Red_Savage schreef:Muurp schreef:Ben jij dat ja?![]()
Ik fiets daar elke dag langs, tof!
Ja echt?? Ik heb het zelf nog niet in het echt gezien, alleen van de foto.
Jep, dit is aan de Korvelse weg!
Fiets er elke dag langs naar school
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Red_Savage schreef:Haha, ik sta groot op een poster met corsetpiercings voor de piercing/tattooshop Tribal Trading in Tilburg.
http://i100.photobucket.com/albums/m1/L ... /00134.jpg
Dat wou ik even delen

Finstar1991 schreef:Wat een gave piercings komen hier voorbij!
Zelf heb ik een piercing in mijn wenkbrauw en navel.
En in beide oren een tunnel van 6 mm. Ik ga binnenkort weer stretchen, maar ik twijfel of ik tot 8mm of 10 mm ga.
Wil graag nog een lippiercing, maar ik werk in de thuiszorg. Iemand daar ervaring mee?
Haha!

Ik wou even weten hoe dat staat met een labret. Jammer dat het ding zo gigantisch is!! Zit ik daar met een metalen bol van 8mm op m'n tong
ik ga er wel voor, maar wil er wel kleinere bolletjes op
mlc schreef:Als ik het zo lees, ben ik de enige persoon die geen schoonmaakspulletjes heeft gekregen bij mijn piercing? 't is maar een oorpiercing (halverwege m'n oor, dus soort lage helix) Hij zei: je kan er beter niet aanzitten en niet gaan schoonmaken met allerlei zooi, je lichaam moet het zelf doen.
Nu moet ik zeggen, dit ging prima! Maar vond het toch wel een beetje vreemd dat 't zo moest. Bij oorbellen krijg je namelijk al schoonmaak dingetjes, dusja.
Lijkt me helemaal niet pijnlijk, maar daar kan ik me goed in vergissen haha!
(wat opzich ook niet hoeft maar soms om schoon te maken..)
!
zelfs met titanium ontsteekt het nog steeds. Is het verstandig (nouja tot in hoeverre een piercing verstandig kan zijn
) om er dan eentje te nemen of beter niet ivm ontstekingen steeds?