Die van mij laten ook los hoor en heb net zoon uitgroei als jou hoort er volgens mij gewoon bij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
malih schreef:Optiwolk schreef:
Ik blijf erbij, melk drinken
Als ik veel melk drink/ zuivel eet (en niet van die light crap)
Groeien haar en nagels als kool en ze zijn sterk. Zoals in: met je nagel een blik openen-sterk
Geen gespleten punten, geen conditioner nodig om een vogelnest te ontwarren, ...
Beetje jammer alleen dat ik geen enkel melk product mag hebben....
_Kimmm schreef:Ik heb zo"n 30 lakjes haha niks vergeleken bij sommige!
Machie schreef:Nog een verslaafde meldt zich![]()
Ik heb een hele collectie van zo'n 60 verschillende kleuren en dan nog 30 verschillende nail art lakjes![]()
Ik koop vooral veel P2 (duitsland) essence, catrice en hema
Een deel van mijn collectie
*knip*
Momenteel mijn favo kleurtje
*knip*
edit, nailart liner tipje... (geen idee of ie al genoemt is, maar ok)
http://www.ebay.com/itm/24color-2-Way-N ... 2311e3cfd0
Yv_ schreef:Ja jij hebt helemaal een grote verzqmeling dq. Doe jij trouwens gelnagels zuiver voor jezelf zetten of heb je ook klantjes?
Pfff ik moet echt gaan slapen, mn wekker staat weer om 4.45, maar ben echt niet moe. Zucht.. Wordt weer een zware dag morgen!
xDramaQueen schreef:]Machie schreef:Nog een verslaafde meldt zich![]()
Ik heb een hele collectie van zo'n 60 verschillende kleuren en dan nog 30 verschillende nail art lakjes![]()
Ik koop vooral veel P2 (duitsland) essence, catrice en hema
Een deel van mijn collectie
*knip*
Momenteel mijn favo kleurtje
*knip*
edit, nailart liner tipje... (geen idee of ie al genoemt is, maar ok)
http://www.ebay.com/itm/24color-2-Way-N ... 2311e3cfd0
ohwww die opiliefde liefde liefde!
![]()
lovey_ou schreef:Britt!
Die van mij laten ook los hoor en heb net zoon uitgroei als jou hoort er volgens mij gewoon bijJe nagels worden langer en hoe langer de uitgroei hoe meer het arcyl kan bewegen en dus los kan raken van je nagel..
Britt_Sisi schreef:lovey_ou schreef:Britt!
Die van mij laten ook los hoor en heb net zoon uitgroei als jou hoort er volgens mij gewoon bijJe nagels worden langer en hoe langer de uitgroei hoe meer het arcyl kan bewegen en dus los kan raken van je nagel..
maar met bijvullen kunnen ze dat toch niet wegwerken? want er zit nu dus bijv ook nagellak onder.. echt lelijk!