Nagellak topic #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 01:41

Donkerblauw schreef:
Haha, ze lijken wel heel erg op elkaar. Alleen de Mermaid Tears is meer blauw, en de Thanks A WindMillion is meer grijzig.
Vind trouwens wel dat OPI vaak kleurtjes recycled. Ze passen de kleur iets aan en hup, je hebt zo een nieuwe collectie.. Maar goed, het zal wel niet mee vallen om iedere keer met hele nieuwe kleurtjes te komen. :)

Nou laat ze maar eens een nieuwe holographic ds serie erin gooien, ik wil nog steeds opi ds glamour maar ga GEEN 60 dollar ervoor betalen.

Donkerblauw

Re: Nagellak topic #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 01:43

En dan wil ik graag een duo-chrome à la La Boheme. :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 01:50

Donkerblauw schreef:
En dan wil ik graag een duo-chrome à la La Boheme. :D

die van mac lijkt er heel erg op he? bad fairy heet ie en volgens mij 1 van de beetle juice collectie ook
edit: models own - pinky brown.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 02:12

Hmm, Pinky Brown is op dit moment uitverkocht bij Models Own zelf. Nog even afwachten..
(Hij staat wel voor $15 op eBay, maar dat vind ik te duur, omdat hij bij Models Own £5 kost).
Voor de MAC vragen ze ook rond de $25 op eBay. Vind ik eigenlijk te duur voor een flesje nagellak via internet.
Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken. :D

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 02:23

Mijn 1e bestelling op eBay gedaan. Ging alleen een beetje verkeert want drukte op nu kopen maar dat was eigenlijk niet de bedoeling :o Dus het is een duur OPI lakje geworden.. Warm&Fozzie.

Hoe vind ik een koper? Als ik op .com zit kan ik maar weinig OPI lakjes vinden die naar nl worden verstuurd. Nog niet eens 1 pagina?

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 02:25

Oh oeps! :+
Hoeveel heb je er voor betaald dan? :)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 03:55

Nou, twee OPI-lakjes + verzendkosten vanuit Amerika voor $16.80. Da's een nette prijs toch?
Snap alleen de wisselkoers die eBay & PayPal hanteren niet zo, maar goed, dat zal aan mij liggen..

Ffhdtjhfyjg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 10:20

Ffhdtjhfyjg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 10:24

En wat is die machine/???

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 10:35

Donkerblauw schreef:
xDramaQueen schreef:
peachy keen is niet zacht, hij hoort bij the up and away collectie dus hij is boom in your face :j

Oh ja, natuurlijk. Had ik zelf ook wel kunnen bedenken. :+

ambre schreef:
Gave groen DB!Maar mijn vriend zei net nog:alle blauw en groen is LELIJK!!!
Niet dat ik me er iets van aantrek.Als ik mijn nagels laat zien kijkt hij niet eens en zegt standaard:mooi hoor meis...

Haha, vriendlief had eerst ook een afkeer van 'abnormale' nagellakkleuren (dus alles behalve nudes, rood en roze) maar tegenwoordig vind hij zelfs navy-blauw, glitters, knalgroen en zwart met olijfglans mooi. :D Hij is zelfs van mening dat ik die Kiwi Cool-Ada maar moet kopen voor in de zomer. :')

kiwi heb ik hier nieuw staan om te swappen :D

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 10:54

maartje_h schreef:
Heeft er iemand hier ook wat lakjes van de OPI muppet collectie?

designer de better en excuse moi!

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 11:15

Afbeelding

:+:

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 11:17

Glossi schreef:
Hoe vind ik een koper? Als ik op .com zit kan ik maar weinig OPI lakjes vinden die naar nl worden verstuurd. Nog niet eens 1 pagina?

Hoe zoek je dan? >;)

http://stores.ebay.com/Top-nail-shop?_t ... 4340.l2563 --> Dit is iig een fijne shop die wel naar NL verstuurd. En heeeeeeeeeeeeul snel!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 11:23

xDramaQueen schreef:
Nou laat ze maar eens een nieuwe holographic ds serie erin gooien, ik wil nog steeds opi ds glamour maar ga GEEN 60 dollar ervoor betalen.

HEEEEEEEEEEEELEMAAL mee eens! +:)+

Als ze dan perse lakjes willen maken die op elkaar lijken, doe dan de goede :P

Marijke_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 11:26

Kan je die China Glaze nagellak ook gewoon in de winkel kopen? :)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 11:30

amanda1980 schreef:

Hmm, heb alleen zelf niks om te swappen. :+
Is die je zo tegengevallen dan? :)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 11:35

Shaggysophie schreef:
Zitten er ook oplichters op ebay?
want dit is wel een hele mooie aanbieding(svp niet kopen dat wil ik al graag)

http://www.ebay.nl/itm/Mega-Nagelstudio ... 222wt_1001

Er kunnen oplichters op eBay zitten ja.. Maar deze verkoper is dat niet. De kopers zijn allemaal erg tevreden, dus dat zit helemaal goed. :)
Volgens mij is die machine zo'n droog-/ uithardingsapparaat, maar dat weet ik niet helemaal zeker. :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 12:21

Uhm.. Moesten jullie niet even bijkomen van oud en nieuw ipv 25 pagina's doorkletsen :D ?
Ben even aan het bijlezen! Beste wensen nog voor iedereen!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 12:46

Zo, dat duurde even maar ben weer helemaal bij :).

Michelle, wat een supergave nailart! Heb je dat met stickertjes gedaan, of met die kwastjes? Ik heb ook ooit een keer een tut gezien op youtube, dat was geloof ik een zgn. onestroke-nogwat... Echt heel gaaf! Daar hadden ze lichtroze gebruikt, maar vind die donkere ondergrond ook errug gaaf eronder!

Hahaha Clau, gaat lekker :P. Told you so ;). Wen er maar aan, want zolang je hier blijft meelezen wordt je echt door iedereen aangestoken door allemaal mooie kleurtjes :D. Hoe bevalt-ie?:
Not Like The Movies is trouwens ook heel gaaf zeg <3. Is die van de Katy Perry- collectie? Daar had ik ook een hele gave blauwe van gezien, maar echt óveral op internet vind je negatieve reviews..

Is Forget Me Not nog te krijgen eigenlijk? Ben nou al een paar keer bij de kruidvat wezen kijken, maar hij staat er elke keer niet bij.. Erg jammer, want vind het een leuk klerutje!

Ah, de kruidvat pas. Jullie kunnen mij vast wel helpen: wat schiet je er nou mee op? Er wordt elke keer gevraagd of ik er eentje wil, maar tot nu toe eigenlijk niet genomen. Spaar je dan punten op die kan uitgeven, of krijg je korting met zo'n pas.. Of? Het is altijd zo druk bij de kassa dat ik het nooit durf te vragen :').

Vonneke: Grijs: Grey Matters van Misa, GR # 119, Concrete Catwalk van Chg
Nude: Coffee Pick Me Up van Misa
Bruin: When U Say My Name van Misa, Love em leave em van CC (heel neutraal, totdat het zonnetje erop schijnt :D)
Paars.. Wat voor tint? Fel, glitter, shimmer, creme? Donker of lila, of juist ertussen in?

Die soort van Burberry nagels zijn ook lief gedaan :)!

Wowie, wat een feller kleurtjes kwam ik ineens tegen! Ik vind het súpergaaf, dat zeker, maar op de eea manier vind ik het meer voor de zomer. Ik lijk zo bleek met die felle kleurtjes! Had Space Case op van CC, maar die ging er vrij snel af, want het ziet er gewoon niet uit met die witte handjes.

Hahah Vidalyssa, goed voornomen :D!

Vampsterdam van OPI lijkt me ook heeel erg gaaf van die holland collectie! Bovenste is ook heel mooi DB!

Beautyzone2007 en Justpolish heb ik ook bij besteld op ebay.com en allebei aanraders!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 12:53

@Yv, heb het zelf gedaan. Via zo'n tutorial op youtube. Is idd dat One Stroke Nailart. Ga het iig vaker doen, om te oefenen en leuke combi's te vinden. Is erg leuk om te doen en vond het een stuk makkelijker dan ik had verwacht, echt een aanrader!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 12:54

Wie oh wie kan mij helpen... ik wil (nog steeds) erg graag de ruby pumps (was die van China glaze), heat of the moment (china glaze) en een mooie metallic zilvere nagellak kopen en nu er nog een stukje 13e maand over is, moet ik het toch echt eens kopen. Ik heb alleen geen flauw benul waar (ben niet in het bezit van een credit card), dus als iemand mij een goed / betrouwbaar adresje door kan geven, dan hoor ik het heel graag!

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 12:55

French heeft de avond half overleeft, ga zo maar eens wat bijvijlen en ze dan dag bloot laten m'n nageltjes.
En incrèmen met de hoefcrème van m'n jonkie, worden ze zo sterk van _O-

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 12:55

Heel gaaf! Wat voor kwastje heb je er voor gebruikt? Ik wil 'm ook gaan proberen. Althans, als mijn nagels weer zijn aangegroeid, heb ze allemaal kortgewiekt omdat ik met 2 scheuren zat ;( . Maar ik weet maar niet waar je zo'n kwastje kan halen en welke ook goed daarvoor zijn..?

Edit:
En meiden, ik zie net Wild at Heart van CC te koop staan voor $2.99, 68 stuks op vooraad.
http://www.ebay.com/itm/Color-Club-Nail ... 5d2ff0a453

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 13:06

Yv_ schreef:
Heel gaaf! Wat voor kwastje heb je er voor gebruikt? Ik wil 'm ook gaan proberen. Althans, als mijn nagels weer zijn aangegroeid, heb ze allemaal kortgewiekt omdat ik met 2 scheuren zat ;( . Maar ik weet maar niet waar je zo'n kwastje kan halen en welke ook goed daarvoor zijn..?

Edit:
En meiden, ik zie net Wild at Heart van CC te koop staan voor $2.99, 68 stuks op vooraad.
http://www.ebay.com/itm/Color-Club-Nail ... 5d2ff0a453

Ik heb bij http://www.dreamnailsstudio.nl/ een kwasten setje gekocht voor 7,95. Zijn 3 kwastjes, een heel dunnetje, een middelmaatje (die ik gebruikt heb) en een grotere.
Ook heb ik bij haar de acrylverf gekocht. Ik heb alles woensdagavond betaald via ing, stond er gelijk bij haar op en het is donderdag meteen verzonden. Vrijdag had ik het al in huis!
Kreeg nav een foto die ik stuurde ook nog wat tips van haar. Heel vriendelijk en goede service!

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 13:10

Donkerblauw schreef:
amanda1980 schreef:

Hmm, heb alleen zelf niks om te swappen. :+
Is die je zo tegengevallen dan? :)

overnemen mag ook hoor. hij valt op zich niet tegen maar ik heb het nu al iets van 2 maanden liggen en merk dat ik hem eigenlijk nooit pak. ik ben niet zo heel fan van groen. het enige wat ik ermee gedaan heb is als voorbeeld op 1 nepnagel gezet.