Hier vandaag veel jury gespeeld op de onderlinge, erg leuk om te doen. Daarna met stalgenootje op wedstrijd. Lis was vrij, kreeg dat echt niet fatsoenlijk ingeplant vandaag.
sjuutje: een halve marathon is 21 km. Maar des ondanks lekker bezig
Jaan81
Geplaatst: 12-09-10 18:22
*schopt sjuutje....* btw: 16 km is nog geen halve maraton ej Aangezien hele marathon 42,195 km Maar knap dat je voor de 16km gaat!
Mandyy: Ik liep een les wel eens over als ik niet tevreden was of echt tekort kwam bij een les. (ademtekort, niet kon volhouden of extreem last ervan nadien) Moet je op je eigen gevoel doen, denk ik.
Wij hebben vanaf 14u lekker in de tuin gezeten! BBQ aan, lekker met de fam.... Heerlijk! Had DutchRunners voor mn zus mee op usb, dus die heeft t nu ook en gaat van de week beginnen.
Voel me wel wat beter, maar zeker nog geen 10. Hoofdpijn is er nog steeds, die loopt echt te zeuren, loopneus en wat last van mn keel. Tis t nét niet zeg maar... Nou ja, we'll see!
sjuutje
Geplaatst: 12-09-10 18:24
Angela_ schreef:
sjuutje: een halve marathon is 21 km. Maar des ondanks lekker bezig
Oeps... dacht klinkt wel goed zo'n halve marathon... die 21 gaat nog even niet lukken hoor....
hetbommeke
Geplaatst: 12-09-10 18:36
Pfoe, voel mijn benen best nu, toch wel een lekkere training.
Vanmiddag met paard aan de gang, ging ook lekker, beide in het zweet gewerkt
Daarna poezel opgehaald en 't is een skattie Ze heeft eerst de hele huiskamer en keuken verkend, beetje gespeeld en is nu op de bank in slaap gevallen, bij mijn dochter. Die twee hebben elkaar echt gevonden
Op naar de 16 Sjuutje! Ik vind de 10 al een hele prestatie!
Beterschap voor de mensen die zich niet helemaal lekker voelen.
Zo, ik vind het knap Pauline dat je dat allemaal red!
Mandyy, ik doe een training over als hij voor mijn gevoel echt heel slecht ging (Veel lichamelijke klachten) of als ik hem niet gehaald heb
Heb net zelf ook weer een rondje gelopen. Had even rust genomen, omdat ik ander werk heb en dat even wennen was. Moet zeggen dat ik wel weer even lekker vond om te lopen! Vanaf woensdag ga ik ook taekwondo weer oppakken (2 jaar +- niet meer gedaan omdat ik daar geen tijd meer voor had). Dus als het goed is moet mijn conditie de komende tijd weer een stuk verbeteren!
Ow, wat gaef, teakwondo! Waarschijnlijk niet te vergelijken; Heb aantal jaar jiu-jitsu gedaan. Was ook altijd zó heerlijk! Gaat helaas niet (meer) door chronische rugklachten, maar anders zou ik t zo weer gaan doen! Superuitlaatklep!
Talsha
Geplaatst: 12-09-10 19:14
Is inderdaad een leuke sport en een geweldige uitlaat klep! Was 7 toen ik ermee begon en ben er nu dus door te weinig tijd 2 jaar mee gestopt. (heb er dus ongeveer 10 jaar opgezeten) Mijn trainer zij al tegen mij, we gaan van jou weer een topper maken (dat houd dus in dat ik weer veeeeeeel ga trainen! Wel rustig opbouwen natuurlijk! ) en daarmee dus geweldig goed voor mijn conditie en zelfbeheersing/zelfvertrouwen.
Jiu-jitsu,heb er vaker van gehoord. Ben nu alleen een beetje kwijt wat het ook alweer precies in houd. Ook veel met stokken toch? Jammer dat je het niet meer kunt! Is er geen sport in die richting die je nog wel kunt doen met je rug?
Jiu-jitsu is soortje zelfverdediging, kort door de bocht. Nee, ik houd t wel bij paardrijden, hardlopen, af en toe fitnessen en dansen. Vind het mooi zo. Kost ook weer allemaal tijd en geld en op dit moment steek ik dat dan t liefste in mn knollies
Ahhh ze wordt er alleen maar schattiger op, elke keer dat ik haar zie, Bom!
stalxpaard, zeker met een gevoelige plek als een knie zou ik beginnen met hele goede schoenen aan te schaffen Dan kan je schema's downloaden als Dutchrunners of Start to Run om te beginnen
ik ga zo ook weer hardlopen, bekomen van mijn paardrijspierpijn Tijd dat ik weer hardloop, maar wacht even tot het iets later is, ivm eten en ik hou van lopen in de schemering.
Oh... wat naar altijd die kittens... wie wil dat nou (niet)?
Zo, het is droog hier. Het wordt al donker, maar trek toch de hardloopkleding nog even aan. Ben benieuwd hoe het gaat, lesje 9
hetbommeke
Geplaatst: 12-09-10 20:07
Het zou verboden moeten worden, die kittens
O en ze heet Indy, was ik vergeten te melden zal jullie de komende weken wel op de hoogte houden, met foto's, heul veul foto's vinden jullie natuurlijk helemaal niet leuk
Fanneke
Geplaatst: 12-09-10 20:24
Aaah Indy, leuke naam!! Wat een schatje is het! Smelt helemaal weg bij je éénnalaatste foto! Sjuutje, wat goed zeg! Op naar de 16!!!
he he, daar ben ik weer. Ging lekker vandaag. Wel een pittige training, maar goed uit kunnen lopen. Laatste 2 minuutjes nog wat versneld. Vandaag voor het eerst met de echte hardloopkleding gelopen en dat loopt echt een stuk fijner! Zoveel verschil had ik niet verwacht
Bom wat een vreselijke schat is dat zeg. Nou ik ben niet meer geweest, onverwachts bezoek op zondag zou ook verboden moeten worden Maar goed het was wel heel gezellig Dinsdag maar weer een poging........
Ben ook erg moe trouwens want gisteren een leuk feestje gehad, maar geen kater want ik was bob Vriendlief was wel een beetje uit zijn doen vanmorgen
Mirkim
Geplaatst: 12-09-10 22:29
@ Mandyy,, ik vind het verschil tussen beginners en gevordende vrij groot. Van de gevorderde wordt verwacht dat ze deze week een half uur 30 minuten kunnen rennen, de beginners zijn eigenlijk vanaf een 0 punt begonnen en doen nu hoofdzakelijk intervalletjes en nog geen langere stukken.
@ Sakkia, vandaag moest ik een beginners stuk lopen van 18 x 1 minuut rennen (tussendoor dus 1 minuut wandelen). Die man wilde eerst kijken hoe ik liep en zei in het allerbegin tegen mij toen hij mij nog niet had zien lopen: 'aangezien dit je eerste keer is, denk ik dat we je maar tot 9 x 1 minuut weer terug sturen'. Ik was echt wat over de zeik en bleek ook wel dat ik dus heel makkelijk meeliep met de rest. Dat was dus echt leuk!
Ik duik mijn nest in, dit hardlopen, paardrijden en vanmiddag tot net gewerkt... Ik ben best moe
Oh kijk en ik heb al 15x 1 minuut lopen en daartussen dribbelen gedaan, dus dan staan we wel ongeveer gelijk. Jouw tempo zal een beetje hoger zijn denk ik
Nou ik vind dit eigenlijk wel joggen hoor Ik heb dus laatst met 15x 1 minuut hardlopen en daartussen dribbelen 5 km kunnen doen, dus die 15 x was ook wel telkens een serieuze versnelling. Geen idee of dat de bedoeling is trouwens hoor, maar het voelt goed En het gaat me vrij makkelijk af moet ik zeggen