Hoop dat het vanavond opgeknapt is, wil dan even lekker paardrijden.
Maandag ga ik weer hardlopen, neus zit verstopt, keel is rauw en dik en stem ben ik kwijt al sinds woensdag. Manlief en kids vinden het wel prima zo, lekker rustig

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anne_bento schreef:Hallo!
ik val hier even binnen omdat jullie hier misschien wel ervaring mee hebben........ ik loop niet hard buiten, maar wel in de sportschool op een loopband. Nu krijg ik aldoor veel last van mijn schenen, voornamelijk iets aan de binnenkant. Ik heb speciale hardloopschoenen die goed passen. jullie enig idee waar het aan kan liggen? De pijn blijft niet, is meestal vrijwel meteen weer weg zodra ik stop of kort erna..
anne_bento schreef:Hallo!
ik val hier even binnen omdat jullie hier misschien wel ervaring mee hebben........ ik loop niet hard buiten, maar wel in de sportschool op een loopband. Nu krijg ik aldoor veel last van mijn schenen, voornamelijk iets aan de binnenkant. Ik heb speciale hardloopschoenen die goed passen. jullie enig idee waar het aan kan liggen? De pijn blijft niet, is meestal vrijwel meteen weer weg zodra ik stop of kort erna..
MamboBeach schreef:Hoi hoi,
Ik heb een week niet getraind ivm mijn linkerkuit! Vanavond wil ik het weer proberen!![]()
Oh ja, ik doe nu ook een beetje Sonja Bakker erbij, benieuwd hoe lang ik dat vol ga houden, ik hoop dat ik de middag nog redt!