Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lucifertje schreef:Haai meiden,
Door jullie topic wil ik ook weer extensions.. Ik ben geinteresseerd in de Luxys. Ik twijfel alleen heel erg over de kleur. Nu heb ik natuurlijk wel gelezen dat je ze kan en mag retouneren. Heeft iemand dat al eens gedaan?
Is de gewichtsverdeling goed? Niet dat je hoofdhuid strak getrokken word, door het gewicht. Anders wil ik ze graag bestellen!
Authentic schreef:Weet iemand hier hoe je kan controleren of gekochte extensions van echt of nep haar zijn ?
_Lot_ schreef:xSOULSISTER schreef:Ik heb haar besteld van Indian Gold, lichtste blond 50 cm Tight Curly.
Hopen dat deze wel goed krult, maar ben er niet bang voor.
(Deze krul)
Haha wat is dat voor een mutsje op het rechter plaatje dan?
Was je trouwens veel duurder uit dan voor je SoCap extensions nu?
Focussed schreef:Authentic schreef:Weet iemand hier hoe je kan controleren of gekochte extensions van echt of nep haar zijn ?
Je voelt en ziet het bijna altijd meteen.
xSOULSISTER schreef:Weet ik nietstond er al bij, heb het ook maar van google.
Voor mijn extensions + zetten van Socap was ik zonder verzorgingproducten volgensmij iets van 380 kwijt en nu diezelfde prijs (ongeveer) voor alleen het haar zonder te zetten. Voor het zetten kun je dus nog wel 100, of meer bijtellen.. Ben benieuwd naar het haar, het komt zometeen binnen als het goed is. Bij TNT staat dat de postbode onderweg is dus.
kaas_ schreef:Hoi!
Lees al een poosje stiekem mee in dit topic omdat ik aan het rondkijken ben voor clip in extensions.
Nu ben ik aan het kijken voor de Luxy Hair extensions omdat ik goede dingen erover hoor en ik het een hele fijne prijs vind.nu wil ik gaan bestellen alleen ik weet echt niet welke kleur er nou dichtbij komt. Ik hoopte zelf een beetje op de bleach blonde maar als ik daar weer foto's van zie dan lijkt die wel extreem licht. Wie o wie weet welke kleur een beetje in de buurt komt van mijn haar? En kan ik het anders de extensions eventueel verfen?
Even een foto van mijn haar kleur, voor de rest sta ik er een beetje gek op.