[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 23:07

Sharona: Ik heb hem een jaar geleden laten zetten in apeldoorn. En ben gister voor ''controle'' gegaan voor m'n eigen gevoel. En kreeg te horen dat ze niet vaak zo;n nette piercingwond zien.. Ik heb hem tot ong 4 maand schoongemaakt met unicura 1 a 2x per dag. En tot weekje terug eigenlijk neit meer gedaan. heb nu weer wat vaker last van soort wondvocht, dus het werd me hier en bij de piercer aangeraden. Maar verder geen probleem. Piercen zelf deed totaal geen pijn, ik ging heel blond vragen toen de naald erin zat of het nog moest? Enige wat ik wel voelde is als ik op mijn buik ging liggen. [Zo val ik altijd in slaap haha]

Bumba01

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 23:17

Phara; Oke, en mag je je staafje ook uitzoeken? (kwa kleur met de steentjes)
Elle; Ja dat had ik ook met mijn tonge en lip, ging ook vragen van ooh zittie er al in? :+ Nou ik zie het vanzelf wel, ik wil hem in oktober ongeveer laten zetten, dus nog genoeg tijd om even navraag bij piercingshop te doen :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 23:23

10 mm wel... 12 mm kreeg ik gewoon twee zilveren balletjes. Ik denk dat die diamantstaafjes niet in 12 mm zijn... :)

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 23:23

Haha erg he. Bij de gaatjes in mn oren had ik tranen in m'n ogen en deze merkte ik dus niet eens.

Phara: Zou ik dan een tien mm hebben? Heb namelijk 2 steentjes erin.

Sharona: Bij de ''mijn'' piercer had je lichtblauw, roze, paars om te kiezen :))

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 23:35

xDramaQueen schreef:
net lekker brutaal toch gewisseld, scheelt een hele hoop als je al een hoop piercings hebt, appeltje eitje ging uiteraard in 1x

[imghttp://i158.photobucket.com/albums/t82/Kleinbeertje/Afbeelding003-1.jpg[/img]
links heb ik nu dus in, bovenop roze miniballetje, onderkant nog kleiner balletje, staafje is 16 mm heb heb nog wat ruimte over, maar jeetje wat lucht dit op, hij tikt niet meer en ik voel helemaal niets meer in mn mond :))

[imghttp://i158.photobucket.com/albums/t82/Kleinbeertje/Afbeelding004.jpg[/img]
klein he :)) maar dat vind ik mooi, je ziet hem nu niet :)) achteraan zie je nog de afdruk van het superballetje.

Staat echt gaaf :j

Kleinere staaf is zóveel fijner!
Voel nu bijna niks van het klein staafje en bolletje na een week dat enorme ding in mijn mond te hebben gehad :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 23:36

Ellee schreef:
Haha erg he. Bij de gaatjes in mn oren had ik tranen in m'n ogen en deze merkte ik dus niet eens.

Phara: Zou ik dan een tien mm hebben? Heb namelijk 2 steentjes erin.

Sharona: Bij de ''mijn'' piercer had je lichtblauw, roze, paars om te kiezen :))

Kan je meten, gewoon de ruimte tussen de twee balletjes meten als hij er in zit. :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 23:39

pharagirlke schreef:
10 mm wel... 12 mm kreeg ik gewoon twee zilveren balletjes. Ik denk dat die diamantstaafjes niet in 12 mm zijn... :)

:j ik heb er 1 in, een roze :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 23:41

urselin schreef:
Staat echt gaaf :j

Kleinere staaf is zóveel fijner!
Voel nu bijna niks van het klein staafje en bolletje na een week dat enorme ding in mijn mond te hebben gehad :+

thanks, ja echt heerlijk die kleine balletjes en korter staafje *\o/* alleen kijk ik t ff aan of om gehemelte kapot gaat of niet, balletje is best scherp, en dat terwjl het diamantje er heel plat inligt mjah maakt niet uit, kijk t ff aan, en anders heb ik nog 100 andere balletjes, maar dan komt er ff effen gouden op :D

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 10:41

@ phara : gefeliciteerd!

@ DQ ik heb ook balletjes met steentjes voor m'n tongpiercing.In het begin kan het idd soms wat scherp aanvoelen, maar dat scherpe 'slijt' er af zeg maar.Ik heb er nooit last van gehad :)

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 10:45

Phara; gefeliciteerd!

Ik heb een keer een staafje gekregen van mn vader, en daar zat ook een diamantje op. Na anderhalve week had ik een hele grote schaafplek op mijn gehemelte zitten, dus heb dat steentje eraf gehaald en een plastic balletje erop gedraait. Ik draai er dus geen balletjes met steentjes meer op..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 11:29

Thanks dames :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:02

marlies85 schreef:
@ phara : gefeliciteerd!

@ DQ ik heb ook balletjes met steentjes voor m'n tongpiercing.In het begin kan het idd soms wat scherp aanvoelen, maar dat scherpe 'slijt' er af zeg maar.Ik heb er nooit last van gehad :)

phara gefeliciteerd :D

ik heb 2 soorten met diamantje, 1tje waar het diamantje er echt uitsteekt en veel omhoog komt, en degene die ik nu inheb en meer besteld bij CF, het zit er meer "in" zeg maar, was gewoon wennen, heb er geen last meer van :D

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:53

Oeeh mooi staafje DramaQueen!
En bedankt voor de plaatjes!

Maar even een vraagje, als je een navelpiercing aan de onderkant hebt. Kan je hem dan ook normaal in met het grote bolletje aan de onderkant of zit dat niet zo fijn :P

Owja en Pharagirlke nog gefeliciteerd !

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:33

ik heb weleens iemand gezien die dat grote bolletje aan de onderkant deed, maar ik vind dat echt geen gezicht :n steekt heel erg uit, en omdat hij gebogen is ziet dat er heel vaag uit, ik kan wel een foto ervan maken als je dat wilt, moet je alleen even w8en tot ik mn bestelling van CF binnen krijgen.

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:56

Haha, is goed!
Ben toch wel nieuwschierig :P!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 14:46

nou heb het ff nu gedaan, vind het zoals ik al zei echt heel lelijk, het hoort gewoon niet, ook met een strak shirtje is het lelijk dan zie je een heel groot uitsteeksel zitten :')

ieder zn smaak maar ik ben er niet zo van gechameerd.
Afbeelding

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 14:49

Hahaha ziet er inderdaad een beetje gek uit :P
Bedankt voor de moeite :)!

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 14:50

Gefeliciteerd Pharka!

K heb nu ook steenje in mn tongpiercing.. die is gewoon fijn, zit er ook in en ligt er niet op, geen scherpe randjes, helemaal niets!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 14:52

ik zat er aan te denken om mn bovenste navelpiercing eruit te halen en misschien opnieuw te zetten omdat hij echt uberscheef is (is scheef gezet) aan de ene kant denk ik laat dat ding toch zitten ik loop toch nooit met een blote buik, maar omdat me onderste kaarsrecht is zie je het echt heel erg.. maar opnieuw zetten werkt niet met training, ik krijg per training zo'n 120 tot 150 stompen in mn buik, dus moeten mn navelpiercings uit, en dat kan niet als hij net gezet is, en inhouden ook niet want dat gaat ontsteken.. dus zit eraan te denken hem er helemaal uit te halen en dicht te laten groeien..

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 14:52

pharagirlke: Gefeliciteerd!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 21:19

geestig, ik ben aan het eten (Chippies) en ineens ligt het bovenste balletje in mn wang :? :\
ik wrijf me tong altijd droog met een tissue, zo heb je meer grip, hij is dus echt heel strak vastgedraaid.. maarja heb het nu weer gedaan... ik speel er niet mee oid dus best vreemd mjah, hij zit weer..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 21:22

Ik heb dat ook altijd met kleine balletjes, die gaan bij mij altijd los. Terwijl ik hem aandraai met keukenpapier enzo :j

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 22:12

ja die dingen zitten echt loeistrak :wow: maar goed, dan weet ik dus dat ik reserve in mn portomonee moet stoppen..

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 22:19

Haha jep, altijd een reserve piercing in je portemonnee, heb ik ook wel es gehad idd :D Oppassen dat je die staaf niet doorslikt, dat lijkt me niet zo fijn als die je maag perforeert :')

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 22:20

Wat vreemd dat ie ineens los zat DQ :oo

Heb idd ook een reserve staafje en balletjes in mijn portemonnee zitten :')