Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hetbommeke schreef:Patos, ik dribbel altijd om warm te worden, dat doe ik naar een vast punt, daar rek en strek ik nog even en dan ga ik van start. Op afstandmeten.nl bereken ik dan ook altijd vanaf het punt waar ik nog even rek en strek.
) 

patos schreef:Ik loop ook altijd een stukje in maar wat ik dan doe is eerst een klein rondje lopen in de buurt en dan loop ik weer naar huis en dan kijk ik op mijn horloge en dan begin ik te rennen.Voor de mensen die al langere afstanden lopen: wandelen jullie eerst een stuk of beginnen jullie direct met hardlopen? In dat eerste geval is de tijd over de gelopen afstand toch moeilijk te berekenen?

Angela_ schreef:Het langste wat ik tot nu toe heb gelopen was ongeveer 90 minuten aan een stuk. Misschien kan ik langer, geen idee, nog nooit geprobeerd.
. Morgenochtend voor ik weg ga dan maar
.
8,9 km/u
.
. Had Baloutje lekker meegenomen, hij kan los in het park dus helemaal leuk.
. Ging als ik moest lopen helemaal meerennen en als ik mocht wandelen van Evy keek ie me aan of ie weg mocht, zei ik dat ie mocht, ging ie ff snuffen en z'n eigen ding doen en als ie zag dat ik weer ging rennen trok ie een sprintje naar me toe en ging ie weer met me meerennen. Heerlijk hondje
Angela_ schreef:Gek is dat he? En dat terwijl jij ook een ervaren lopen bent, heel apart vond ik het..