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 21:38

langua schreef:
Ik kan hem niet zien xNathaliee.....

Pff vervelend, ga morgen ff kijken wat ik er aan kan doen.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 21:46

Als je via FB doet moet je als je bij de foto bent even op f5 drukken. Dan kan je gewoon het linkadres uit je URL balk kopieëren.

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 07:57

Marshaha schreef:
goed genezen lola?

Jep!
Afbeelding

Blaadjes zijn nog altijd wel ietsje donkerder maar dat trekt nog wel bij.. Ging sneller dan ik had verwacht :-)
Deze foto is week of 2 na het bijwerken gemaakt....

Zag net je draak voorbij komen, echt wowww! Super gaaf!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 10:17

Lola hoe was ie voor t bijwerken?