Morgen begin ik met de mebendazol. Eerst de lintworm behandeling. 2 x daags 300mg 3 dagen. Kijken wat het doet!
M'n huisarts doet geen fuk.
Nu ik verhuisd ben ga ik op zoek naar een betere hier.
Ik zit momenteel wel heel erg diep.. Sinds nov. Ongeëvenaard lang. Het begon met pijn en de griep. Voor de pijn ben ik op een gegeven moment weer sporadisch gaan grijpen naar de amitriptyline. Paracetamol is al standaard. Reeds 4 x grieperig geweest met nu de laatste nasleep nog. Net als half Nederland. Zou dat evt de crux zijn?
En ik weet niet waar te zoeken. Ik had mijn niveau "leefbaar" ingericht met ups en downs rond een bepaalde as. Nu de up al maandenlang weg blijft raak ik stiekem erg ongerust.
Toch weer de artsen wakker maken. Reumatoloog (sowieso 2x per jaar) bellen. Huisarts opnieuw.
M.eerendon k loopt.
Fiets nog jaarlijks in Amsterdam en dat blijft al sinds 2008 op hetzelfde trieste niveau.
Gewoon drie x kak.
Ik dacht dat ik al op de bodem zat/had gezeten. Maar het kan dus toch nog slechter. Maakt me stiekem voor het eerst bang. Alleen de rolstoel mist nog. Dat stemt me echt pas bang.
Nu ik dit na tien jaar ervaar.. Vraag ik mij ook af hoe ik oud ga worden. Een gezond mens takelt al af met de jaren..
Het is ook niets voor mij dit op Bokt te plaatsen. Maar ik zit met m'n handen in het haar..
moonfish13 schreef:Ik snap je frustratie wel hoor, je weet bijna niet waar te beginnen en de meeste resultaten zijn om te janken als je rondleest.
Probeer in elk geval na te blijven denken, schrijf de opties op en zoek het uit en ga aan de hand daar van doorstrepen wat je niet aan staat.
Qua ophokken weet ik dat maar al te goed helaas hoe dat is.
Qua ultraviolet dat ding is een plasmaveld generator, dat is ook bioresonantie simpel gezegd.
Alleen dit ding is heel sterk, die heb ik met heel veel mazzel goedkoop kunnen kopen.
Die heeft niet het grootste werk gedaan trouwens hoor, dat is ook geen ding voor dagelijks in verband met dat het vrij heftig is. Als killer gebruik ik m daarom niet, mijn moeder gebruikt hem bijna het vaakst.![]()
Zij heeft nl reuma achtige klachten en die zijn hiermee weg te houden.
De afgunst in die wereld vind ik ook naar, ik krijg ook soms steken onder water wbt mijn keuzes.
Sorry mijn lijf mijn keuzes, maar sommigen zien mij als kamikaze vreet alles maar door elkaar en zo is het echt niet.