Charaz schreef:Nope, labformulier opsturen en mensen bij de speciale post bij t zkh sturen.
Er wordt helemaal niet meer getest of mensen wel of niet MG hebben. Het enige wat je hoeft te doen is uitzieken, niets meer en niets minder.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Welshcobfan schreef:Dat is met de normale griep ook: een gemiddeld gezond mens hoeft daarvoor echt niet voor naar de dokter. Het lichaam hersteld vanzelf![]()
Als ik na het weekend nog verkouden ben, ga ik wel naar de dokter: even weer een kuurtje halen
Welshcobfan schreef:Alleen heeeel erg verkouden
Ik krijg een aparte, veel te zware kuur voor lichte infecties: ik reageer niet op de reguliere zoals doxicycline (sterker nog, ben allergisch voor de familie van de doxicycline door overmatig gebruik) of amoxilline en krijg het altijd in combi met 10 dagen prednisolon
(ik krijg een kuur die ze liever alleen aan oudere mensen geven. De dosis is zo hoog dat je een longonsteking ermee weg kan krijgenTerwijl ik dan hooguit wat 'piep' in mijn longen
)
Nikka schreef:Griep herstel je gewoon zelf van, antibiotica krijg je voor de secundaire bacteriele infectie. Vraag het maar aan je huisarts, zegt precies hetzelfde.
Emaartje schreef:Nikka schreef:Griep herstel je gewoon zelf van, antibiotica krijg je voor de secundaire bacteriele infectie. Vraag het maar aan je huisarts, zegt precies hetzelfde.
nou zal ik wel gek zijn danmaar ik heb de griep verschijnselen,door de bacteriele infectie dan werkt het wel...maar niet voor gewone griep..
Citaat:Heeft niemand dan de folder gekregen, of heeft niemand hem doorgelezen?
ThePast03 schreef:Charaz schreef:Nope, labformulier opsturen en mensen bij de speciale post bij t zkh sturen.
Er wordt helemaal niet meer getest of mensen wel of niet MG hebben. Het enige wat je hoeft te doen is uitzieken, niets meer en niets minder.
Charaz schreef:Misschien bij jou, heb vandaag nog labuitslagen binnen gekregen en mensen formulieren moeten sturen. Hier wordt er dus WEL getest.
nickyu schreef:grootste verschil (heb 1 maal de griep 2 x spaanse en nu dus de mg )
en een virus vind ik dat echt alles van teennagel tot haar grens zeer doet
buiten de hoge koorts
niet echt misselijk of buikpijn(wat ik weer wel heb bij een buikgriepje of virusje) maar door de koorts heb je echt geen trek of iig niet in de gangbare dingen