Wat gek dat de meesten van jullie geen gevoel meer in de tepels hebben! Ik heb bij beide kanten wel gevoel, direct na de operatie ook al naar mijn weten.
Ik had ook gelijk erna wel gevoel, het voelde toen heel erg of alleen m'n tepels verdoofd waren... Ze reageren ook op kou, alleen is de ene wat trager als de ander
Mijn PC gaf bij mijn eerste gesprek al aan dat die gevoelloosheid wel een jaar kan duren. Dus komt vast allemaal goed dames!
Nou ik heb gedaan wat Lilian zei. Ik heb vanmiddag naar mijn nieuwe afdeling gebeld. Diegene die ik moest hebben is tot 1 augustus met vakantie, dus heb mijn verhaal gedaan bij haar plaatsvervangster. Ze reageerd heel makkelijk! Ze zei: als je een OK-datum weet moet je dat even aangeven, dan kunnen we je ziek plannen. Wat een opluchting zeg! Al ken ik haar wel beter dan diegene die ik moet hebben. Ik moest van haar wel even een mail doen, en dan zodra ze terug is van vakantie contact met haar opnemen. Hoop dat zij dan ook zo makkelijk reageerd.
Dat van die plooien had ik ook. Maar dat is helemaal goed gekomen hoor
kimberley12
Geplaatst: 22-07-11 11:14
Mijn PC heeft bij mij een andere uitvoering van de borstverkleining gedaan, heeft ook net bijscholing in Amerika gedaan. Maar er zijn vele soorten uitvoeringen van een borstverkleining, bij mij heeft hij het zo gedaan dat ik wel borstvoeding nog kon geven, omdat ik nog jong was.
Li_lee_yang
Geplaatst: 22-07-11 15:17
s_casper schreef:
Dat van die plooien had ik ook. Maar dat is helemaal goed gekomen hoor
@kadadanzlover: super dat je het hebt aangedurfd om alvast de nieuwe afdeling te informeren! En voel jij je nu niet een beetje idioot omdat jij je daarvoor zo druk hebt gemaakt?
Pfiew, gelukkig dat de plooien nog weg trekken Hoe gaat het met alle geopereerden? ^^
kimberley12
Geplaatst: 22-07-11 17:42
Met mij gaat het op zich wel goed, alleen heb ik waar de grootste hechtingen zaten, ontstekingen zitten, in totaal 4 stuks....Het voelt wel een beetje eng zo zonder hechtingen, maar zit misschien ook tussen de oren...
oh wat vervelend van die ontstekingen, krijg je daar nu wat tegen?
Met mij gaat het goed, vd week teveel gedaan toen had ik steeds een steek in mijn linkerspier, maargoed dat zien we dan maar als teken dat ik nogsteeds legaal lui mag zijn.
Vanaf wanneer gaan/gingen jullie weer beugel-BH's dragen? Ik hoor van sommigen na 2 week al (zo snel! pff ), en van sommigen na een paar maand nog niet eens...
@Kimberley12 Zo, 4 ontstoken plekjes zijn veel, zeg! Gelukkig is mijn ontstekinkje maar klein, en maar 1 plekje... Heb je het ziekenhuis hier nog voor gebeld?
Ik draag een beugel sportBH, op aanraden van de PC. (Fila sportbh is dat). Heb er totaal geen last van, vind het eigenlijk zelfs erg prettig
Voor mij is de operatie nu 10 dagen geleden en ik voel me super! Heb eigenlijk nergens last van! Volgende week woensdag worden de hechtingen eruit gehaald. Ben benieuwd!
MelanieB
Geplaatst: 22-07-11 19:30
Ik ben nu 8 of 9 wkn verder en ik gebruik nog geen beugelbh, vind dat nog niet fijn idee, draag nog ff sportbh's en savonds niks.
kimberley12
Geplaatst: 22-07-11 19:41
Ik had de chirurg opgebeld om te vragen voor de ontstekingen, ze gaan er geen medicatie voor geven, als advies gaf hij aan, goed spoelen onder de douche, en voldoende rusten....
Ben vandaag voor het eerst in bad geweest, durfde niet eerder.