Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Horse_lover9 schreef:*zit nog steeds aan grote pot B&J
Super lief van de blender uiteraard!!! Blender heb ik wel, maar is meer voor sapjes? Heb een (nagenoeg nieuwe) staafmixer, maar die heeft kuren of betere optie: ik snap m niet![]()
Pfft jeetje.. word stil van t aanbod van hulp.. Jammer dat er geen lijstje is van wie met wat wil helpen hahahahaha.. lastig teruglezen straks.
Ga binnenkort wel plaatsen waar ik hulp nodig heb en kijken wie kan en wil haha![]()
Hmm.. als mij dat lukt.. hulp aanvaarden.. lastig... getting there but not yet..
Jullie zijn dikke lieverd!!
Sorry Quartel, ga meteen kijken! You have nooooo idea hoeveel pb's ik nog moet lezen (schaam, schaam, schaam).
MariekeB schreef:Lieve TS,
Wat bizar moet het voor je zijn, om aan de ene kant blij te zijn met de uitslag, en aan de andere kant te moeten beseffen dat je een hele heftige tijd tegemoet gaat.
Ik weet niet of het helpt om te vertellen dat ik mensen ken die het heel makkelijk hadden met Chemo en bestraling ( dat is helaas bij iedereen anders, maar het KAN dus meevallen )
Het wordt je vast 100x verteld, en dat nu ik nu ook nog een keer. Zorg heel goed voor jezelf. Omring je met fijne dingen en probeer dingen te doen waar je gelukkig van wordt. Heel veel sterkte
Citaat:Mocht je zin hebben om uit te waaien met een paard als je in het traject zit, maar is rijden op het zadel dan niet mogelijk, pb dan gerust dan rij je lekker mee met ons op de koets In Spaarnwoude of het Haarlemmermeerse Bos Hoofddorp. Wij wonen in Hoofddorp, dus niet zover van Amsterdam.
Laat maar horen als je een keer mee wil. Dan knopen wij je eigen paard wel vast aan de koets.