Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

wat heb je in oktober laten zetten?
ik heb altijd gezegd dat pas een tattoo wilde als het echts iets voor me zou betekenen.. nu is denk ik dat moment gekomen.. Mijn oma heeft kanker en is al 13 keer geopereerd alleen blijft het terug komen. Deze soort kanker is snel groeiend en blijft terug komen maar is niet agressief dus verspreid niet in de organen. Nu heeft ze een tumor die op haar lever groeit en niet weggehaald kan worden. Die tumor wordt ingekapseld in haar lever en haar diagnose is dat ze hier aan gaat overlijden. Ze voelt zich nog niet ziek en dit kan ook nog even duren. We wachten nog op wat uitslagen en scans en dat kan ons vertellen hoe lang ze ongeveer nog heeft.. Ik weet niet zo goed wat voor tattoo ik wil, ik weet wel wat ik niet wil. Onder andere geen kleur, geen grote tattoo en geen vlinders enz. ik denk zelf aan een zin en heb hier in het topic al wat mooie latijnse zinnen voorbij zien schuiven.. Ik heb deze tot nu toe gevonden die ik wel sprekend vind en hoor graag jullie mening!

Jeddah schreef:Prachtig!!
Ja, het bevalt SUPER ik ben heel, heel, heel erg gelukkig in de VS. Echter ben ik nu tijdelijk weer in NL, bij mijn moeder die longkanker heeft. Ik blijf hier voor haar zorgen, ze krijgt nu levensverlengende chemo's.
Mijn volgende tattoo (13 april) is dan ook een "mom&dad" tattoo waarbij hun beide handtekeningen geplaatst worden.
Antheman schreef:Jeddah schreef:Prachtig!!
Ja, het bevalt SUPER ik ben heel, heel, heel erg gelukkig in de VS. Echter ben ik nu tijdelijk weer in NL, bij mijn moeder die longkanker heeft. Ik blijf hier voor haar zorgen, ze krijgt nu levensverlengende chemo's.
Mijn volgende tattoo (13 april) is dan ook een "mom&dad" tattoo waarbij hun beide handtekeningen geplaatst worden.
Goh, mijn mams heeft ook kanker.
sterkte!!
Ik wil geen grammatica fouten die voor de rest van mn leven op mn lichaam zitten dus bedankt voor je reactie!