Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

In het beging strubbelde het ook met mijn schoonmoeder, maar ze weet nu, dat ik altijd voor haar klaar sta, maar niet naar haar pijpen dans.

Fijne peptalk gehad en we gaan er weer de volle 200% voor!
Kids hebben net foppertjes gegeten
Zo noemde onze jongste vroeger de poffertjes altijd dus die houden we erin
En nu zijn ze lief aan het spelen (lees: de eerste verdieping op stelten zetten) en kan mams rustig bokken
En daarna de ontplofte kamers weer op orde brengen 
Ik ben ermee bezig om dat te veranderen maar man man wat is dat moeilijk als dat jaren je "overlevings"-strategie is geweest.
ik zit tegenwoordig meer in overleg dan dat ik daadwerkelijk aan het werk ben
Overdracht is toch meer werk als gedacht, eigenlijk wil ik te goed overdragen, omdat ik bang ben, dat het niet goed gaat als ik weg ben. Dit denk ik niet alleen, maar mijn manager ook. Geeft geen goed gevoel
SAKKIA schreef:gewoon doen en dan zie je vanzelf hoe makkelijk het is ;)
Klinkt stom maar zo is het wel. ik ben echt iemand die niet over zich heen laat lopen en als je dat ook uitstraalt zullen mensen dat niet zo snel proberen ook. niet dat ik nou zo';n bitch ben, maar ik probeer wel zelfverzekerd over te komen, terwijl ik dat toch echt niet altijd ben.
Zo net in overleg gezeten en nu wil de volgende alweerik zit tegenwoordig meer in overleg dan dat ik daadwerkelijk aan het werk ben

Voor vanavond heb ik een film op het programma, ben lekker alleen thuis en heb een lekker jankfilm uitgezocht My Sisters Keeper, kennen jullie die?
Tot straks!

Probeer het los te laten, je vertrekt niet naar de andere kant van de wereld waar geen foon of i-net is, je blijft gewoon bij hetzelfde bedrijf werken, ze kunnen je altijd bellen. Ennnuuhhh... geen mens is onmisbaar ook al denken velen van wel. De wereld blijft gewoon doordraaien! Maar ik herken het wel hoor, zou hetzelfde hebben, maar tegen een ander is het makkelijker gezegd dan tegen jezelf. Lekker lopen, koppie leegmaken en vergeet niet een doos tissues te kopen
Ken de film niet, gelukkig maar anders staat L'town blank
da's niet de bedoeling, het paardenvirus, daarmee wil ik ze graag besmetten, niet met een trekkervirus
daar heeft mams nix an
Hij heeft als mini al bij me op paard gezeten, vorig jaar op de shet en mn zus stuurde vant weekend een berichtje....Too cute!
op het paard!
Aaaaahhhhh!!!!
Later nog paar stukjes gefilmd. Wel gelachen ohr! 
Net lesje 32 gelopen van de 10km. Nu ik het opzoek, denk ik: he?! per ongeluk de verkeerde les gelopen
Ga straks eerst maar eens opzoeken waar ik echt gebleven ben. Het gekke is wel, loop die les wel uit.

zie het helemaal voor me!

Heb ik weer..
Ist meegevallen?

Zie 't al voor me...

vind ze zo mooi!!
Tja ze zijn af en toe een beetje lomp, 
Gister even niet.
Ik heb ze in huis, ga toch maar eens beginnen want ik heb wel veel van deze dingen