Anders doe je BtM er ook gewoon bij, als een vroeg Sinterklaas-cadeau voor jezelf.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skessa_ schreef:Ik heb de spray, CG pink underground en ruby pumps.
Maar de spray kost al € 12,-
NatassJa schreef:Ik ga morgen naar Antwerpen. Weet iemand toevallig een leuke winkel waar je misschien CG of CC kunt halen??
Als die al in de winkels te koop zijn?
Skessa_ schreef:Ik mag het afhalen, dus verzendkosten vervallen
Skessa_ schreef:Volgens mij is het alleen afhalen.
Na de kortingscode komt het bedrag op 32,14.
Dan heb ik spray, 2 x cg, 2 x cc en 1tje GR.
Dat mag toch wel?
xDramaQueen schreef:ja en zelfs op google is er géén foto die overeenkomt...![]()
het is een neon blauw/groenige kleur.. zal zo ff de foto's uploaden
edit:
volgens scrangie:
Four Leaf Clover. Super amazing awesome bright nearly-neon teal green creme. My picture is not really accurate to how this color actually looks. It is so bright and vibrant that it freaked out my camera. Seriously! My camera couldn't even focus on this, this one picture is the only shot that even remotely turned out! That is definitely a measure of how awesome this polish is. Picture it much more green, almost neon teal. Deeper with more pigment. You just have to see this one in person. It's... It's... I don't even have a word for it, it's so good... It's über, that's what it is. Green lovers, I'd call this a must have. Definitely.
Skessa_ schreef:Matte topcoat moet je gewoon over een andere nagellak doen, dan wordt ie mat
Oh zou best kunnen! Fijn dat het lukt met je stempelsetje van Essence. In het HK topic heeft iedereen er maar problemen meeBij mij werkt ie ook prima