Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Goed dat je er weer een beetje uit gekomen bent. In de stress komen zal je hele leven lang blijven gebeuren. Het is dus zaak om zoveel mogelijk te leren om er weer uit te komen. Hoe vaker dat je dat beter, sneller lukt hoe fijner. Eigenlijk is elke keer dat je terug valt een kans om weer te leren om er uit te komen
 Goed dat je er weer een beetje uit gekomen bent. In de stress komen zal je hele leven lang blijven gebeuren. Het is dus zaak om zoveel mogelijk te leren om er weer uit te komen. Hoe vaker dat je dat beter, sneller lukt hoe fijner. Eigenlijk is elke keer dat je terug valt een kans om weer te leren om er uit te komen  Postive thinking
 Postive thinking   

Ik ben ook benieuwd naar je therapie soort. Ik zelf heb creatieve therapie en ben daar erg gelukkig mee. Ik heb wel eens wat gelezen over jungiaans..Doe jij ook veel met dromen interpreteren?
 Ik ben ook benieuwd naar je therapie soort. Ik zelf heb creatieve therapie en ben daar erg gelukkig mee. Ik heb wel eens wat gelezen over jungiaans..Doe jij ook veel met dromen interpreteren? 

Na 15 min was ik kapot, daar niet van. Maar toch hadden we samen weer ff vette lol, dus vandaag kan niet meer stuk! Ik heb nog wel een vraag. ik heb op sommige dagen (zoals vandaag) enorm gevoel van hyperactiviteit, niet dat ik ADHD heb, maar gewoon zo'n enorme drive om dingen te doen. En dan ga ik mezelf (spieren) erg vast zetten. herkennen jullie jezelf hier in?
 Na 15 min was ik kapot, daar niet van. Maar toch hadden we samen weer ff vette lol, dus vandaag kan niet meer stuk! Ik heb nog wel een vraag. ik heb op sommige dagen (zoals vandaag) enorm gevoel van hyperactiviteit, niet dat ik ADHD heb, maar gewoon zo'n enorme drive om dingen te doen. En dan ga ik mezelf (spieren) erg vast zetten. herkennen jullie jezelf hier in?                                                         

(Momenteel helemaal niet hihi)
 (Momenteel helemaal niet hihi)                                                         

Maar niet gesloten, we 'weten hoe het voelt' en ik denk dat ik voor allen spreek als ik zeg dat wanneer een nieuwkomer zich openstelt voor ons wij dat ook zullen verwelkomen! Toch?
 Maar niet gesloten, we 'weten hoe het voelt' en ik denk dat ik voor allen spreek als ik zeg dat wanneer een nieuwkomer zich openstelt voor ons wij dat ook zullen verwelkomen! Toch?  

Het is zeker positief denkwerk van je maar het klopt ergens wel, bedankt
 Het is zeker positief denkwerk van je maar het klopt ergens wel, bedankt  al is het lastig om het ook zo te zien.
 al is het lastig om het ook zo te zien.  Mooie foto's trouwens.
 Mooie foto's trouwens.