Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bueno schreef:_joellover_ schreef:Vind het een beetje een rare opmerking. Want je kan er ook goed uitzien en licht zijn.maar wil je er goed uitzien en zwaar wegen? of dik en lichter zijn? its your choice
Jinte schreef:Hoi, ik meld me hier ook
Ik ben Mariska, 16 jaartjes en mijn gewicht zet ik liever niet neer
Lengte = 1,73
Ik wil ongeveer 8 kilo kwijt, minstens, voor de zomervakantie en hoop hier handige tips e.d. te kunnen vinden.
Ook ben ik nog op zoek naar een ontzettend lekker maar gezond tussendoortje voor als ik trek heb o.i.d.
Zo ziet mijn eetschema er vaak uit:
Ochtend: Drinkontbijt van Hero, 1 glas.
Tussendoor: Liga Milkbreak of Evergreen en een appel
Lunch: 1 broodje, vaak met kaas en ook een Appel of banaan.
Tussendoor: Thuis vaak wel een koekje of een chocoreepje
Avondeten: Ik eet vrij weinig.. Bijv. 1 opscheplepel aardappelkrieltjes, 1 opscheplepel groente en een half stukje vlees.
's Avonds eet ik vaak ook nog wel iets aan nootjes ofzo.
Ongezonde tussendoortjes moeten er van mij echt uit en worden vervangen door iets lekkers en iets gezonds!
Oh, en qua drinken..
Ik drink vaak water of aanmaaklimonade (een beetje dan voor de smaak.) Vaak heb ik 2 liter limonade mee naar stal, en die gaat altijd helemaal op plus vaak nog 1 liter water. De limonade is grotendeels water!
Sport: PaardrijdenBinnenkort ga ik weer fietsen naar school, dat zal denk ik 10 a 15 km zijn, niet zo ver dus. En bijna elke avond skate ik een half uur tot een uur intensief.
Hoop hier dus handige tips en eventueel steun te vinden voor het afvallen
_joellover_ schreef:Jinte schreef:Hoi, ik meld me hier ook
Ik ben Mariska, 16 jaartjes en mijn gewicht zet ik liever niet neer
Lengte = 1,73
Ik wil ongeveer 8 kilo kwijt, minstens, voor de zomervakantie en hoop hier handige tips e.d. te kunnen vinden.
Ook ben ik nog op zoek naar een ontzettend lekker maar gezond tussendoortje voor als ik trek heb o.i.d.
Zo ziet mijn eetschema er vaak uit:
Ochtend: Drinkontbijt van Hero, 1 glas.
Tussendoor: Liga Milkbreak of Evergreen en een appel
Lunch: 1 broodje, vaak met kaas en ook een Appel of banaan.
Tussendoor: Thuis vaak wel een koekje of een chocoreepje
Avondeten: Ik eet vrij weinig.. Bijv. 1 opscheplepel aardappelkrieltjes, 1 opscheplepel groente en een half stukje vlees.
's Avonds eet ik vaak ook nog wel iets aan nootjes ofzo.
Ongezonde tussendoortjes moeten er van mij echt uit en worden vervangen door iets lekkers en iets gezonds!
Oh, en qua drinken..
Ik drink vaak water of aanmaaklimonade (een beetje dan voor de smaak.) Vaak heb ik 2 liter limonade mee naar stal, en die gaat altijd helemaal op plus vaak nog 1 liter water. De limonade is grotendeels water!
Sport: PaardrijdenBinnenkort ga ik weer fietsen naar school, dat zal denk ik 10 a 15 km zijn, niet zo ver dus. En bijna elke avond skate ik een half uur tot een uur intensief.
Hoop hier dus handige tips en eventueel steun te vinden voor het afvallen
ik vind je trouwens een mooi figuur hebben!
Bueno schreef:Natuurlijk is limonade niet goed.
Het is heel erg zoet. Maar met mate kan het natuurlijk wel, het is niet zo erg als cola of zo want ik neem aan dat je die siroop niet zo uit het flesje drinkt haha.
Blonda, ik vind dat je weinig en ongezond eet.. Een wit bolletje neem ik aan? Een zak chips is niet goed, in de avond wat lekkers is niet goed en koffie (met melk/suiker) met een koekje erbij is ook niet gezond.. Zwarte koffie is wel goed, en natuurlijk mag je af en toe wat lekkers om jezelf te belonen maar ik neem aan dat je dit elke dag eet? Lust je ook niet van die fruitshakes, met allemaal gemengd? Als je een mixer hebt kan je lekkere dingen maken.
missblonda schreef:Bueno schreef:Natuurlijk is limonade niet goed.
Het is heel erg zoet. Maar met mate kan het natuurlijk wel, het is niet zo erg als cola of zo want ik neem aan dat je die siroop niet zo uit het flesje drinkt haha.
Blonda, ik vind dat je weinig en ongezond eet.. Een wit bolletje neem ik aan? Een zak chips is niet goed, in de avond wat lekkers is niet goed en koffie (met melk/suiker) met een koekje erbij is ook niet gezond.. Zwarte koffie is wel goed, en natuurlijk mag je af en toe wat lekkers om jezelf te belonen maar ik neem aan dat je dit elke dag eet? Lust je ook niet van die fruitshakes, met allemaal gemengd? Als je een mixer hebt kan je lekkere dingen maken.
Ik drink bij de koffie pauze aanmaak limonade en verder water (koffie lust ik niet) ik ben een erg moeilijke eter en lust vrij weinig alleen de dingen die ik staandaard eet. het is niet dat ik dagelijks chips eet hoor soms pak ik een beschuitje of magere yoggurt. Wat voor shakes bedoel jij? ik zou graag tips willen ik zit trouwens ook op fitnis 2 keer in de week