Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 12:04

Bij mij mogen bijna me vlechten eruit word ze al aardig zat en beginnen al uit te groeien.

Alleen of ik daarna weer extentions in ga doen weet ik nog niet, ik heb hier die micro rings nog liggen in het blond.
Maar mijn eigen haar is een heel stuk donkerder (geen idee welke kleur) ben altijd al blond geverft maar wil nu toch kijken voor misschien mijn eigen haar kleur terug te laten verven bij de kapper.
En misschien dat ik de extentions probeer mee te verven zelf en dan die erin stop, want vind het wel leuker met.
Maar ligt er ook aan hoe mijn eigen haar nu is als de vlechten eruit zijn.

lucifertje

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 13:05

Haai meiden,

Door jullie topic wil ik ook weer extensions.. Ik ben geinteresseerd in de Luxys. Ik twijfel alleen heel erg over de kleur. Nu heb ik natuurlijk wel gelezen dat je ze kan en mag retouneren. Heeft iemand dat al eens gedaan?
Is de gewichtsverdeling goed? Niet dat je hoofdhuid strak getrokken word, door het gewicht. Anders wil ik ze graag bestellen!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 13:27

Je kan ze ook gewoon verven/laten verven door de kapper :)

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 13:38

lucifertje schreef:
Haai meiden,

Door jullie topic wil ik ook weer extensions.. Ik ben geinteresseerd in de Luxys. Ik twijfel alleen heel erg over de kleur. Nu heb ik natuurlijk wel gelezen dat je ze kan en mag retouneren. Heeft iemand dat al eens gedaan?
Is de gewichtsverdeling goed? Niet dat je hoofdhuid strak getrokken word, door het gewicht. Anders wil ik ze graag bestellen!

Ik heb zelf de Luxy's en ze bevallen super!
De meiden hebben op youtube ook 'n filmpje waar ze de verschillende kleuren laten zien, ook kun je een foto op hun facebook zetten en vragen welke kleur het beste bij je past.
Gewichtsverdeling.. ligt er 'n beetje aan hoe je ze indoet(mijn kapper doet 't weer anders dan ikzelf en de meiden van luxy) natuurlijk voel je de extensions maar ik heb er nooit last van gehad(hoofdpijn o.i.d.)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 13:55

Weet iemand hier hoe je kan controleren of gekochte extensions van echt of nep haar zijn ? :)

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 14:08

Mijn afspraak van donderdag is verzet naar aankomende woensdag ! :) Dat kwam even beter uit, hoop alleen dat die krul overeenkomt met mijn eigen haar..

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 14:09

Authentic schreef:
Weet iemand hier hoe je kan controleren of gekochte extensions van echt of nep haar zijn ? :)

Als je ze kunt krullen en stijlen zonder dat je extensions eraan gaan zijn ze echt, anders nep :)

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 14:12

Ik heb mijn eigen haar aangepast aan mijn luxy's qua kleur. Had chocolade bruin besteld en mijn eigen haar was iets lichter. Je kunt je luxy's idd ook verven maar daar zijn ze mij iets te duur voor. Ook ben ik bang dat ze toch minder mooi ervan worden.
Ik heb geen last van hoofdpijn end. Gewichtsverdeling is prima, moest wel wennen aan het extra gewicht erbij....

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 15:06

Ik heb zelf heel veel kleuren in mijn haard, bruin, d blond en blond.. Ikheb die van Socap, ik ga naar de groothandel en stemmen het meteen af.. Die van Socap hebben meestal 2/3 kleuren dus 1 etensions met meerdere kleuren! Echt heel mooi en natuurlijk ziet het er uit.. Ik heb nu ook 2 soorten extensions een bruine met wat lichter bruin een d blond met blond, en dan doe ik ze ook omwisselend in mijn haar 2 donkere 1 lichte, 2 donkere 1 licht, ect..
Ziet er heel natuurlijk uit,
Ik zal bij de kapper dan een before en after foto maken ;)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 15:08

Marlies94 schreef:
Authentic schreef:

Als je ze kunt krullen en stijlen zonder dat je extensions eraan gaan zijn ze echt, anders nep :)

Maar dat zijn net niet de dingen die ik ermee wilde doen haha :P

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 16:34

Authentic schreef:

Je voelt en ziet het bijna altijd meteen. En anders even een plukje door je stijltang (even op de hoogste stand, min 180 graden, zetten want er zijn tegenwoordig ook kunstoffen die tot 180 graden verwarmd kunnen worden) halen en als het verbrand stinkt of zelfs smelt heb je kunststof, anders echt.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 17:55

Ik heb de luxy's besteld! Ben heel erg benieuwd hoe ze zijn!!!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-11 00:52

Dankje Focussed :D

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 13:20

Ik heb haar besteld van Indian Gold, lichtste blond 50 cm Tight Curly.
Hopen dat deze wel goed krult, maar ben er niet bang voor. :=

Afbeelding
(Deze krul)

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 10:36

xSOULSISTER schreef:

Afbeelding
(Deze krul)

Haha wat is dat voor een mutsje op het rechter plaatje dan?
Was je trouwens veel duurder uit dan voor je SoCap extensions nu?

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 15:59

_Lot_ schreef:
xSOULSISTER schreef:

Afbeelding
(Deze krul)

Haha wat is dat voor een mutsje op het rechter plaatje dan?
Was je trouwens veel duurder uit dan voor je SoCap extensions nu?

Weet ik niet := stond er al bij, heb het ook maar van google.
Voor mijn extensions + zetten van Socap was ik zonder verzorgingproducten volgensmij iets van 380 kwijt en nu diezelfde prijs (ongeveer) voor alleen het haar zonder te zetten. Voor het zetten kun je dus nog wel 100, of meer bijtellen.. Ben benieuwd naar het haar, het komt zometeen binnen als het goed is. Bij TNT staat dat de postbode onderweg is dus. *D

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 16:01

Focussed schreef:
Authentic schreef:

Je voelt en ziet het bijna altijd meteen.

Inderdaad, in mijn nieuwe klas zit een (buitenlands) meisje en heeft dan van die vlechten bovenaan en dan het nephaar meegevlochten.. Maar dan zie je ook meteen dat het syntetisch(?) haar is.. Het glanst te onnatuurlijk vind ik, gewoon van dat barbie haar. :')

Zo hebben ze mij ooit met mijn clipins wijsgemaakt dat ze echt waren (die van JoshHair uit Tilburg van het vorige topic.) Tot ik het ging stijlen.. Toen kon ik er niks meer mee..

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 17:00

Authentic schreef:

De brandproef :D.
Trek 1 haar eruit, hou er een vlammetje bij.
Smelt het en blijft er een zwart bolletje over: plastic / nep
Brand het weg met een vlammetje dan is het echt haar

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 22:24

Morgen ochtend is het zo ver! ben benieuwd :D Ik zal gelijk resultaat plaatsen O:)

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 00:57

Hoi!

Lees al een poosje stiekem mee in dit topic omdat ik aan het rondkijken ben voor clip in extensions.
Nu ben ik aan het kijken voor de Luxy Hair extensions omdat ik goede dingen erover hoor en ik het een hele fijne prijs vind. :) nu wil ik gaan bestellen alleen ik weet echt niet welke kleur er nou dichtbij komt. Ik hoopte zelf een beetje op de bleach blonde maar als ik daar weer foto's van zie dan lijkt die wel extreem licht. Wie o wie weet welke kleur een beetje in de buurt komt van mijn haar? En kan ik het anders de extensions eventueel verfen?

Even een foto van mijn haar kleur, voor de rest sta ik er een beetje gek op.
Afbeelding

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 08:50

xSOULSISTER schreef:
Weet ik niet := stond er al bij, heb het ook maar van google.
Voor mijn extensions + zetten van Socap was ik zonder verzorgingproducten volgensmij iets van 380 kwijt en nu diezelfde prijs (ongeveer) voor alleen het haar zonder te zetten. Voor het zetten kun je dus nog wel 100, of meer bijtellen.. Ben benieuwd naar het haar, het komt zometeen binnen als het goed is. Bij TNT staat dat de postbode onderweg is dus. *D

Hoeveel stuks heb je? Het meisje waar ik ze bij zet die zet ze namelijk voor 50 euro bij 100 stuks, 60 euro voor 150 geloof ik..
Wie weet is dat een optie voor je in het kader van de bezuinigingen :')

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 12:55

Ik zal morgen nog even een foto laten zien van mijn original socap extensions 125 stuks 55cm en ik heb 4 kleuren in mijn haar alleen krult mijn eigen haar meer :( en het is echt heel lang.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 16:01

Ben je wel tevreden Marlies94? Het is vaak zo dat na een aantal dagen het pas echt goed zit ook omdat je eigen haar en dan mooier tussen hangt. En 4 kleuren? wauw! Dat moet wel een natuurlijk effect geven? Ben erg benieuwd!

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 17:15

kaas_ schreef:
Hoi!

Lees al een poosje stiekem mee in dit topic omdat ik aan het rondkijken ben voor clip in extensions.
Nu ben ik aan het kijken voor de Luxy Hair extensions omdat ik goede dingen erover hoor en ik het een hele fijne prijs vind. :) nu wil ik gaan bestellen alleen ik weet echt niet welke kleur er nou dichtbij komt. Ik hoopte zelf een beetje op de bleach blonde maar als ik daar weer foto's van zie dan lijkt die wel extreem licht. Wie o wie weet welke kleur een beetje in de buurt komt van mijn haar? En kan ik het anders de extensions eventueel verfen?

Even een foto van mijn haar kleur, voor de rest sta ik er een beetje gek op.
Afbeelding

Je man ze altijd verven de extensions, is geen probleem, ik heb geen ervaring met Luxy's
Echter vind ik je haar erg droog uitzien, dus weer blonderen/verven lijkt me niet heel gezond!

Nog 6 daagjes en dan krijg ik ze ook gezet :) Socap, 2 kleuren maar ook elke extension is ok verdeeld in 2 kleuren, dus krijg er ook met 4 kleuren, ziet er natuurlijk uit, had ze vroeger zelfs met 3 kleuren en die weer verdeeld in 2, dus had ik 6 kleuren, echter hadden ze de tussen kleur niet op voorraad, dus ga het dit keer zonder doen..

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 18:39

Klopt mijn haar was daar erg droog, ben ondertussen naar de kapper geweest en is een stuk korter. Ik heb ondertussen maar bleach blonde besteld, dus ben benieuwd :)