Oooh hij is het lekkerste als je hem zelf maakt! Met reinetten een beetje honing en rozijnen en kaneel (maar dan moet je wel zin hebben in dat schillen )
Ik ben al 10 kg kwijt dit is in meen ik 6 maanden tijd
Het is waar mijn lichaam behoefte aan heeft tijdens het afvallen! Daarbij heel nadrukkelijk duidelijk gemaakt dat het blijvend resultaat moet bieden, dus dan mag het ook langer duren!
mynique
Geplaatst: 28-04-09 16:08
Help mijn man zit met een zak chips op de bank.... En het kraakt zoooooo lekker!!!!
Mijn schema van vandaag ziet er niet slecht uit dus ik ben niet van plan om te zwichten voor een zak chips. Maar oh wat ziet het er lekker uit! Heb zelf maar een craquotte genomen.
O: yoghurt met muesli t: 2 x kleine tic tak L: 2 vb met kipfilet t: Craquotte met filet american A: rijst met....nog te bepalen iets t: geen idee..... iets van een augurk ofzo of een gekookt ei in stukjes....
Heb net mijn bmi laten meten, kwam daarbij op 30....Het ideale is 24, dus moet ik nog 13 kilo afvallen.
t als tic tac dat is niet goed hoor hoe kom je daar nou aan?
Suzanne F.
Geplaatst: 28-04-09 16:28
Nou ik was het zo zat dat ik me van het weekend heb laten gaan aan slagroomgebak, wel 3 grote stukken!!! En ik ben 1,5 kilo kwijt.... Ik snap er echt geen reet meer van hoor. Pfff.... Ik heb nu een BMI van 20,3 trouwens. Op zich netjes maar ik wil nog wat strakker worden. Ik moet echt gaan sporten...
Volgens zo'n site heb ik een bmi van 25,3. En dat is net aan te zwaar. Maar ik weet voor mezelf dat ik hartstikke te zwaar en dik ben. Dus dat vind ik eigenlijk niet echt een maatstaaf..
Wow Suxanne ik ben stikjaloers op je BMI! Jij moet al wel sexy er uit zien !
Mijn BMI is nu 22.66! En ik wil gaan voor 21.5!
Ik vandaag ook beetje gezondigd helaas. Een bounty op, maar wel heerlijk gesport, dus ach moet af en toe eens kunnen! Iedereen nam allemaal lekkers en toen kon ik het even niet weerstaan !
Suzanne F.
Geplaatst: 28-04-09 17:20
Loesss schreef:
Wow Suxanne ik ben stikjaloers op je BMI! Jij moet al wel sexy er uit zien !
Mijn BMI is nu 22.66! En ik wil gaan voor 21.5!
Sexy????? Ik heb nog steeds forse bovenbenen en bips....
Jouw BMI is prima hoor, ligt keurig tussen de 20 en 25 in.
Ik ga toch niet voor het ideale BMI getal maar voor het ideaal gewicht! Mijn ideaal gewicht is 70kg......... dus ik heb nog tussen de 4-5 kg te gaan!
Vanmorgen woog ik 74KG!!!!!!!! damn wat was ik blij! Maar voor je het weet weeg ik morgen weer 75 hahaha
Half jaar geleden woog ik nog 82 kg....... toen ging bij mij even de knop om maar kon het lijnen niet volhouden. Nu gaat het wel goed! Ik vind het ook fijn om hier op het forum wat steun te hebben en tips te kunnen vinden!!!
Dus meiden.......... ik ben heeeeelll blij met jullie!!! knuffel van mij!
25,26 Dat zei de site die ik had ook. En die hoefde niet je mailadres te hebben.. Hou daar nooit zo van. http://vc01.netcon.nl/body_mass_index/body_mass.html En dan kan je ook verschuiven om te kijekn wat je dus bij welk bmi moet wegen enzo.
mynique
Geplaatst: 28-04-09 21:08
Dipmoment zit nu aan de augurken.....
cindybijl
Geplaatst: 28-04-09 21:22
wow heb net mn bmi uitgerekend (op bovenstaande site) en zit op 22,59.... had echt niet verwacht! maar wil hem rond 21 hebben..
Tussen mijn huidige gewicht en toen ik 9 kilo lichter was, zit maar 1 kledingmaat. Deel van dat gewicht is toch echt spieren en die verhouding spieren/vet zit niet in je bmi?!
Ik ga morgen op de sport school eens vragen naar een vetpercentage meting
tja, ik was 70 kilo.. dat was voor mijn doen te dik, ik voelde me ook helemaal niet lekker in mn vel en als ik nu foto's van mezelf terug zie dan heb ik echt een dubbele nek. na 10 kilo afgevallen te zijn en dus een maat kleiner, voelde ik me veel beter en had ik een goed gezond gewicht. ik merkte het bij de 1e paar kilo;s al dat ik me beter ging voelen, dat motiveerde mij om door te gaan. als je eenmaal bezig bent en een week goed je best hebt gedaan gaat het makkelijker. En wie weet duurt het maar 10 weken..