Sophie_midas schreef:Chris schreef:Ik vind piercings zo mooi, ik wil er sowieso ooit nog éénNavel dus, of tong... of lip
Of alle drie?
Dat gaat nog wel even duren.. misschien over twee jaar. Ik wil niet te hard van stapel lopen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa schreef:xLuus schreef:ik ga over 2 weken mijn navelpiercing laten zetten, ben echt als de dood voor naalden pff haha.
dus ben benieuwd! Ga zo maar eens dit topic doorlezen!
Haha komt goed Luus!
Als je echt zo bang bent voor naalden kun je over twee weken met mij mee naar Breda, daar zetten ze hem met verdoving als je wilt. Maar ik denk niet dat dat nodig is want het is opzich zo voorbij, en het prikje van de verdoving is ook niet geweldig.
Lous schreef:Voor de zoveelste keer. Verdoven door middel van een prik met een naald is verboden. Een piercer heeft hier namelijk geen opleiding voor gehad. Bij BodyMX geven ze dus NIET een verdoving door middel van een spuit, maar door middel van een VERDOVINGSSPRAY
Jeroennn schreef:Heehee, ik heb toch een ontsteking te pakken. Gister kwam er wat spul uit.. Heb het eerst met een wattestaafje+heet water schoongemaakt, daarna met een wattestaafje wat Fucidin (ofzo iets) en daarna trekzalf over het bultje. Nu is de druk er echt van af en het is al veel minder!
Dat helpt goed dus!
Emmaa schreef:Lous schreef:Voor de zoveelste keer. Verdoven door middel van een prik met een naald is verboden. Een piercer heeft hier namelijk geen opleiding voor gehad. Bij BodyMX geven ze dus NIET een verdoving door middel van een spuit, maar door middel van een VERDOVINGSSPRAY
Ik heb vorige week mijn navelpiercing bij BodyMX laten zetten met een verdovingSPUIT, geen spray.
Lijkt me dus niet dat het verboden is.
xMendy schreef:Jeroennn schreef:Heehee, ik heb toch een ontsteking te pakken. Gister kwam er wat spul uit.. Heb het eerst met een wattestaafje+heet water schoongemaakt, daarna met een wattestaafje wat Fucidin (ofzo iets) en daarna trekzalf over het bultje. Nu is de druk er echt van af en het is al veel minder!
Dat helpt goed dus!I told you..
phaser schreef:Het is voor piercers verboden om inspuitingen te geven.
Geen enkele piercer zal een medisch diploma hebben om dit te mogen geven.
Er zijn veel teveel risico's verbonden. Het is imo volstrekt illegaal en gevaarlijk.
Edit:
Even de website bekeken en de diploma's bekeken van de personen die in de shop werken.
Enkel de Directeur John Blok heeft de vereiste diploma's om iets toe te dienen.
De rest van de werknemers mogen in geen geval inspuitingen toedienen !
De piercers met status ' doktersassistent ' hebben geen medische voorkennis en zouden zelfs geen inspuitingen mogen geven onder doktersbegeleiding of toezicht.
De verpleegkundigen mogen wél gewone inspuitingen toedienen, maar GEEN verdovende inspuitingen aangezien dit een handeling is dit ENKEL en alleen toegestaan is voor dokters. Er bestaan wel handelingen die kunnen overgedragen worden maar dit is in dit geval niet van toepassing. Dit geldt enkel om pijnstillende inspuitingen en zeker geen verdovende inspuitingen voor een "ingreep".