[MW] Less is more! Verantwoord en gezond afvallen; Deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Re: [MW] Less is more! Verantwoord en gezond afvallen; Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 11:24

Ik ga zo maar eens ontbijten :+ wow ik droomde vannacht dat ik door aan het vreten was, 10 boterhammen en broodjes... pfoe :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 11:29

Dieuwke_ schreef:
Soort kruising tussen een sinaasappel en een mandarijn toch? Lijkt op een sinaasappel in ieder geval :D

dat bedoelde ik met mijn melanoom :') :+

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 11:32

Goodmeurning! (waar woon jij Vippie, sneeuwt het hard? He-le-maal geen zin an)

Ik ga straks tosti eten, op bruin volk. Brood met 20+ kaas, okee, hij smelt niet zo lekker maar het is wel verantwoord(er) hopen dat ik het binnen hou, het is meteen de ideale test denk ik.
Auto is kaduuk (v snaar is geknapt, gelukkig verder geen schade) nu moeten we met andere auto naar Truf (als met mij alles goed gaat, heb hoofdpijn als een mutherfucker)
Vannacht droomde ik dat ik Truf in een minitrailer had en dat we naar het strand gingen :) misschien moet ik maar s een trailer huren en dat gaan doen, weten jullie de regels voor ponys en paarden op het strand?

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 11:34

Dankje allemaal voor jullie felecitatie's !

Ik ontbijt nu met taart :o

pirouetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 11:47

lifaya schreef:
Ik ga zo maar eens ontbijten :+ wow ik droomde vannacht dat ik door aan het vreten was, 10 boterhammen en broodjes... pfoe :+

Dan hoef je toch niet meer te ontbijten _O-

Arans had ik je al gefeliciteerd ??? anders bij deze :D

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 12:27

Hier +0,6... Hmm.. *baalt*
Ik weet ook niet waar het in zou kunnen zitten, naar mijn idee eet ik echt stukken minder en gezonder.. Tegenvaller dus.. := (en nu nog gemotiveerd blijven := )

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 12:56

ik ben ook weer aangekomen maar verwachte ik wel (1 kilo ofzo), heb een week niet gesport en me niet echt aan eetpatroon gehouden :n Ga vandaag weer beginnen.

O; -
T; -
L; 1 maisboterham met kalfspathe, 1 (mais) 0,5 (bruin) boterham met aubergine pikant. 0,5 (bruine) boterham met philly en rosbief.
T; neem wel een pakje crackers mee
A; Weet ik nog niet
T; appel met kaneel?

B; 8/9 KM fietsen en hardlopen (S2R les 7)

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 13:04

Ik ga me deze week niet wegen. Opzich niet een hele slechte week gehad maar vrijdag was niet heel goed + dat mijn maandelijkse feestje bijna weer begint dus ik laat het er ff bij en dan hoop ik volgende week op resultaat. :D

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 14:03

Carlijnnn schreef:
Sneeuw?, waar ongeveer woon jij dan?. Ik heb net buitenrit in de planning.
Mijn dag:

Regio R'dam e.o. Is nu gestopt gelukkig maar mn auto zag helemaal wit.

lesleygjof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 14:10

Nou, mijn maandelijkse feestje komt er ook aan.
Ik ben denk ik 2 dagen over tijd.
Maar zou het kunnen als je net tegen je maandelijkse feestje aanzit je niet afvalt??
Dat is mss een verklaring, dat ik nu al 2 dagen niks afval, en super gezond eet en kei veel beweeg.

ZZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 14:57

hier geen sneeuw gehad hoor, was wel koud met ijzige wind.
ging buiten rijden met het 3 jarige paard wat ik rijd. Was erg fris :P (in twee opzichten)

wegen jullie elke dag? volgens mij is dat helemaal niet goed. en als je veel beweegt krijg je ook spieropbouw, en spieren zijn zwaarder.
Als je tegen menstruatie aanzit heb je grote kans dat je zwaarder bent, je houd meer vocht vast (meestal dan.)

met mijn lunch op.
6 gebakken (zonder olie of boter) champignons, met kruiden. bruin geroosterd zacht bolletje, 1 blaadje sla, 5 cherry tomaatjes, 1/6 komkommer. 1 gebakken eitje (klein beetje olie)
was erg lekker, en vult zeeeer goed.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 15:02

Voorheen woog ik idd iedere dag .. Obsessie was het vort ..

Nu mag ik dat niet meer van mezelf. Heb me zaterdag wel gewogen omdat ik 2 dagen test met de weightcare repen :D

Hier was het ook erg koud, sommige autos waren compleet wit! :oo

Mijn magere lijstje vandaag:

O: weightcare reep
T: niets
L: weightcare reep
T: appel met kaneel
A: groente, en vlees

ben blij dat het maar voor twee dagen is, je raakt er wel vol van, maar bah wat een vieze zoete dingen. Geef mij maar gewoon een boterham.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 17:27

Mag ik hier ook meepraten :D?

Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik niet meer in mn favo zomerbroekje pas en daar moet en zal ik weer inkunnen voordat ik naar Turkije ga :+

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 17:44

Moeders heeft brinta meegenomen van de supermarkt. En ondanks dat ik een mega weekenddip heb, heb ik dat toch maar genomen ipv een zak chips en chocolade. ;)

Carlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 17:48

Welkom Nadine, gezellig! :D Wat is je streven? :P

GaitMoster: goed alternatief dan, goed bezig!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 17:51

Mijn streven in ieder geval weer in dat broekje passen :P Das wel realistisch denk ik :Y)
Gewicht maakt me niet echt veel uit, alleen wil ik weer wat strakker in mn vel zitten, wat plattere buik zou daarom ook niet verkeerd zijn maar ik denk niet dat dat lukt binnen 2 maanden :P Ik heb namelijk echt zo'n vetbuik :+

GaitMonster schreef:
Moeders heeft brinta meegenomen van de supermarkt. En ondanks dat ik een mega weekenddip heb, heb ik dat toch maar genomen ipv een zak chips en chocolade. ;)

Waar smaakt dat naar XD? Vind het er altijd zo vies uitzien :P
Laatst bijgewerkt door xNavatu op 20-02-11 17:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Carlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 17:51

O: brinta
B: uur springles
T: - [heb clubles dus pas 12 uur thuis en ook geen tijd tussendoor]
M: 1 pistoletje met kipfilet & 1 roggebrood met honing
B: 30 minuten wandelen
T: Appel met kaneel
B: 20 minuten met hond wandelen
A: Oven frietjes, kippenpootje en doperwten, bakje sojayoghurt
T: Pomelo

Lijstje vandaag, wil eigenlijk als ik me er nog toe kan zetten na eten hardlopen maar ben moe/lui.

Vond vanochtend de brinta echt lekker, at het vroeger altijd vaak en was nu weer de eerste keer omdat ik geen melk mag.
Maar nu met sojamelk en echt aanrader, want is gezond en je hoeft er geen suiker bij te doen omdat sojamelk van zichzelf al een zoetere smaak heeft!
Het is zeker wel goed om Brinta af te wisselen als ontbijt maar niet elke ochtend toch?

Hier ook geen sneeuw maar wel lekker weertje en zonnetje <3
Laatst bijgewerkt door Carlijn__ op 20-02-11 17:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Carlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 17:52

Welkom :)

Carlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 18:00

Carlijn_: idd niet voor elke ochtend maar zeker goed in de ochtend, ik vind het ook echt superlekker, in de warme melk of ook gewoon in yoghurt! :D Wel een smaakje om aan te wennen dan. En we kunnen elkaar motiveren, ik wil eigenlijk ook hardlopen, maar heb nog een beetje spierpijn (heb een nieuw verzorgpaard, drie dagen achter elkaar actief gereden en het is een sobere haflinger dus breeeeed, niet meer gewend :')) en ik ga morgen skieën in Snow World, maar stiekem weet ik best dat als ik ga hardlopen ik juist losser word. :')

Nadine: gaan sporten dan! Buikspieroefeningen, zwemmen, hoepelen (hier geleerd, ik mot 't nog uittesten :')), gewoon cardio (in combinatie met buikspieroefeningen werkt dat ook), etc. :)) Dan lukt dat strakke buikje wel! :D En dat broekje moet lukken, good luck!

Carlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 18:03

Nou als we allebij elkaar nou even een schop verkopen richting buiten :')

Ik ben gewoon ook moe/lui 2 avonden laat in bed en 7 uur er weer uit en eigenlijk in mijn hoofd het idee dat ik al uur springles heb gehad en 50 minuten heb gewandeld, maar toch wil ik!!
De chips van gister avond en ovenfrietjes van vanavond er even af, dus ik ga denk ik toch maar.
en jij ook gewoon gaan, want inderdaad als je blijft zitten gaat je spierpijn niet weg :n

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 18:04

ik vind het ook lekker :D sochtends moet ik nog een keer proberen, want koude melk kan ik absoluut niet hebben sochtends maar misschien warme melk wel. Waar het naar smaakt, tja dat is moeilijk uit te leggen. Het is gewoon lekker, lekkerder als havermout :+ het word ook iets dikker, hmmd aar heb ik wel van genoten :D

Carlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 18:04

Weet iemand trouwens waar je zon massage hoepel kan kopen? of zon hoepel wat je in de sportschool hebt?
Want dat is zo goed en nog leuk om te doen, en ideaal voor even tussendoor dus wil er een aanschaffen voor thuis.

Carlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 18:05

GaitMonster schreef:
ik vind het ook lekker :D sochtends moet ik nog een keer proberen, want koude melk kan ik absoluut niet hebben sochtends maar misschien warme melk wel. Waar het naar smaakt, tja dat is moeilijk uit te leggen. Het is gewoon lekker, lekkerder als havermout :+ het word ook iets dikker, hmmd aar heb ik wel van genoten :D

Goed bezig, ik doe het ook opwarmen hoor vind koud niks aan :)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 18:06

Is touwtje springen ook goed _O- Daar schijn je heel veel calorieen mee te verbranden :Y)

En ik wil vanaf deze week beginnen met start to run :D
Oh en dan heb ik ook nog een fitnissprogramma voor op de wii :') -alleen staat die bij mn ouders dus kan ik alleen in het weekend doen-

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 18:07

GaitMonster schreef:

Hm misschien toch maar eens proberen dan :Y) Weet wel dat ik havermout vroeger ook lekker vond dus dan moet brinta ook lukken :P
Eet nu smorgens honinghoepels met yoghurt xD