Nagellaktopic deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 15:13

Welk kleurtje had je Desiree?

Desir_ee

Re: Nagellaktopic deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 15:15

OPI meep meep meep, knal roze met roze glitters er in. Ik heb helaas even geen foto..

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 15:17

Skessa_ schreef:
+/- $ 10,- heb ik er nou ook weer niet voor over :P

Neeh, dat is inderdaad een beetje teveel van het goede voor een paar balletjes. :')

Ben nu thuis, dus ik ga m'n camera erbij pakken en een goede swatch-foto proberen te maken van Four Leave Clover. :)

Oh Meep Meep Meep hebben we hier volgens mij wel eens voorbij zien komen. Is inderdaad een mooie lak Desir_ee! :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 15:26

Ik zou inderdaad ook gewoon lekker voor de goedkope lakjes gaan als het voor een 8-jarige meid is :).
Afkortingen staan idd in de openingspost en anders zijn het waarschijnlijk namen van kleurtjes die ons teveel moeite kosten om volledig uit te typen :+.

Nou zeg db, wat vreemd! Maar je had 'm toch aan je bankrekening gekoppeld? Dan zou dat tegoed op je paypal account helemaal niet nodig moeten zij ? Ik heb het voor de zekerheid ook maar gedaan, moet nl misscbien mn cc opzeggen voor de hypotheekaanvraag en dan kan het saldo maar beter even op 0 staan.
Ben benieuwd naar flc!

Anc en db, we hebben allemaal 2 euro teveel betaald bij de laatste td. Kwam denk ik door de fast forward, omdat die in een doosje zat, zullen ze die wel niet als lakje hebbem gedaan in eerste instantie. Sorry dat het ff duurde, maar had nog niet de moed gevonden om me door de stapel papierwerk heen te werken :). Willen jullie je rekeninggegevens even pb-en?

Wat voor balletjes dan skessa?

Ik ken meep meep niet. Vind de naam ecbt helemaal gaaf :D! Ik hoop dat ik space case snel binnen heb, die lijkt me ook lekker sweet en fel :).

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 15:31

Je wordt bedankt..... Ik was net van Ebay af om me te behoeden van verdere aankopen :( :( ;)

http://www.ebay.com/itm/100-Stainless-s ... 2281wt_942 --> Zoiets bedoel ik.

Maar heb nu de omschrijving ingevuld die op de foto van de verpakking staat. Krijg nu veel meer gevonden, dus ik zoek nog ff verder :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 15:34

Had meep meep meep ook bijna gekocht, maar ik vond hem te veel op een ander lakje die ik al heb.lijken.
Weet alleen niet meer welke, volgens mij 108 degrees.

DB: ze hebben geen koh bij de Sephora unforgettable Utrecht, maar wel bij de bijenkorf.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 15:34

Afbeelding
:')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 15:37

Meeeen, please.. Willen jullie allemaal stoppen met die vieze voeten foto's? Heb nu gewoon weer een steen in mn maag liggen. Getverdemme. Wie voeten heeft uitgevondem he.. Brr!! {:)-:( :')

Desir_ee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 15:42

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 15:43

Deze voeten vallen nog mee, maar ik vind alle voeten gewoon lelijk :')

Heb trouwens een lakje voor de crematie gevonden, heb ChG - IV nog in mijn collectie.
Die gaat er dus maar op.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 15:44

Hahaha ja ik hou ook niet echt van voeten foto's. Graag als regel: Voeten/Tenen foto's in link :P

Deze vind ik dan wel grappig, maar heb zelf echt mini nagels op mn tenen, dus zou nooit lukken _O-
En houd ook niet zo van dat gepriegel.

http://www.ebay.com/itm/250-2-5mm-Diame ... _500wt_715 --> Zouden dees goed zijn?

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 15:47

Yv_ schreef:
Nou zeg db, wat vreemd! Maar je had 'm toch aan je bankrekening gekoppeld? Dan zou dat tegoed op je paypal account helemaal niet nodig moeten zij ? Ik heb het voor de zekerheid ook maar gedaan, moet nl misscbien mn cc opzeggen voor de hypotheekaanvraag en dan kan het saldo maar beter even op 0 staan.
Ben benieuwd naar flc!

Anc en db, we hebben allemaal 2 euro teveel betaald bij de laatste td. Kwam denk ik door de fast forward, omdat die in een doosje zat, zullen ze die wel niet als lakje hebbem gedaan in eerste instantie. Sorry dat het ff duurde, maar had nog niet de moed gevonden om me door de stapel papierwerk heen te werken :). Willen jullie je rekeninggegevens even pb-en?

Ik had 'm inderdaad direct aan m'n rekening gekoppeld, maar toch kreeg ik de mededeling dat ik niet genoeg saldo erop had staan :?
Snap er echt geen hout van.. Misschien maar goed ook, kan ik ook geen geld uitgeven aan eBay. :')
Ik zal je zo even m'n rekeningnummer PB'en. :)

Skessa_ schreef:
Maar heb nu de omschrijving ingevuld die op de foto van de verpakking staat. Krijg nu veel meer gevonden, dus ik zoek nog ff verder :P

Haha, ben benieuwd of je ze nog goedkoper kan vinden. :)

Anc schreef:
DB: ze hebben geen koh bij de Sephora unforgettable Utrecht, maar wel bij de bijenkorf.

Aah, dank je wel! :D Dan ga ik die volgende week eens even een bezoekje brengen. Ben benieuwd of ze Blue Universe hebben.

Horsii_mine schreef:

Haha, Nyan Nails! Nice! :D
Die voeten zijn alleen wat minder, maar 't kan stukken erger. :')

Foto's van Four Leave Clover zijn nu aan het uploaden. Eens even kijken of 't wat geworden is.
Het valt niet mee om met je rechterhand te fotograferen terwijl je linkshandig bent. :')

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 15:47

Hmm jullie hebben net als ik een beetje een voeten-afkeer dus. Maar dan vraag ik me af...lakken jullie zelf je teennagels?

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 15:49

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 15:50

Nee, maar goed... Je eigen voeten zijn iets heel anders dan de foto's van iemand anders 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 15:52

astra4 schreef:
Hmm jullie hebben net als ik een beetje een voeten-afkeer dus. Maar dan vraag ik me af...lakken jullie zelf je teennagels?

Nee, vind mijn eigen voeten ook lelijk :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 15:54

Hahaha ja dAt dan wel, 2 keer per jaar :'). Vind ze echt afschuwelijk, kijk er nooit naar om. Stomme dunne, lange dingen ket bot en bobbels :+.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 15:54

Donkerblauw schreef:
Skessa_ schreef:

Hmm, voor 't prijsje zou je het kunnen proberen, maar als het niet de goede zijn zit je gelijk weer met 250 balletjes. :')
Staan er geen maten bij de andere advertenties?

Jawel, maar snap geen drol van die inch maten :P

Ik denk dat ik maar eventjes wacht tot Simone er weer is, kan zij mooi vertellen wat zij besteld heeft :)*

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 15:59

astra4 schreef:

Ja dat wel. Alleen in de zomer, dus dat is hooguit 3 keer per jaar o.i.d. :')

Skessa_ schreef:
Jawel, maar snap geen drol van die inch maten :P

Inch is ook gewoon een hele rare maat. :j Ik denk dat die balletjes van 2.5 mm (die uit je link) wel goed zijn.
Zit er niemand hier in 't topic die wel eens van die balletjes besteld heeft?

*edit: Simone ja. :)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 16:10

Zozo, dat gepruts heeft m'n camera wel goed gedaan. Foto's zijn zo waar scherp voor zijn doen. :')

Foto's even in link:
http://i1105.photobucket.com/albums/h34 ... lak002.jpg
http://i1105.photobucket.com/albums/h34 ... lak003.jpg
http://i1105.photobucket.com/albums/h34 ... lak004.jpg

In het echt is de kleur donkerder en groener. Het is echt een hele lastige lak om te fotograferen.. Ligt niet alleen aan mijn camera, DQ had er (volgens mij) ook al problemen mee.
En voor de rest bevalt 'ie prima: lakt fijn en is snel droog. Een aanrader voor als je van aparte kleuren nagellak houd. :D

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 16:14

Ik heb nu koh holograpigh op, maar dit lakje is heel dun. Ik heb wel hetidee dat dunnere lakjes soms langer zitten dan dikkere.

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 16:17

Hihi ik durf dus écht geen kleurtjes op m'n tenen te doen! Ik doe heel af en toe wel eens een transparant lakje, maar verder ga ik niet. Af en toe zie je in de zomer echt creepy nagels voorbij komen, en dan heel opzichtig gelakt. Als ik zulke horror-tenen had zou ik ze dus nooooooit met kleur lakken :')

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 16:21

Als ik mn tenen zie zonder lak wordt ik helemaal gek. Dat is echt VRE-SE-LIJK :roll: :roll:

Leukie DB! :D

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 16:27

Doe meestal een neutraal kleurtje op m'n tenen (licht roze) of juist een enorme knal-kleur (fel blauw). Vind m'n teennagels gewoon leuker met nagellak dan kaal. Maar loop bijna nooit op slippers over straat, alleen als het echt meer dan 30 graden is buiten.

Ben trouwens wel zo extreem dat ik aparte flesjes nagellak voor m'n teennagels heb. Anders vind ik het vies. :=