Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hvelreki schreef:Ik denk eerlijk gezegd dat er niets over blijft wat voor verandering kan zorgen, als je geen andere kleur, te veel knippen, laagjes of een pony wil.Maar je hebt sowieso wel erg mooi haar vind ik!
idinn schreef:Ik ook niet ... doe gewoon wat ik leuk vind, of dat dan toevallig net in is of van 5 jaar terug (of nooit in is geweest). Ben momenteel mijn rood/oranje zat ... zit te denken om te zien wat caca brun van de lush doet over deze henna heen. Daar heb ik meer vertrouwen in denk dan een pakje chemische haarverf (en eigenlijk zit ik daar ook niet meer op te wachten, want met henna voelt mijn haar zoveel beter aan).
@Balou_k , vraag eens advies aan je kapper ... van donker naar lichter is sowieso lastiger om zelf te doen. En je zit nu ook nog met die rode gloed, rood komt vrij snel overal doorheen, dat vind ik op de eerste foto goed te zien. Je zou het met dezelfde kleur nog eens kunnen proberen binnenkort, maar is zonde om vanalles erin te gooien en kopen als het niet werkt.
idinn schreef:Ontkleuren zou ik persoonlijk zelf niet aan gaan beginnen... dan moet je toch echt wel weten wat je aan het doen bent. Plus met dat rood is de kans groot dat je er oranje van wordt. Dan kan je daarna alsnog naar de kapper om die het resultaat te laten redden en ben je uiteindelijk duurder uit dan wanneer je direct erheen was gegaan. Je kan eens binnenstappen bij je kapper en vragen of het zou werken om het met dezelfde kleur nog eens te verven? Mijn kapper vind het geen probleem om advies te geven daarover, die weet ook wel dat ik er gewoon het geld niet voor heb om door hun te laten verven.