Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mii_Jessica schreef:Hallo
Zit er aan te denken om mn tongpiercing te laten zetten zodra mn beugel er uit is, hoelang heb je er dan ongeveer last van??
nieky1993 schreef:hallo,
Ik heb even een vraagje hier en ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Ik ga morgen een oorbel laten schieten boven in het oor. Alleen is nu het probleem, mijn tok![]()
Hoe doen jullie dat? want ik moet toch me tok opdoen, vooral op mijn jong paard.
Dus hoe doen jullie dat??
alvast bedankt
groetjes hanne
xDramaQueen schreef:nieky1993 schreef:hallo,
Ik heb even een vraagje hier en ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Ik ga morgen een oorbel laten schieten boven in het oor. Alleen is nu het probleem, mijn tok![]()
Hoe doen jullie dat? want ik moet toch me tok opdoen, vooral op mijn jong paard.
Dus hoe doen jullie dat??
alvast bedankt
groetjes hanne
niet schieten, piercen, ik zeg het vast, en ik heb je gewaarschuwd... eigen risico..
nieky1993 schreef:xDramaQueen schreef:
niet schieten, piercen, ik zeg het vast, en ik heb je gewaarschuwd... eigen risico..
hier schieten ze nog steeds,
heb 3 gaatjes in elk oor laten schieten, en een neuspiercing laten schieten, heb dr totaal geen last van eigenlijk![]()
Tok is inderdaad Cap, maar doet het dan geen pijn? en dat zweet kan dat geen kwaad?
xDramaQueen schreef:nieky1993 schreef:
hier schieten ze nog steeds,
heb 3 gaatjes in elk oor laten schieten, en een neuspiercing laten schieten, heb dr totaal geen last van eigenlijk![]()
Tok is inderdaad Cap, maar doet het dan geen pijn? en dat zweet kan dat geen kwaad?
als de gg&gd erachter komt dat er geschoten word kan de zaak gesloten worden, zegt genoeg, maar niet komen huilen als het mis gaat.. alleen oorlel mag geschoten worden, niet in het kraakbeen maar ik zie dat je jong bent, zal wel weer om het geld gaan.
marlies85 schreef:Hier in Nederland is het schieten in kraakbeen sinds enkele jaren verboden vanwege de risico's die eraan zitten.
Het vergroot de kans op het krijgen van een 'bloemkooloor'...een misvormd oor dus.
Ik geloof dat DQ daar helaas ervaring mee heeft, ze wil je enkel waarschuwen en berschermen tegen die mogelijke gevolgen
Denk ik teminste