Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Loiz schreef:Ook wanneer vriendlief t altijd veilig doet & nooit iemand anders gehad heeft?
Dus of ik nou een uur later na het plaatsen of 6 weken later met vriendlief zonder condoom zou vrijen maakte niet uit
volgens mijn gyn en dat had ik nadrukkelijk gevraagd. Vriendlief en ik waren/zijn allebei soa vrij
)
Aan de mirena en ik denk ook aan het koperspiraal zitten controle touwtjes daarmee halen ze de spiraal er ook weer uit. Die kan je voelen met je vinger langs je baarmoedermond. Het uitzakken zelf voel je niet echt.. Je kan blijven bloeden of juist niet ligt eraan denk ik hoe die uitgezakt is. Mayasfrenk schreef:bij mij waren de touwtjes eerst wel voelbaar... ( volgens mijn vriend hihi) en nu niet meer.... ( mirena spiraaltje). reden tot zorgen??? ik ben flink hard van mijn paard gevallen tussentijds. en ik weet niet hoe lang het al niet meer te voelen is ( houden we niet bij hihihihi) zou het verschoven kunnen zijn???
Mayasfrenk schreef:bij mij waren de touwtjes eerst wel voelbaar... ( volgens mijn vriend hihi) en nu niet meer.... ( mirena spiraaltje). reden tot zorgen??? ik ben flink hard van mijn paard gevallen tussentijds. en ik weet niet hoe lang het al niet meer te voelen is ( houden we niet bij hihihihi) zou het verschoven kunnen zijn???
kom je daar wel bij haha.
Nu wel weer iets aangekomen (3/4 kilo valt wel mee) maar dat komt meer door te veel snoepen en te weinig bewegen. Heeft de nuvaring niets mee te maken.