Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 20:14

Wauw Wendy, wat super!! Gefeliciteerd, dit is weer een mooie opsteker! :j
Balen Sas van je kleding.ik vind de broek ook klein vallen, maar ik hou hem toch! :D
Bom, ik zoek een horloge met gps. Ik ben erg gecharmeerd van de Garmin. Omdat mijn vriend nu officieel met het virus is besmet, kan hij hem ook gebruiken.
Hopen dat je kids niet weg waaien! Wat ze allemaal niet over hebben voor snoep :+

hetbommeke

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 20:35

Kids zijn weer terug met zak vol suiker ;) ach de tandarts moet ook op vakantie :+

Fan, is een tellie met gps een idee? Ik vind t ideaal, heb m'n muziek erop, gps aan, calorie teller aan. En die van mij is ook nog super klein, past in het zakje achter op mijn kont :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 20:35

Arme kids in de regen en wind...

Ja, ben heel blij, zijn er genoeg die 'm niet mogen doen. Nu natuurlijk nog wel slagen... :=

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 20:40

Hoe lang ben je dan bezig en hoe vaak moet je er dan naartoe? 1x per maand of per week?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 20:42

De cursus duurt 10 avonden, volgens mij 1 keer per week, plus het examen. De cursus begint in januari, meer info krijgen we in december.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 20:53

Aha, was even nieuwsgierig. Leuk hoor :j ook wel weer spannend.

Zag dat het t hele weekend K-weer blijft. Helaas pindakaas. Wind gaat morgen wel iets liggen, misschien toch wel even lopen en knolhobbelen :D

En ik hoef de komende tijd geen snoep te kopen, man wat hebben ze weer veel gekregen.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 21:04

Ja spannend en leuk... :D Heb er zin in!

Haha, snaaigoed genoeg dus, en dan is Sint ook al weer vlakbij... :=

Hoop toch ook morgen ff te lopen hoor...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 22:57

Ik denk dat ik de hele set maar gewoon terug stuur :j
Ik zal zo even de pakketjes klaar maken, ook die van de H&M :j Heb andere leuke dingen ook gezien bij de H&M weer, dus ik denk dat ik beter mijn geld daar aan kan besteden. Ik heb denkik ook wel genoeg hardloopkleding :j Heb al 3 lange broeken en 3 jasjes en 2 shirts met lange mouwen, dat is ook wel genoeg :+

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 00:15

Een tellie met die opties heb ik niet. Heb een foon van het werk, en dat is er nog één waar je alleen mee kan bellen. :=
Heb er nog aan gedacht om een er een ander abonnement naast te nemen, ik denk alleen dat het zonde van mijn geld is. Koop ik toch weer zo'n mooi horloge voor *D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 09:21

Pfff, das veul meer dan ik heb Sak... Ik heb een 3/4 broek en een lange broek, 1 tanktop, 1 shirt met korte mouwen en 1 shirt met lange mouwen voor het hardlopen... :=

Das waar Fanneke. Een telefoon aanschaffen enkel voor het hardlopen is zonde van het geld... :j

Ga vanavond rondje van 20 minuutjes doen met 5 minuten stevig doorhollen en dan 1 minuut wandelen heb ik besloten. Zondag dan een rondje 5 km op gematigd tempo en zonder heuveltjes en daarna moet ik weer echt fit genoeg zijn om op 'normaal' niveau te trainen.

Vanavond ook Lis en 1 projectje rijden nog, dus ik kom wel netjes aan mijn beweging zo... _O-

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 10:00

Goedemorgen :O

Wat een weer nog steeds zeg, ik heb echt slecht geslapen terwijl ik normaal met storm juist heel geod slaap.
Met hoofdpijn opgestaan vanmorgen :n
Mijn baas is net ziek naar huis gegaan, die heeft zijn verstandkiezen laten trekken zonet, terwijl hij dacht dat hij alleen een verkennend gesprekje zou hebben :+

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 10:21

Aaaah arme baas... :D

Hier supergoed geslapen, maar geen zin in werken... Heb ook alweer alles al af... *zucht*

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 10:23

Ik heb het ook niet heel erg druk vandaag eigenlijk.......
Wat kleine dingen om te doen en dat ga ik dan zo ook maar eens doen en dan ga ik eens op zoek naar een geschikte opleiding voor mij om me te scholen als kerngebruiker office 2007 :j

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 10:25

Oh das wel leuk, weer een opleiding. Heb net al het huiswerk gemaakt voor de training die ik voor/via werk volg, ben benieuwd of ik voor de jurycursus veel thuis moet doen...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 10:27

Nou ja dit is per onderdeel 14 uur les......
Ik denk dat wat me nu aangeboden wordt ik niet naar de lessen van Outlook hoef, de meeste problemen die er nu zijn bij Outlook kan ik allemaal gewoon oplossen, ook als ze heel diep de applicatie ingaan :j
Word en vooral Excel kan ik nog wel wat bij spijkeren :j

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 10:29

Leuk hoor, opleidingen/trainingen volgen kan nooit kwaad...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 10:40

ja is ook goed voor me want ik ben niet zo heel erg gemotiveerd meer en ik merk dat ik het kerngebruikersgedoe wel heel erg leuk vind.
Kreeg afgelopen week trouwens de opmerking dat ik zoveel kennis had van ICT of ik geen functioneel applicatiebeheerder zou willen worden ?? Niet dat die vacature er nu is maar in de toekomst misschien.
Dat zou ik ook wel wat vinden denk ik hoor :j Als die functie vrij komt zou ik er wel over nadenken om te solliciteren denk ik :j

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 10:50

Oh das ook leuk idd. Jij zit sowieso wel in het IT-verhaal bij jullie toch?

Oeh, zo leuk! Mijn collega (trainster) gaf net al een korte toelichting op mijn analyse die ik gister had gemaakt... Krijg binnenkort een uitgebreide, wel heel leuk hoor, ze kwam meteen weer met punten dat ik dacht: Ja, idd... :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 11:02

officieel zit ik niet in het ICT verhaal, maar ik heb een collega en die werkt maar 2,5 dag in de week, dus die is er vaak niet. Is er ook nog vaak niet omdat ze ziek is of de kinderen ziek zijn o.i.d. dus ik doe heeeeeel veel. Weet ook eigenlijk nog beter wat er speelt :o
En ik heb natuurlijk een heel groot deel van het project gedaan, terwijl zij er later pas bij kwam :j
Ik vind het wel heel erg leuk.

Zo'n analyse lijkt mij ook wel heel erg leuk :j Krijg je dan je sterke en zwakke punten naar voren?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 11:05

Leuk hoor, wie weet voor in de toekomst dus... :D

Je krijgt een "kleur" en positie. Je krijgt eerst een verhaal van hoe je bent, waar je talenten liggen etc. Dan heb je een lijst met sterke punten die daaruit voortvloeien en een lijst met zwakke/aandachtspunten. Ook zit er een lijst bij van eigenschappen die jouw tegenovergestelde persoon zou hebben, dit zijn vaak eigenschappen waar je moeite mee hebt om mee om te gaan. Je krijgt dan tips om daar wel mee om te gaan. Tenslotte zitten er nog een paar staatjes bij, wat je bewust en onbewust aangeeft etc en hoe je energie-inzet is... Is een totaal rapport van zo'n 20 pagina's...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 11:07

Oke dat lijkt me echt heeeeeeel interessant :j Dat wil ik ook!!!!!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 11:09

:D Moet je zorgen dat je baas een management-training ofzo volgt, of een team-buildingsessie... Dan kunnen we voor jou vast wel zo'n analyse regelen (kost normaal gezien 255 euro). :D

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 11:34

Wen, welke kleur en positie heb jij?

Ik heb een tijd geleden ook zo'n test gedaan, onze hele dienst (300 mensen) heeft 'm overigens gedaan en bij mij kwam eruit dat ik een bemiddelaar was, met veel geel (creatief) en groen (zorgzaam) boven de middellijn. Daarna blauw (feitelijke type) en helemaal weinig rood (motivator/dominante/assertief).

In mijn onderbewuste zit iets meer rood en minder blauw maar dat is het dan ook.

Is jouw test ook zoiets?

Sas, jij mag helemaal geen hardloopkleren meer kopen, jij hebt al genoeg ;) :+ :j

Fan, dan wordt 't een dure tellie :j Misschien aan de Sint zo'n Garmin vragen of aan de Kerstman :D

En gaat de wind nog liggen vandaag? Man man wat een weer :n Wilde vanavond rond half 8 knolhobbelen en dan rond 9 uur nog een rondje hardlopen :j

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 11:39

Jep, via waar hebben jullie die test gedaan?

Ik ben Inspirerende Motivator, geel, met veel blauw en rood boven de middellijn. :D Onderbewust alleen rood boven de middellijn.

Ff kijken of ik plaatje kan vinden... Dit is (in het engels) de uitleg: http://www.insights.com/Libraries/Facts ... .sflb.ashx

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 11:50

Yep, da's hetzelfde als bij ons. Gebasseerd op de theorie van Jung. Errrrruuuuug leuk, als ik mijn insights profiel lees herken ik echt mezelf erin. Heb 'm op mijn werk liggen, ben nu thuis dus ik kan zo niet snel kijken maar op het wiel dat ook ergens in het profiel zit, zit ik in hokje 146, kan dat?